ויראלי

הפתיע את כולם: חבר להקת "כוורת" מציג מהפך קיצוני

אפרים שמיר, חבר להקת "כוורת", הפתיע אמש את הקולגות ואת מעריציו כשפרסם תמונה בעמוד הפייסבוק שלו בה חשף כי השיל עשרות קילוגרמים ממשקלו. "אפרים, זה אתה? נשאר רק אפ", כתב דני בסן, סולן להקת תיסלם
רוני שיינר | 
אפרים שמיר (צילום פייסבוק)
המוזיקאי אפרים שמיר (72), חבר להקת "כוורת", פרסם אמש תמונה עדכנית בעמוד הפייסבוק שלו, בה חשף כיצד הוא נראה בימים אלה, וזה לא כפי שזכרתם. שמיר, מסתבר, השיל בתקופה האחרונה עשרות קילוגרמים ממשקל גופו. 

לפני ואחרי. אפרים שמיר (פייסבוק)
תוך זמן קצר שוגרו לעבר הפוסט עוד ועוד תגובות נדהמות ומפרגנות למראה החדש של שמיר. בין המגיבים היה גם החבר והקולגה, דני בסן, סולן להקת תיסלם, שכתב: "אפרים? זה אתה? נשאר רק אפ". גולש שהגיע חשש לבריאותו, כתב שמיר: "הכל טוב, תודה". 
היו רבים שגם הזכירו את שמה של ירדנה ארזי, לצדה שירת בלהקת הנח"ל, ומי שנחשבה לאהבה הנכזבת של שמיר ולמושא השיר "נכון את יפה": "תראי מה הפסדת", כתב אחד, ואחר כתב: "עכשיו ירדנה תרדוף אחריו". 
שמיר נולד בברית המועצות בשם יפים "פימה" שמוקלר. בגיל שמונה עבר עם משפחתו לפולין וכשהיה בן 17 עלה לישראל ועברת את שמו לאפרים שמיר. הוא שירת בצבא בלהקת הנח"ל, ובשנת 1973 הצטרף ללהקת לכוורת, והיה חבר בה עד פירוקה בשנת 1976. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה