ויראלי

כוכב גולסטאר ברגעים של חרדה בשמיים: "המנוע הפסיק לעבוד"

זוהר ליבה סיפר על התקרית הקשה בטיסת אייר אירופה: "הייתה דליפה של דלק, מנוע אחד הפסיק לעבוד והחליטו לבצע נחיתת חירום. אני רוב הטיסה ישנתי ואז התעוררתי כשהתחילה הבעיה. הורידו אותנו מהמטוס והיינו עד הערב בשדה התעופה ברומא, היה שם בלגן"
מערכת ice |  1
עשן בקבינת הנוסעים-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
זהר ליבה, השחקן הישראלי המצליח שחי במדריד וכיכב בעבר גם בגולסטאר, נקלע אמש לסיטואציה מורכבת בדרכו לישראל. ליבה, בן 46, עלה על טיסת "אייר אירופה" ממדריד לתל אביב לקראת הפרמיירה של סרטו החדש "מרוסקים", אך המטוס נאלץ לבצע נחיתת חירום ברומא עקב תקלה טכנית.
לאחר שעות של המתנה מתישה בטרמינל הרומאי, החליט צוות המטוס להחזיר את כל הנוסעים למדריד במקום להמשיך לישראל. למרבה המזל, צוות ההפקה של "מרוסקים" פעל במהירות וביעילות, מארגן ללבה לינה ברומא וכרטיס טיסה חדש לישראל ליום המחרת.

אירוע זה מדגיש את האתגרים הייחודיים העומדים בפני שחקנים בינלאומיים כמו ליבה, שעבר עם משפחתו למדריד לפני חמש שנים בעקבות תפקיד בסדרה של אמזון פריים. לצדו בקריירה הבינלאומית עומדת אשתו, אורית שר, שגם היא חלק מתעשיית הקולנוע כמורה למשחק ובמאית.
למרות התקלה הבלתי צפויה, נראה כי כוכבו של ליבה ממשיך לזרוח. הפרמיירה של "מרוסקים" צפויה להתקיים כמתוכנן, כאשר ההרפתקה האווירית של ליבה מוסיפה נופך דרמטי נוסף לאירוע. סיפורו מדגים את הגמישות והתושייה הנדרשות בעולם הבידור הבינלאומי, ומבטיח כי הקריירה של ליבה תמשיך להפתיע ולרתק את הקהל גם בעתיד.
ליבה סיפר למאקו לאחר התקרית: "הייתה דליפה של דלק, מנוע אחד הפסיק לעבוד והחליטו לבצע נחיתת חירום. אני רוב הטיסה ישנתי ואז התעוררתי כשהתחילה הבעיה. הורידו אותנו מהמטוס והיינו עד הערב בשדה התעופה ברומא, היה שם בלגן. אבל ההפקה מצאו פתרון ועזרו לי, עכשיו אני בדרך לארץ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    וולקאם טו יזראל
    עני 07/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועל זה אומרים אין כמו לחזור
    סגור