תיירות

אימה בטיסה: 30 נוסעים נפצעו בעקבות מערבולות אוויר קטלניות

שוב אירוע חריג של מערבולת אוויר כמעט מסתיים באסון ענק, ושוב מדובר במטוס של חברת בואינג: 30 בני אדם נפצעו בדרגות שונות אחרי מערבולת אוויר קטלנית בטיסת אייר אירופה מספרד לאורוגוואי. המטוס ביצע נחיתת חירום. צפו בתיעוד הנזק במטוס
מערכת ice | 
טיסה (צילום unsplash)
שוב אירוע חריג של מערבולת אוויר קטלנית כמעט מסתיים באסון ענק: בטיסה של חברת אייר אירופה, שעשתה את דרכה מבירת ספרד, מדריד, לבירת אורוגוואי, מונטווידאו, מערבולת אוויר קטלנית כמעט הביאה לאסון כבד, כאשר 30 בני אדם נפצעו בשמיים בדרגות פציעה שונות ונזקקו לטיפול רפואי.
בעקבות המקרה הקשה, הטיסה הוסתה וביצעה נחיתת חירום בבעיר נטאל שבברזיל. האירוע החריג התרחש שוב, כמו פעמים רבות בשנה האחרונה, במטוס בואינג 737. בסרטונים שרצים ברשתות החברתיות ניתן לראות את הנזק הגדול שנגרם במטוס בעקבות האירוע הקשה, כאשר נראה כי חלקים גדולים מאוד מהתקרה של המטוס נשברו, כמו גם מספר מושבים של נוסעים.
באופן כללי, לאחרונה מתרחשים עוד ועוד אירועים של מערבולות אוויר קשות מאוד במהלך טיסות, ועל פי חוקרים, האירועים הללו צפויים רק להחמיר ולהיות קטלניים יותר ויותר, כאשר לא מן הנמנע שבקרוב נוסעים יהיו חייבים לשים את חגורת הבטיחות במהלך כל הטיסה, ולא רק בזמן ההמראה או הנחיתה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה