טלוויזיה

"גולסטאר" חוזרת לעונה חדשה: הצצה בלעדית לסדרה האהובה של HOT

גולסטאר, סדרת הדוקו-ריאליטי של HOT, חוזרת בעונה 11 והפעם הנבחרת מגיעה ליוון. לצד הכוכבים האהובים, מככב העונה גם איאן זירינג, המוכר מתפקידו כסטיב בברלי הילס 90210. צפו בהצצה בלעדית לעונה החדשה שתעלה בקרוב לאוויר. צפו
מערכת ice | 
גולסטאר יוון (צילום אוהד רומנו)
גולסטאר, סדרת הדוקו-ריאליטי של HOT, חוזרת בעונה 11 והפעם הנבחרת מגיעה ליוון. לצד הכוכבים האהובים, מככב העונה גם איאן זירינג, המוכר מתפקידו כסטיב בברלי הילס 90210.
העונה החדשה של הדוקו-ריאליטי המצליח של HOT תעלה ב-17.3 ב-HOT3 וב-Next Tv ובבכורה ב-HOT VOD ב-14.3. זו הפעם הראשונה בתולדות הסדרה ובתולדות הריאליטי הישראלי, שכוכב הוליוודי מגיע על מנת להיות חלק מהנבחרת של ״גולסטאר״, וזו הפעם הראשונה שזירינג מופיע בסדרה מחוץ לארה"ב. 
לצדו של איאן זירינג, יככבו בעונה החדשה של ״גולסטאר יוון״: המאמנים שייע פייגנבוים וג׳ובאני רוסו, אלירז שדה, ליאם גולן, רז זהבי, דניאל יונה, ג׳קי מנחם, יוני ארליך, חמימו, אנדי רם, ליאור דיין, קיי אס, ברלד ואלעד צפני. 
השחקן איאן זירינג, מי ששיחק את סטיב בסדרת הנוער המיתולוגית והאייקונית של שנות ה90, הלא היא ״בוורלי הילס 90210, כזכור, הצטרף כשחקן לנבחרת בעונה החדשה של ״גולסטאר״, סדרת הדוקו-ריאליטי כדורגל של HOT שצילומיה נערכו הפעם ביוון. זירינג היה הליהוק הראשון לעונה החדשה וה-11 של "גולסטאר". שכרו של זירינג עבור ההשתתפות בתוכנית עומד על 100 אלף דולר בסך הכל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה