ויראלי

אילנית לוי לא מאמינה: "הסיוט של חיי חזר"

לוי העלתה סטורי של בתה אריאה וכתבה: "הסיוט של חיי חזר, מלכת הסליים מכה שנית", אבל לפחות הייתה לה נחמה כשהעלתה וידאו של ליאם קורא לאריאה סיפור: "רק היא יכולה לגרום לו לא לראות משחק", כשהמשחק ביורו 2024 ברקע והאח הגדול עסוק.
מערכת ice |  1
אילנית לוי (צילום שי יחזקאל)
מגישת קשת 12 אילנית לוי סיפרה לא מזמן כי היא עדיין לא מרגישה כתמול שלשום מאז פרצה מלחמת חרבות ברזל, אבל היא גם אמרה שהמשפחה שלה היא המפלט מכל הכאב והשכול מסביב. אמש (ראשון) היא סיפרה אבל למה פחות התגעגעה.
לוי העלתה סטורי של בתה אריאה וכתבה: "הסיוט של חיי חזר, מלכת הסליים מכה שנית", אבל לפחות הייתה לה נחמה כשהעלתה וידאו של ליאם קורא לאריאה סיפור: "רק היא יכולה לגרום לו לא לראות משחק", כשהמשחק ביורו 2024 ברקע והאח הגדול עסוק.
כזכור, לוי שיתפה איזה שינוי היא עברה מאז תחילת המלחמה בראיון לגיא פינס: "איבדנו הרבה אנשים, איבדנו משהו בנו, אבל איבדתי משהו בי, שלא יחזור. אני בן אדם שמח מאוד, שמחה זה הקלף הראשון והטיקט שלו, גם החיוך, אני אדם שמח, אבל משהו בי כבה. הבנתי את הנס של מדינת היהודים, נס שאנחנו פה".

כזכור, סרטון חטיפת התצפיתניות מבסיס נחל עוז, גרם לזעזוע גדול במדינת ישראל. עקב הטענות כי שרים בממשלה סירבו לצפות בסרטון המדובר, אמרה אילנית לוי בראיון חשוף וכואב ל'ערב טוב עם גיא פינס' בקשת 12, עד כמה היא כועסת על כך.
לוי, מלכת היופי של ישראל לשעבר, הגיבה בכאב גדול לנושא ויצאה למתקפה חריגה נגד שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר המשפטים יריב לוין, טענות שהוכחשו לאחר מכן יש לציין, אבל גם נגד אחרים.
לוי אמרה בכאב גדול ובדמעות בראיון לפינס: "אחרי חודשיים-שלושה שצפיתי כמעט בכל דבר אפשרי, הילדים שלי ובעלי השביעו אותי שלא לצפות בזה יותר. ביום שפורסם הסרטון לא יכולתי וצפיתי בזה כי אמרתי ׳רגע, רגע׳, ההורים של הילדות צפו בזה, אז מי אני שלא אצפה כי זה קשה לי מדי? השרים? קשה להם? הם לא יירדמו בלילה? אז שלא ישנו בלילה, אף אחד מהם לא אמור לישון בלילה, בטח לא מקבלי ההחלטות".
עוד הוסיפה: "הם צריכים לשאת באחריות ולעשות, הם יכולים להשפיע וזו החובה שלהם. להורים של החטופים, למשפחות האלה, מותר לעשות ולהגיד הכל, כלום לא שפיט, צריך פשוט לסתום את הפה ולקבל את מה שהם אומרים, גם אם הם אמרו משהו לא יפה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אילנית לוי
    אזרחית שאכפת לה 07/2024/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם היו מקשיבים לבן גביר וסמוטריץ' שנים אחורה, לא היה קורה ה7 באוקטובר. בטוחני כי החטופים והחיילים בראש מעייניהם ואולי אפילו יותר מאחרים שנגועים פוליטית ולא תמיד פיהם שווה לליבם.
    סגור