ויראלי

אילנית לוי נפרדת בכאב: "התקופה הכי עצובה בעולם"

מגישת קשת 12 אילנית לוי כתבה בצער: "התקופה הכי עצובה בעולם, יהי זכרך ברוך גבריאל", כשהעלתה תמונה שלו באולפן שלה ושל גלית גוטמן בתכניתן המשותפת בימי שישי בערוץ קשת 12
מערכת ice | 
אילנית לוי בקמפיין לגולברי (צילום שי יחזקאל)
אחרי שאמש (חמישי), הפסיכולוג ד"ר גבריאל בוקובזה, הזכור עקב השתתפותו בתוכנית "לאהוב את אנה" ששודרה בקשת 12, הלך לעולמו בגיל 51 בלבד לאחר מאבק במחלה קשה והוא הותיר אחריו ילד אחד, בן 8, לא מעט דמויות בקשת 12 נותרו בהלם.
מגישת קשת 12 אילנית לוי כתבה בצער: "התקופה הכי עצובה בעולם, יהי זכרך ברוך גבריאל", כשהעלתה תמונה שלו באולפן שלה ושל גלית גוטמן בתכניתן המשותפת בימי שישי בערוץ קשת 12.

כמובן שגם אנה ארונוב שיתפה את תחושותיה וספדה לבוקובזה בסרטון בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה: "קיבלתי בשורה ממש עצובה ומפתיעה. גבריאל בוקובזה נפטר. גבריאל היה הפסיכולוג שלי בתכנית 'לאהוב את אנה'. האיש שבזכותו קרה מה שקרה. הוא העביר אותי תהליך מדהים. היינו נפגשים במשך חודש, כל יום, אחרי כל דייט, שעות - וגם אחרי התכנית המשכתי קצת להיות מטופלת אצלו. אני כל כך מופתעת כי לא היינו כל כך בקשר בשנים האחרונות ולא ידעתי מה קרה. פתאום עכשיו אני מקבלת את הבשורה הזאת. זה כל כך עצוב. אני שולחת תנחומים למשפחה. יש לו חלק מאוד גדול באושר שלי ואני אהיה אסירת תודה לו לנצח. זה עצוב נורא".
דודו של בוקובזה, אייל רונן, כתב: "האחיין היקר שלי ד"ר גבריאל בוקובזה נפטר אמש אחרי מאבק במחלה קשה. פסיכולוג מחונן, איש של השכלה וסקרנות אינטלקטואלית בלתי נלאית, אוהב את החיים שאותם מיצה בהתנסויות רבות ומגוונות בתחומים רבים, היה איש אמיץ, כריזמטי ואסרטיבי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה