בארץ

הדיון בוועדת החוקה נפתח בהקרנת סרטון התצפיתניות: בני משפחות נאמו

בדיון נכחו גם בני משפחות החטופים. ממלא מקום יו"ר הוועדה ארז מלול אמר: "יש לנו ברית אחים להחזיר את החטופים, לנצח את החמאס. עלינו לחיות יחד לזכר הנרצחים ובעזה"ש בקרוב נראה את כולם בריאים ושלמים בביתם וביחד ננצח". גילה ויזל, שבנה נהרג באסון קריסת המבנים בעזה אמרה: "קשה לשמוע את הביקורות 'כאילו מפקירים'"
מערכת ice | 
סרטון התצפיתניות בועדת חוקה (צילום דוברות הכנסת)
דיון בוועדת החוקה בכנסת נפתחת בהקרנת סרטון חטיפת התצפיתניות. לאחר הקרנת הסרטון נשאו דברים בני משפחות החטופים והמשפחות השכולות, כך נמסר בהודעה לעיתונות היום (שני) מטעם דוברות הכנסת. בוועדה נאם גם ממלא מקום יו"ר הוועדה ח"כ ארז מלול ממפלגת ש"ס. לאחר דבריו והצפייה בסרטון הקשה הכריז על הפסקה של מספר דקות בדיון הוועדה. 
מלול אמר: "יש לנו ברית אחים להחזיר את החטופים, לנצח את החמאס. עלינו לחיות יחד לזכר הנרצחים ובעזה"ש בקרוב נראה את כולם בריאים ושלמים בביתם וביחד ננצח". בכנסת נכחה גם גילה ויזל, מפורום הגבורה, שבנה נהרג באסון קריסת המבנים, דיברה בדיון ואמרה כי קשה לשמוע את הביקורת 'כאילו מפקירים ולא עושים דבר'", ויזל הוסיפה ואמרה "לא מרגיש לי שהמדינה יושבת רגל על רגל על חוף הים ושותה קצפת".
גל גורן שהוריו נרצחו במתקפת חמאס הקטלנית ב-7 באוקטובר נכח גם הוא בועדה ואמר: "הבקשה שלנו למו"מ והפסקת המלחמה לא נעשית בלב קל אבל זו הדרך היחידה להחזיר כמות של חיים ולחזור ללחימה כשצו המצפון יותר ישר ושאין שם חטופים שמפחדים עליהם. עלינו לעשות בחירה מאוד כואבת של החטופים על פני מיטוט החמאס באופן זמני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה