ויראלי

רן דנקר על סרטון חטיפת התצפיתניות: "להרעיד את האדמה חזק"

רן דנקר הגיב לשחרור הסרטון המתעד את חטיפת התצפיתניות מנחל עוז, שישודר הערב לראשונה: "אנחנו מוכרחים לעשות הכל כדי להשיב אותם הביתה. להרעיד את האדמה חזק". יוסף חדאד כתב: הן עברו ועדיין עוברות את הגיהנום הכי גדול שאפשר לתאר וכל העולם חייב לדעת את זה"
רוני שיינר | 
רן דנקר (צילום פייסבוק/ רן דנקר)
הערב, בשעה 18:00, יתפרסם לראשונה סרטון חטיפת התצפיתניות מנחל עוז ב-7 באוקטובר, כפי שתועד ממצלמות הגוף של מחבלי חמאס. חמשת התצפיתניות המופיעות בסרטון הן לירי אלבג, נעמה לוי, אגם ברגר, קרינה ארייב ודניאלה גלבוע.
יוסף חדאד פרסם הבוקר: "אלה תמונות מזעזעות מתוך רגעי חטיפת התצפיתניות ב-7 באוקטובר. הן עברו ועדיין עוברות את הגיהנום הכי גדול שאפשר לתאר וכל העולם חייב לדעת את זה! הערב סרטון מהחטיפה יתפרסם לראשונה וזו הזדמנות של כולם להבין קצת ממה שהן עברו ועוברות ולגרום לעולם לפעול כדי להחזיר אותן אלינו מיד".

הפוסט שפרסם יוסף חדאד (אינסטגרם)
רן דנקר: "החיים ממשיכים כי זה טבעם, אבל אסור אף לו לרגע אחד להוריד מסדר היום את החטופים שלנו. של כולנו. אנחנו מוכרחים לעשות הכל כדי להשיב אותם הביתה. להרעיד את האדמה חזק!"

הסטורי שפרסם רן דנקר (אינסטגרם)
ממטה המשפחות נמסר: "הסרט מראה את היחס האלים, המשפיל והמבזה שעברו הבנות ביום חטיפתן, ומעיד על הפחד העצום שנשקף דרך עיניהן. כל עדות נוספת המגיעה מהחטופים זועקת את אותה אמת עצובה- חייבים להחזיר את כולם הביתה. הסרטון הוא כתב אישום חריף על מחדל לאומי של הפקרת החטופות והחטופים. אין משימה גדולה יותר. אין ניצחון משמעותי יותר ואין סיכוי להחזיר את התקווה לישראל ללא השבת כולם- החיים לשיקום והנרצחים לקבורה. לממשלת ישראל אסור לבזבז אפילו רגע אחד נוסף- עליה לחזור לשולחן המו"מ עוד היום". 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה