ויראלי

אילנית לוי נפרדת בכאב: "כמה עצב וכמה פצעים"

לוי כתבה בסטורי שהעלתה עם תמונתו של אלירן מזרחי, לוחם מילואים בן 40 מחיל ההנדסה הקרבית, שלחם במשך חצי שנה בעזה החל מחודש אוקטובר ושם קץ לחייו: "אני ראיתי את אלירן מזרחי ז"ל בראיון הזה וחשבתי לעצמי יואו מאחורי החיוך הזה כמה עצב וכמה פצעים, זוכרת את השיחת טלפון שלו עם אשתו"
מערכת ice | 
אילנית לוי בקמפיין לגולברי (צילום שי יחזקאל)
אילנית לוי מתקשה לעמוד בתקופה הקשה הזו של לחימה ממושכת ברצועת עזה. אחרי שנודע שאלירן מזרחי, לוחם מילואים בן 40 מחיל ההנדסה הקרבית, שלחם במשך חצי שנה בעזה החל מחודש אוקטובר, שם קץ לחייו ביום שישי האחרון, זמן קצר לפני שהיה אמור לחזור ללחימה בצו שירות מילואים נוסף, המגישה הביעה את כאבה.
לוי כתבה בסטורי שהעלתה עם תמונתו של מזרחי: "אני ראיתי את אלירן מזרחי ז"ל בראיון הזה וחשבתי לעצמי יואו מאחורי החיוך הזה כמה עצב וכמה פצעים, זוכרת את שיחת הטלפון שלו עם אשתו".
 
עוד כתבה המגישה של קשת 12 בסטורי הכואב שלה: "כל כך ניסתה לגרום לו לחייך, אלירן היה פצוע אנוש, פציעה כזו שלא רואים, יהי זכרו ברוך". היא גם הוסיפה קישור לקטע הראיון שלו בסרט של לירון ויצמן.ב
מזרחי, שהותיר אחריו אישה וארבעה ילדים, אובחן כסובל מפוסט טראומה לאחר שובו מזירת הלחימה הקשה. בתקופה שלפני מותו, הוא הספיק להשתתף בסרט תיעודי על לוחמים שחוזרים מהמלחמה בעזה של לירון ויצמן ברשת 13, ושיתף את חוויותיו הקשות בחזרה לשגרה.

משנודע לה על הטרגדיה, ויצמן הביעה את כאבה: "אלירן מזרחי, איש יקר ואהוב כל כך. תודה, וסליחה. תודה ששיתפת אותי, שנתת לי להבין למה אפשר לצאת מעזה, אבל היא לא בהכרח תצא ממך. שלקחת אותי יחד עם גיא והחברים המדהימים לגדוד צמ״ה 271 יד ביד, בניסיון להבין מה עובר עליכם. הכל עם הקסם האישי ששמור לך. בשקט. בכנות. ועם מלא צחוקים. מלא מלא צחוקים מזרחי, צחוקים שהסתירו מצוקה שרק הלכה וגדלה, רצית לברוח. לאילת. לאנשהו. הנפש חיפשה וחיפשה מרגוע. הלב לא עמד בעומס".
עוד טענה: "‎בא לי לצרוח. למה הנושא הזה לא מדובר מספיק? כמה גיבורים ולוחמים מדהימים לא מצליחים לעכל את חודשי הלחימה? למה הכל מושתק כל הזמן? ואיך יכול להיות שהמדינה ששלחה את אלירן להילחם, לא מוכנה לתת לו עכשיו לנוח בין חללי צה״ל? בגלל שהוא היה בין צו אחד לשני? אפשר להשתגע".
‎לסיום כתבה: "אלירן אהוב, איזה לוחם על היית. גיבור. כל חאן יונס העריצה אותך. כן גם בעלי. אני אף פעם לא אשכח אותך, תודה שהסכמת להכניס אותי לחייך, סליחה שזה לא היה מספיק. הלב עם מיראל וארבעת הילדים, אנסה לעזור ככל שאוכל מבטיח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה