ויראלי

מגישת האח הגדול נחשפת בכאב: "תחושה שלעולם לא נבין"

לירון וייצמן פתחה את דבריה וכתבה באינסטגרם לקראת שידור סרטה ברשת 13: "כשפגשתי את המשתתפים של הסרט שלי ׳בחזרה לעזה׳, ששיתפו אותי בכנות חד פעמית על הדילוג הבלתי אפשרי בין החיים עצמם למלחמה, התחלתי להרגיש שפתאם אני מתחילה להבין את מה שקורה אצלי בבית"
מערכת ice | 
לירון ויצמן (צילום אדוה אלמקייס)
רגע לפני שהסרט החדש שלה ישודר, מגישת 'האח הגדול' ברשת 13 לירון וייצמן שיתפה את העוקבים שלה באינסטגרם על התחושות שלה, על הרגעים שהיא הבינה כי לא מדובר בעוד יצירה, אלא כזו שלגמרי השפיעה על חייה.
וייצמן פתחה את דבריה וכתבה: "כשפגשתי את המשתתפים של הסרט שלי ׳בחזרה לעזה׳, ששיתפו אותי בכנות חד פעמית על הדילוג הבלתי אפשרי בין החיים עצמם למלחמה, התחלתי להרגיש שפתאם אני מתחילה להבין את מה שקורה אצלי בבית".

עוד היא הוסיפה: "כמעט בלי להרגיש, הסרט הזה הושיב גם אותי ואת סמיט על ספת הפסיכולוג, כשהמצלמה על תקן המטפלת, בנסיון לברר מעט ממה שעבר ועוד עובר עלינו.
אז בבקשה תשתפו את זה, ותצפו מחר בערב ברשת 13".
לסיום היא הסבירה: "בשביל המילואימניקים שמסתובבים ביננו על אזרחי בתחושה שלעולם לא נבין, בשביל בנות הזוג והקולגות והחברים מהעבודה שאולי אחרי הסרט הזה, יבינו יותר. ׳בחזרה מעזה׳, מחר ברשת 13, מיד אחרי החדשות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה