ויראלי

מיכל ינאי נפרדת בכאב: "נוח על משכבך בשלום איש אהוב"

כוכבת הילדים כואבת את מותו של אדם: "זו אבידה גדולה, אדם מוכשר מאוד שהקדים את זמנו עם כוכבות הנוער ועשה פה היסטוריה, לפני כולם, וגם איש יקר, מוכשר, טוב לב ומדהים. נשמה טובה. היה בינינו חיבור על זה שאנחנו מצליחים תמיד לראות את חצי הכוס המלאה ולזכור שיש טוב בכל דבר ובכל אחד, שם מצאנו את השפה המשותפת"
מערכת ice |  1
מיכל ינאי (צילום רפי דלויה)
הזמר האהוב אדם, אחד האייקונים התרבותיים הכי גדולים של שנות ה-80, הלך ביום חמישי האחרון לעולמו והוא בן 64 בלבד, אחרי מאבק ממושך וקשה במחלת הסרטן. מיכל ינאי שהכירה אותו היטב, נפרדה ממנו בפוסט כואב ומרגש באינסטגרם.
ינאי כתבה: "הפעם הראשונה שפגשתי את אדם במציאות היתה כשהסתובבתי ברחובות תל אביב, נערה בוכיה שנפרדה מחבר שלה, ואז נעצר לידי אוטו, ממנו הוציא איש את הראש, אומר לי ילדה את צריכה עזרה? הרמתי את הראש ומבין הדמעות קלטתי שזה אדם בכבודו ובעצמו. כל כך התרגשתי... כמה שנים אחרי נפגשנו במחזמר “הקוסם” שבו שיחקנו יחד, והוא גילם את איש הפח, היה לנו חיבור נורא טוב".

עוד הוסיפה: "הוא היה מבוגר ממני ביותר מעשור אבל עשינו המון שטויות ביחד מאחורי הקלעים, צחקנו המון, והוא היה מודל חיקוי טוב לזה שאפשר להיות מקצועי אבל לא לקחת את המקצוע ברצינות גדולה מידי ולהצליח גם להנות מהדרך. הוא היה בנאדם מצחיק, מגניב, וגם כזה שלא עושה עניין מהחיים, מבין אותם, לא לוקח שום דבר קשה מדי".
לסיום כתבה: "מאז לא היינו בקשר רצוף, בפעם ב, הסתמסנו על שטויות, ולפני כמה שנים נפגשנו פתאום בהופעה ביום העצמאות, על אחת הבמות, ושנינו הגענו נורא מוקדם ומצאנו את עצמנו יושבים ומעלים זיכרונות. זו אבידה גדולה, אדם מוכשר מאוד שהקדים את זמנו עם כוכבות הנוער ועשה פה היסטוריה, לפני כולם, וגם איש יקר, מוכשר, טוב לב ומדהים. נשמה טובה. היה בינינו חיבור על זה שאנחנו מצליחים תמיד לראות את חצי הכוס המלאה ולזכור שיש טוב בכל דבר ובכל אחד, שם מצאנו את השפה המשותפת. נוח על משכבך בשלום איש אהוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מיכל ינאי
    גולו 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני כמוך כאבתי על לכתו של הזמר אדם ז"ל שעבר הרבה יסורים, את כותבת "היה לנו חיבור נורא טוב" אם נורא אז מה טוב? ואם טוב אז למה נורא?
    סגור