ויראלי

אדם חזה את מותו הטראגי: "יזילו דמעה, ישבו שבעה, ויצחקו עליי"

בסרט 'בלדה לחיים' ברשת 13 אמר אדם למראיינת: "בסופו של דבר ייקחו אותי, ישימו אותי על אלונקה עטוף בבד לבן ויבואו שני חבר'ה ישימו עליי לבנים, מישהו שם ימלמל איזו תפילה ויכניסו לו אחר כך איזה 500 שקל"
מערכת ice |  1
אדם (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
אדם כנראה ראה איך ייראה יום מותו. לאחר שבית החולים איכילוב הודיע הבוקר (חמישי) בצער על פטירתו של הזמר והשחקן אדם, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בית החולים הודיע בהודעה לתקשורת כי הוא משתתף בצער המשפחה, אדם ממש לא מזמן כבר דיבר על מותו וחייו בסרט הדוקומנטרי על התמודדותו עם מחלת הסרטן ״בלדה לחיים״,
בסרט עצמו אמר אדם למראיינת: "בסופו של דבר ייקחו אותי, ישימו אותי על אלונקה עטוף בבד לבן ויבואו שני חבר'ה ישימו עליי לבנים, מישהו שם ימלמל איזו תפילה ויכניסו לו אחר כך איזה 500 שקל".

הוא המשיך ואמר: "כולם יזילו דמעה, ילכו הביתה, ישבו שבעה, יצחקו עליי וימשיכו את החיים. אז כאילו, נכון עשיתי אז טעויות אבל וואחד נהניתי מהחיים". בקטע שהוא על הבמה הוא שר שיר על יום מותו.
אדם דיקלם: "אחרי שאמות ירדו קצת טיפות ומישהו יפלוט 'השמיים בוכים' אחרי שאמות, ישימו כיפות וכמה שטרות בין זרי הפרחים, אחרי שאמות הכל יישאר ממש כשהיה פה, מאז מעולם אחרי שאשוט, אשתקף בירקון, לעוד רבע שנייה ואזרום אל הים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אדם היפה והמוכשר. ת.נ.צ.ב.ה.
    נשמתך עדן 06/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אוהבים אותך יותר. אין לנו סיבה לצחוק עליך, רק להצטער שהלכת מאיתנו. היית מקסים בכל מקום שהיית בו. מהמחזמר רוקי שהעלית על הבימת מועדון הפינגווין דרך התקופה שכוכבך זרח, ונכבשנו גם בתבונתך ואהבת האדם שלך. תמיד היתה בך ענווה. נזכור אותך תמיד
    סגור