בריאות

אבל במוזיקה הישראלית: הזמר האהוב אדם נפטר בגיל 64 מסרטן

אדם, בן 64 במותו, הותיר מילים אחרונות אותן ביקש לפרסם לאחר לכתו ואלו מובאות כאן לבקשת קרוביו: ״... אם אתם קוראים את המילים האלה סימן שאני בעולם שכולו טוב, ככה אומרים, עוד לא יכול להמליץ:) רוצה להודות על המסע המופלא והבלתי יאמן בחיים האלה"
מערכת ice |  1
אדם (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בית החולים איכילוב הודיע הבוקר (חמישי) בצער על פטירתו של הזמר והשחקן אדם, לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן. בית החולים הודיע בהודעה לתקשורת כי הוא משתתף בצער המשפחה. 
אדם, בן 64 במותו, הותיר מילים אחרונות אותן ביקש לפרסם לאחר לכתו ואלו מובאות כאן לבקשת קרוביו: ״... אם אתם קוראים את המילים האלה סימן שאני בעולם שכולו טוב, ככה אומרים, עוד לא יכול להמליץ:) רוצה להודות על המסע המופלא והבלתי יאמן בחיים האלה".

עוד מסר הזמר: "עשיתי המון, הייתי טוטאלי, הלכתי עד הקצה בכל דבר, באהבה, בחברות, ביצירה, נשארו לי כמה חלומות לא סגורים אבל לא המון. תודה על אהבה, תודה על כל אדם שפגשתי, או השפעתי בצורה זו או אחרת, תודה על החיים".
לסיום הוא מסר כי: "אם לא הצלחתי לסייע מלמטה בעניין השבת החטופים, אנסה לפעול מלמעלה. תהיו טובים, אוהב". אדם התמודד בחודשים האחרונים עם מצבו הרפואי, ניסה אף לחזור לבמה להופעה בלתי נשכחת, אבל המחלה הקשה הכריעה אותו אחרי הטיפולים האינטנסיביים שעבר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אדם
    סי 06/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תהיו טובים זו צואתו
    סגור