בריאות

טרגדיה בעולם המוזיקה: הזמר האהוב מת בגיל 49 בלבד

שיפטי שלשוק, שהוביל את להקת "קרייזי טאון" לפסגת התהילה, היה אמן מורכב ומרתק. מאחורי הזוהר והתהילה, התמודד שלשוק עם שדים פנימיים. המאבק שלו בהתמכרויות היה גלוי לעין כל, כעת בגיל 49 הוא מצא את מותו
מערכת ice | 
פסטיבל (צילום shutterstock)
הלם בתעשיית המוזיקה העולמית. סת' בינזר, הידוע לרבים כשיפטי שלשוק, היה יותר מסתם זמר - הוא היה תופעה. בגיל 49, הקול שהפך את "Butterfly" להמנון של דור שלם, נדם לעד. אך הסיפור שלו, רצוף תהפוכות ורגעים מרגשים, ממשיך להדהד.
שלשוק, שהוביל את להקת "קרייזי טאון" לפסגת התהילה, היה אמן מורכב ומרתק. השיר "Butterfly", שכבש את המצעדים בשנת 2000, לא היה רק להיט - הוא היה ביטוי לרוח התקופה, עם מילים שנחרטו בזיכרון הקולקטיבי: "Come, my lady, come come, my lady, you're my butterfly, sugar, baby".

מאחורי הזוהר והתהילה, התמודד שלשוק עם שדים פנימיים. המאבק שלו בהתמכרויות היה גלוי לעין כל, כולל השתתפותו האמיצה בתוכנית "Celebrity Rehab". זה היה מסע של עליות ומורדות, שכלל גם מפגשים לא נעימים עם החוק.
אחד הרגעים המרגשים בקריירה שלו התרחש לפני כשנה, כאשר עימות סוער עם חברו ללהקה, בובי ריבס, הפך לרגע של פיוס והבנה. למרות הדם והכאב, ריבס הצהיר: "אני ושיפטי נכנסנו לריב קטן אבל הכל טוב, אנחנו אחים". זו הייתה עדות לקשר העמוק שחיבר בין חברי הלהקה, מעבר לכל מחלוקת.
שלשוק השאיר אחריו לא רק מורשת מוזיקלית, אלא גם משפחה אוהבת - את ילדיו היילו וגייג', שבוודאי יזכרו אותו כאבא מסור מעבר לדמות הבמה המפורסמת.בעוד שהעולם מתאבל על לכתו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה