ויראלי

בן אל תבורי מקבל מסר מהאקסית: "דרך השלום עדיפה על מלחמות"

זמן קצר לאחר שידור הריאיון עם בן אל תבורי, בו סיפר בדמעות על השנים הקשות בחייו, קיבל הזמר הודעת תמיכה מכיוונה של זוגתו לשעבר ואם בנו, אורטל עמר: "אני שמחה שאנחנו במקום טוב יותר. אני ותו אוהבים ותומכים בך"
רוני שיינר | 
בן אל תבורי ואורטל עמר (צילום אינסטגרם)
אמש, במסגרת התוכנית "אולפן שישי", שודר ראיון חשוף עם בן אל תבורי, במהלכו שיתף בין היתר כי הוא מאובחן במאניה דיפרסיה, פוסט טראומה וחרדת נטישה, סיפר בכאב כיצד הסובבים התנערו ממנו ונטשו אותו לאחר שהקלטות פרטיות ששלח לזוגתו לשעבר ואם בנו, אורטל עמר, פורסמו בתקשורת ועוררו סערה, וחשף סוד טראומטי ששיתף בו מעטים: תבורי עבר הטרדה מינית כשהיה בן שמונה בלבד.   
בין הצופים בכתבה הייתה אורטל עמר, ששיגרה זמן קצר לאחר מכן מסר לתבורי, ממנו השתמע כי השניים, לפחות כעת, נמצאים ביחסים טובים. "אני שמחה לראות את הדרך שעברת", כתבה עמר. "הייתה כתבה מקסימה, אמיתית ומדויקת. אני מאחלת לך מכאן מול כולם שתפרח ותצליח. דרך השלום היא תמיד עדיפה על מלחמות. אני שמחה שאנחנו במקום טוב יותר. אני ותו אוהבים ותומכים בך".  

הסטורי שפרסמה אורטל עמר (אינסטגרם)
נזכיר, כי מערכת היחסים בין תבורי ועמר ידעה במהלך השנים עליות וירידות. השניים נפגשו לא פעם בבית המשפט ופרסמו שלל טקסטים פוגעניים אחד כלפי השני ברשתות החברתיות. לפני שנתיים הטיח תבורי בעמר: "הבאת איתי ילד שאת בכלל לא רצית! ואני התחננתי שהוא יבוא לעולם. אבל אף פעם לא דמיינתי שהילד יהפוך למשחק שלך בתביעות שמתנהלות בבית המשפט. הרי הכל נעשה על ידך בשביל לזכות בעוד כמה שקלים ועוד דקות של פרסום". תבורי הוסיף וכתב: "הרגת והשמדת את הנפש שלי. את מעבירה אותי התעללות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה