ויראלי

דובי פרנסס מקום ראשון, האוצר בגזירות חדשות ודיסקונט רוכש חברה ישראלית

החברה בבעלותו של דובי פרנסס זכתה בהישג משמעותי בארצות הברית, משרד האוצר פרסם כי יחל בקיצוצים נרחבים ויקצץ עשרות מיליארדים, בנק דיסקונט רוכש חברה ישראלית לפי שווי של 230 מיליון שקל ומירי רגב נחשפת בריאיון על ידי יו"ר ועד הסוורים בנמל חיפה | ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice | 
דובי פרנסס (צילום vecteezy, יחצ)
דובי פרנסס בהישג יוקרתי: זה מה שעשתה החברה של כוכב "הכרישים": איש העסקים הממולח, מנחה הטלוויזיה, משקיע הון-סיכון, מייסד ומנכ"ל של Group 11, דובי פרנסס בהחלט יכול להתגאות בהישג המרשים של קרן ההון הסיכון שבראשה הוא עומד. זאת כאשר קיבלה הכרה בינלאומית כשדורגה על ידי סוכנות Preqin היוקרתית במקום הראשון לשנת 2024 בתור הקרן עם הביצועים הטובים ביותר בארה״ב. לידיעה המלאה לחצו כאן.
המע"מ יזנק שוב, הטבות המס יבוטלו: הגזירות הקשות נחשפות: הוחלט על שורה של קיצוצים מצד המדינה, שהתבטאו גם בתקציבה לשנת 2024 בו בוצעו שינויים מהותיים. כעת, בכירי משרד האוצר מתריעים כי נדרשים צעדים נוספים בשביל להתמודד עם השלכותיה הכלכליות של המלחמה. אז מה צפוי לקרות בתקציב 2025, ואיך זה ישפיע על הכיס של האזרח הממוצע? לידיעה המלאה לחצו כאן.
בנק דיסקונט בעסקת ענק - ירכוש חברה ישראלית בשווי 230 מיליון שקל: דיסקונט קפיטל, זרוע ההשקעות של בנק דיסקונט, נמצא במגעים מתקדמים להשקעת ענק בסכום של 45 מיליון שקל בחברת שח"ל ישראל, חברה בת של שח"ל טל רפואה. על פי הדיווח, דיסקונט עשויה לרכוש 20% מהחברה, מה שישקף שווי שוק של 230 מיליון שקל לחברה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
"רמזו לי שאם אפקוד את העובדים לליכוד השרה תשנה את דעתה": יו"ר ועד הסוורים בנמל חיפה, שאול כרמלי, נאבק עבור עשרות עובדיו כדי לדחות בכמה חודשים את האסדרה, שמשמעותה היא אחת: גל פיטורים ענק. בקשת הדחייה המינימלית מקבלת כתף קרה מהממשלה, וגם שרת התחבורה לא עונה למכתבים, והוא אף חושף: מאחורי הקלעים - ייתכן והדבר נעוץ בסירוב שלו לפקוד את העובדים לליכוד, "השרה מירי רגב פועלת משיקולים זרים שאין לנו מושג מה הם בלי לדבר איתנו", אמר. לריאיון המלא לחצו כאן.

היא מובילה מהפכה בבנקאות הדיגיטלית וחושפת את פרוטוקול ה-7 באוקטובר: פזית גרפינקל, מנהלת אגף בנקאות ישירה וחווית לקוח של בנק הפועלים, מה שהופך אותה למנכ"לית הבנק הדיגיטלי הגדול בישראל; בריאיון מיוחד ל-ice היא חושפת איך נותנים שירות תוך 40 שניות ואיך בנק הפועלים המציא פרוטוקול חדש ב-7 באוקטובר. לריאיון המלא לחצו כאן.
דרמה בויקטורי - הדירקטוריון בהחלטה כואבת לאחר החקירה הפלילית: רשת המזון ויקטורי נקלעה לסערה משמעותית השבוע, כאשר רשות התחרות הודיעה על כוונתה להגיש כתבי אישום, בכפוף לשימוע, נגד מנכ"ל החברה ובעל השליטה בה, אייל רביד. החשדות כוללים תיאום מחירים והפרות של חוק המזון, מה שהוביל לזעזוע בשוק ההון ולתגובה מהירה מצד הנהלת החברה. לידיעה המלאה לחצו כאן.
חגיגת השכר באנבידיה נחשפת: כמה מרוויחים העובדים בחברה הלוהטת? בזכות הזינוק המסחרר במחיר מניית אנבידיה בשנים האחרונות, עובדי החברה הפכו לעשירים גדולים. לפי נתוני החברה, השווי ההוגן של המניות החסומות שבידי עובדיה הסתכם בשנה החולפת בכ-8.2 מיליארד דולר - כמעט כפול מהשנה הקודמת. זהו שווי ממוצע של כ-277 אלף דולר למניות חסומות לכל עובד. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה