השוק

הראל ויזל בהלם, מכה לשופרסל ואמנון שעשוע מפטר עובדים בישראל

רשת הענק פרט א מנג'ר ביטלה את ההסכם מול הראל ויזל ולא תגיע לישראל, הגבלים חדשים נגד שופרסל וויסוצקי, אורקם בבעלות אמנון שעשעו מפטרת עשרות עובדים, נגיד בנק ישראל חושף שהאינפלציה עומדת לעלות, הנדל"ן בישראל מתאושש ואנבידיה עוקפת בסיבוב את אפל | אלה ידיעות השבוע ב-ice
מערכת ice |  3
הראל ויזל (צילום דימה טליאנסקי)
הראל ויזל בהלם: רשת הענק מבטלת במפתיע את ההסכם בישראל: הראל ויזל חתם לאחרונה על הסכם עם רשת בתי הקפה הבינלאומית פרט א מנג'ר (Pret A Manger), במסגרתו הובטח לפתוח סניף ראשון בישראל, וזאת על אף הלחץ הכבד שהופעל בבריטניה נגד החברה בנוגע לפתיחת סניפים בישראל. כעת, אחרי שההסכם כבר נחתם, ברשת חזרו בה ממנו ולא ינחתו בישראל. לידיעה המלאה לחצו כאן.
שופרסל חוטפת מכה קשה: אלו ההגבלות החדשות על הרשת: שופרסל וויסוצקי מוכרזות כספקיות גדולות, על הספקים והקמעונאים הגדולים חלים איסורים ומגבלות שונים לפי חוק המזון, כמו איסור התניית מכירת מוצר אחד ברכישת מוצר אחר, והגבלת התערבות במחירים ללקוח הסופי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אמנון שעשוע בצעד דרמטי: מפטר עשרות עובדים בישראל: חברת אורקם בבעלותו של איש העסקים אמנון שעשוע, ממשיכה לפטר עובדים והפעם היא יוצאת בסבב פיטורים נוסף של עשרות עובדים בישראל ובארצות הברית. הסיבה: ירידה חדה במכירות למדינות הערביות. מהחברה נמסר: "נדרשנו להעמיק תהליכי התייעלות. צמצום עלויות התפעול יסייעו לחברה למקד את פעילותה". לידיעה המלאה לחצו כאן.
נגיד בנק ישראל: "האינפלציה עומדת לעלות, אבל בטווח של עד 3%": פרופ' אמיר ירון נשא דברים בכנס הג'רוזלם פוסט בניו יורק. הוא הדגיש כי מגזר ההייטק, חרף המלחמה, ממשיך לתפקד ושומר על היקפי השקעות סבירים. לדבריו, "ההוצאות של המלחמה נלקחות מחסכונות". הנגיד ביקש להרגיע: "לישראל יש רקורד טוב בהתאוששות מאירועים צבאיים" והדגיש כי על הממשלה "לעשות התאמות כלכליות". לידיעה המלאה לחצו כאן.
הנדל"ן מתאושש: 21 אלף דירות נמכרו ברבעון הראשון של השנה: מנתונים של משרד האוצר, נתונים שלוקחים בחשבון את הדיווחים למס שבח ומיסוי מקרקעין הרי נראה ששוק הנדל"ן מתאושש כש-21 אלף דירות נמכרו ברבעון החולף, עלייה של 14% בהשוואה להיקף העסקאות ברבעון הראשון של 2023. לידיעה המלאה לחצו כאן.
יצרנית המזון הישראלית קורסת? יוצאת בסבב פיטורים של עשרות עובדים: חברת הבשר המתורבת הישראלית ״אלף פארמס״, שנחשבת לאחת הגדולות ופורצות הדרך בעולם, יוצאת בסבב פיטורים גדול של כ-30 מעובדיה. הפיטורים באים על רקע הצניחה הדרמטית בהשקעות בתחום בעולם בכלל ובישראל בפרט, והעובדה כי החברה לא מצליחה להשלים גיוס גדול. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אנבידיה עוקפת בסיבוב את אפל: שווי השוק חצה את ה-3 טריליון דולר: ענקית השבבים אנבידיה ממשיכה לשבור שיאים אחרי שזינקה ב-5% במסחר המאוחר בוול סטריט והגיעה לשווי שוק של יותר מ-3 טריליון דולר, כשהיא משאירה אבל לאפל. במקום הראשון עדיין נמצאת מיקרוסופט, עם שווי מוערך ב-3.14 טריליון דולר. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מסכן,אומלל
    יגאלאשדוד 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין לו מה לאכול "נראה לא טוב"
    סגור
  • 2.
    פיטורי עובדים
    אהרן 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עבודה בעיניים. כל הכתבה מטרתה להעלות מחירים. תבדקו על הדיווח הרבעוני והשנתי ותבינו כמה עשרות מיליונים הרוויחו חברות המזון ובינהם החברה הזאת. הגיע הזמן שהממשלה תטפל בכל חברות המזון שמביאות את האזרח הישראלי להגיע לפת לחם. בושה דיי נמעסתם.
    סגור
  • 1.
    ויזל יכנס בקרוב למשא ומתן לרכישת? מקדונלדס (ל"ת)
    לדעתי 06/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור