ויראלי

הסערה בכנסת כבשה את הרשתות החברתיות: הנושא החם של השבוע

חברת MIG Ai המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי בדקה מה היה הנושא הם ברחבי הרשת והשתלט על סדר היום. אז מה תפס את תשומת ליבם של הגולשים?
מערכת ice | 
מליאת הכנסת (ארכיון) (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
הכותרות השבוע הוקדשו ברובן לבלאגן העצום שהתחולל בכנסת ובתקשורת הישראלית בנוגע ל"חוק הרבנים" שעלה לסדר היום בכנסת, אך הורד ממנו על ידי ראש הממשלה, ברגע האחרון. על פי נתוני חברת MIG Ai המתמחה בניטור וניתוח מידע תקשורתי, חברתי ועסקי, זה היה הנושא החם של השבוע.
על פי הנתונים, לנושא  היו 1,589 אזכורים בערוצי הטלוויזיה והרדיו, 125 אזכורים בעיתונות הכתובה, 679 אזכורים באתרי החדשות ו-25,601 אזכורים ברשתות החברתיות עם 22,261 תגובות, 142,892 לייקים.
ראש עיריית אשקלון, תומר גלאם אמר השבוע במהלך דיון שהתקיים בכנסת בנושא החוק: "30 תושבים נרצחו לי בעיר. אתם צריכים להתבייש במה שאתם עוסקים במקום לשאול איך עוזרים לאשקלון. אתה יושב כאן ומייבש אותי שעה עם הסברים עם רבנים. זה הזמן עכשיו להביא את החקיקה המטומטמת הזו? אין בזה שום היגיון".
 
@knessettv

תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון, בדיון על 'חוק הרבנים': "זה הזמן עכשיו להביא את החקיקה המטומטמת הזו?" #כנסת #תומרגלאם #אשקלון #רבנים

♬ original sound - ערוץ כנסת
@knessettv

תומר גלאם, ראש עיריית אשקלון, בדיון על 'חוק הרבנים': "זה הזמן עכשיו להביא את החקיקה המטומטמת הזו?" #כנסת #תומרגלאם #אשקלון #רבנים

♬ original sound - ערוץ כנסת
 ראש העיר של אשקלון אמר: ״30 תושבים נרצחו לי בעיר. אתם צריכים להתבייש במה שאתם עוסקים במקום לשאול איך עוזרים לאשקלון. אתה יושב כאן ומייבש אותי שעה עם הסברים עם רבנים. זה הזמן עכשיו להביא את החקיקה המטומטמת הזו? אין בזה שום היגיון” 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה