ויראלי

שר פיטנס ובעלה חושפים חיי יוקרה ורגעי מצוקה: "בוודאי שאבעט בחלון"

שר פיטנס ובעלה נקלעו לפשיטת רגל ולמרות שהפרשה התרחשה לפני זמן רב ונראה שהסערה סביבה שקטה. זאת עד לתחקיר שפורסם אתמול אודותיה, ועל ניהול חיים די יוקרתיים ונוצצים ביחס למי שאיבדה את העסק שלה ונקלעה לחובות ענק
מערכת ice |  1
שר פיטנס (צילום מסך חדשות 12)
מי שנחשבה לכוהנת הכושר של ישראל, שר פיטנס או בשמה האמיתי שיר סנדה, הסתבכה בתקופה האחרונה בחובות ענק של עשרות מיליוני שקלים ונאלצה לסגור את הרשת שהקימה. מאז עברו הרבה מים בנהר והרשת שלה נרכשה על ידי לא אחר מאשר איש העסקים הישראלי רמי לוי.
בתוכנית "הצינור" בערוץ 13 פורסם אתמול תחקיר לחדש שבדק את אורח חייה של סנדה ובעלה בזמן שדיווחה על חובות עתק וקריסה כלכלית. על פי התחקיר, נראה שחייה של סנדה היו די נוצצים ביחס למי שחייבת סכומים כאלו.
זאת כאשר דובר על נסיעות מרובות לחו"ל שאף פורסמו בחלקן על ידי הכוכבת ברשתות החברתיות. כל זאת בזמן שעובדים לשעבר שלה מתלוננים שלא קיבלו כספים שמגיעים להם, לרבות הפרשות לפנסיה.
בעלה של סנדה אף התראיין לכתב הצינור והגיב על אירוע שתועד במצלמות אבטחה כאשר הגיע לאחד מהסניפים, שהיה נעול מאחר ועל פי הטענה השכירות עליו לא שולמה, ובעט בחלון עד ששבר אותו, במטרה להיכנס לסניף. על כך הוא אמר: "בוודאי שאני אבעט בחלון. כי נועלים לי את המקום שלי, עם תמונות, עם כסף".
כזכור, הרשת של סנדה נמכרה לרמי לוי לאחר ההכרזה על ההתרסקות הכלכלית ופשיטת הרגל. זאת לאחר שרשת הולמס פלייס ביטלה את ההצעה שהגישה לקניית הרשת וכך לוי זכה בה. הסכום בה רכש את הרשת איש העסקים רמי לוי הוא 2.8 מיליון שקל.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פיטנס how
    רון קרחון 06/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינה של אשפים. רק הידיעה והתואר הוא של אבירי הקומבינה זה רק בשיר על רבי עקיבא.
    סגור