ויראלי

כוכבת ארץ נהדרת מתפוצצת מכעס: "איזה ספין מיותר ומעציב"

ליאת הר לב כתבה בסטורי באינסטגרם שלה: ״איזה ספין מיותר ומעציב על הדברים של רננה. רק בגלל שדיברה על האלימות ששוטפת את המדינה והכאב שכרוך במאבק על כל מה שטוב ויפה כאן כמוה. חוץ מזה, מאז ה-7/10 היא הופכת את העולם כדי לעשות אותו טוב יותר לילדי העוטף ואם זאת לא ציונות אז מה כן?״,
מערכת ice |  5
ליאת הר לב אירנה (צילום גולי כהן)
כוכבת ארץ נהדרת ו'רמזור', השחקנית ליאת הר לב הגנה אמש (רביעי) על הרקדנית והקולגה רננה רז לאחר הסערה הגדולה שעוררו דבריה בפודקאסט של ׳ליברל׳ בהנחייתה של סתיו שפיר, כאשר יצאה בביקורת קשה ומעוררת מחלוקת נגד הממשלה, כשהיו מי שטענו שהיא ממרידה ואף הוגשה נגדה תלונה על ידי אזרח אנונימי למשטרה.
הר לב כתבה בסטורי באינסטגרם שלה: ״איזה ספין מיותר ומעציב על הדברים של רננה. רק בגלל שדיברה על האלימות ששוטפת את המדינה והכאב שכרוך במאבק על כל מה שטוב ויפה כאן כמוה. חוץ מזה, מאז ה-7/10 היא הופכת את העולם כדי לעשות אותו טוב יותר לילדי העוטף ואם זאת לא ציונות אז מה כן?״,

רז כזכור, אמרה: "אני חושבת שזה יסתיים רק באלימות. אני מצטערת שאני אומרת את זה, אבל אני מרגישה שהאנשים שנמצאים כרגע בשלטון והלחימו את עצמם לכיסא, הם אנשים מאוד מאוד אלימים והם לא פשוט יתעוררו מחר בבוקר ויגידו: 'טוב, הבנו שאתם לא רוצים שנהיה פה אז להתראות'. זה לא יקרה. לפרק את זה, יצטרכו לפרק את זה באלימות ואני אומרת את זה בצער".
היא גם הסבירה: "עוד לא הגענו לקצה, צריך להגיע לנקודת קצה. כל הפתרונות שניסו לחשוב - (הצעת) אי-אמון קונסטרוקטיבית, שיהיו כמה אמיצים, זה פשוט לא הולך לקרות. יצטרך לקרות משהו שהוא מאוד קיצוני, אני לא מכירה שום מאבק שעמד מול כוחות פשיסטיים הצליח לשבור את המנגנון.. זה לא מתוך בחירה, פשוט לא תהיה ברירה. או שהדבר הזה יצבע וימלא את הכול או שאתה מתנגד לו. ובהתנגדות יש סוג של אלימות, אין מה לעשות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    אין ספק שאת יודעת להצחיק
    שלומיק 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמו בארץ נהדרת לוקחים טקסט משכתבים אותו על מנת להצחיק. ליאת הצלחת להצחיק.
    סגור
  • 3.
    גם אחים לנשק עזרו במהלך המלחמה ומפרקים את העם והמדינה. (ל"ת)
    הורסי המדינה 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    ספין? את חיה בספין! היא קראה לאלימות ואת מאשימה אותנו?
    חרפה 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אנא תוליכו את הבושה?
    סגור
  • 1.
    צודקת, אבל ממש לא חכמה
    רר 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יש דברים שלא אומרים בפומבי, כדי לא לתת להם עילה לסתום לך את הפה!
    סגור
  • במה היא צודקת? בזה שהיא פוסטמה וכלבתא? (ל"ת)
    אנדר וויגין 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור