ויראלי

מיה רגב נגד למא טאטור: "לתת לה בעיטה קטנה לעזה"

מיה רגב, ששוחררה משבי החמאס בעזה, הגיבה לדבריה של השחקנית למא טאטור: "אם אפשר לשלול לה ולאנשים כמוה את האזרחות ולתת להם בעיטה קטנה לעזה זה יהיה מקסים. עם ישראל חי ומי שזה לא מתאים לו, מוזמן לעבור את הגבול"
רוני שיינר |  6
מיה רגב (צילום דוברות עיריית הרצליה)
אתמול (שבת), במבצע צבאי נועז, חולצה משבי חמאס החטופה נועה ארגמני. במקביל אליה חולצו שלושה חטופים נוספים שהוחזקו בדירה נפרדת, במרחק מאות מטרים ממנה.  
השחקנית למא טאטור, שכיכבה בעבר במספר סדרות ישראליות (תאג"ד, שנות ה-80, עבודה ערבית, אחת אפס אפס), הגיבה לחילוצה מהשבי של ארגמני: "כך נראית בחורה שהייתה חטופה 9 חודשים? הגבות שלה יותר מסודרות משלי! העור שלה! השיער! הציפורניים! מה זה?? בשביל זה ילדים ונשים חפים מפשע צריכים להיהרג?". 
מיה רגב, ששוחררה משבי החמאס בעזה בנובמבר האחרון, הגיבה אמש לדבריה של השחקנית: "היי, אם אפשר לשלול לה ולאנשים כמוה את האזרחות ולתת להם בעיטה קטנה לעזה זה יהיה מקסים". 
רגב הוסיפה וכתבה: "בושה. אוכלת, שותה ומתפרנסת על חשבוננו ועוד מרשה לעצמה לדבר ככה בלי בושה. מתי נבין? כשיהיה מאוחר מדי? עכשיו כבר מאוחר מדי, עם ישראל חי ומי שזה לא מתאים לו, מוזמן לעבור את הגבול".
דבריה של טאטור עוררו זעם רב בקרב הציבור הישראלי. סטטיק התייחס לדברים כשכתב: "לא בשביל משהו, אבל גם בלי שיער וציפורניים היא לא רואה אותך ממטר. כפרה על נועה". נטלי דדון כתבה: "מי מספר לה שאין חפים מפשע!!! מדירות של אזרחים (לא חפים מפשע!) הוציאו אותם!!! לא להאמין שהיא חיה ומתפרנסת במדינת ישראל". 
בעקבות דבריה, למא טאטור פוטרה הערב מהתוכנית אותה הגישה בקשת. מקשת נמסר: "אנו מגנים בתוקף את דבריה של השחקנית למא טאטור היום ברשתות החברתיות. טאטור מגישה לצד אליאס עבוד את "פרספקטיבה", תוכנית תרבות בשפה הערבית בימי שבת בבוקר". חאלד נאטור, מפיק התוכנית: "דבריה של טאטור אינם מקובלים עלינו ולכן עבודתה בתוכנית הופסקה באופן מיידי".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    החמאס שיחרר המון כוכבי ריאליטי (ל"ת)
    מסתבר :/ 06/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    אם לא ישראל
    הקורא בקפה שחור 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למא במדינה אחרת הייתה עובדת כפיים או עקרת בית שמגדלת 10 ילדים.
    סגור
  • 3.
    מ ב ו ס ס
    בן גוריון 67 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אזהרה: רמת מבוסס גבוהה
    סגור
  • 2.
    עוד חלום שמת בטרם עת.
    אוראל. 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הם היו באופוריה ב-7/10.. הם חיו את ה פנטזיה שהמפעל הציוני נופל ומת.. הם דמיינו שלטון אסלאמי״ זכות שיבה..״וצעדות נכבה, ומדינה ערבית על כול שטח ארץ ישראל ויהודים? אלוהים ישמור.... ופתאום.. שוב הרגשה של תבוסה.. בכמה דקות עשרות הרוגים עזה חרבה..הכול נראה רע..
    סגור
  • 1.
    טרטור למא
    אושרית 06/2024/09
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לצעריראיתי המון תוכניותשל טאטורכדי להכיר את "שכנינו",סליחה טעיתי.אין אצלם בלתי מעורבים ...רק מחכים ליום שינצחו.וזה לא יקרה כל עוד נשמור אחד על השני ושיהיה שוויון בכלכלה כולל צבא.זה יתן ניצחון תמיד.
    סגור
  • אין אמון!
    ממ 06/2024/10
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה רק מצדיק את זה שאין אמון בהם,יש מלא מדינות ערביות,שיעברו לשם,אין להם מקום במדינה שלנו
    סגור