תרבות ופנאי

נטלי דדון נשברת מצער: "אין לי אוויר בגוף, שבני השטן האלו ישלמו"

המשפיענית שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה בסרטון מהלוויה של עמית בוסקלה ז"ל, אשר גופתה נחטפה לרצועת עזה ולאחרונה הוחזרה בידי כוחות צה"ל. "כל הנשמה מלאה בזעם. שבני העוולה השטן האלו ישלמו בסבל וייסורים", כתבה
מערכת ice | 
נטלי דדון (צילום אינסטגרם)
משפיענית הרשת נטלי דדון, אשר בימים אלו עוסקת בהסברה ברחבי העולם ואף ביקרה באוניברסיטאות בארה"ב, העלתה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו ובו סרטון מההלוויה של עמית בוסקילה ז"ל, אשר נרצחה על ידי מחבלים וגופתה נחטפה לרצועת עזה. ביום שישי האחרון הודיע צה"ל על חילוץ גופתה והיום (ראשון) היא הובאה לקבורה בבית העלמין בקרית גת.
"הרגע שצרחת שמע ישראל בהקלטה... אין לי אוויר בגוף. כל הנשמה מלאה בזעם. שבני העוולה השטן האלו ישלמו בסבל וייסורים על כל דמעה שירדה ויורדת לעם הזה. נוחי על משכבך בשלום עמית", כתבה בעצב דדון. רק לאחרונה דדון התייחסה לאירוע הקשה בו נפלו חמישה לוחמי צנחנים מירי טנקים של צה"ל, וכתבה: "כל מבט מתוך התמונה נכנס לנשמה. מפסיקים לנשום על מנת שאנחנו נוכל להמשיך לחיות".
 
 
במהלך ההלוויה, אילנה, אמה של עמית ספדה לה: "התפללתי והאמנתי לסוף אחר, עמית הצדקת שלי, 28 שנים זכיתי איתך, הפרח שלי, זן נדיר. שמחת החיים, את ההשראה שלי. את הנשמה שלי, את קדושה וצדקת, גיבורה אמיתית. לא נוותר אף פעם לבני העוולה שרצחו אותך הבטחתי לביבי נתניהו ראש הממשלה, לא נוותר לבני עוולה. זכיתי לילדה לתפארת".
אביה מאיר ספד לה ואמר: "עמית אהובה שלי, תראי כמה אנשים באו ללוותך. עמית, ביתי, שילמת בחייך את המחיר על ארץ ישראל, צבא של גיבורים שהחזיר אותך מעזה. את בעולם שכולו טוב ואותנו השארת שבורים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה