מדדים ומחקרים

דירוג תחנות הרדיו: אייל גולן מעל כולם, סטטיק כובש את הפסגה

דירוג האמנים והשירים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בשבוע החולף: בדומה לשבועות האחרונים, גם הפעם אייל גולן כובש את המקום הראשון ברשימת האומנים המושמעים ביותר. במקביל, סטטיק במקום הראשון בטבלת השירים המושמעים עם הלהיט החדש
מערכת ice | 
אייל גולן , סטטיק (צילום אינסטגרם/ אייל גולן, מיכה לובטון, shutterstock)
בדירוג האומנים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל גם השבוע, הזמר אייל גולן כובש את המקום הראשון עם מספר השמעות גבוה בפער משאר המקומות בטבלה העומד על 698 השמעות. למקום השני הגיעה  שרית חדד, ששיריה הושמעו 407 פעמים במהלך השבוע החולף. 
בשבוע שעבר, איתי לוי הוציא שני סינגלים חדשים: "חולה ירח" ו-"מערב ראשון", מה שגרם לו לכבוש את המקום השלישי בטבלה עם 401 השמעות. עומר אדם, שבחודש מרץ האחרון הוציא מיני אלבום חדש בשם "חמישה לילות" ניצב במקום הרביעי עם 396 השמעות. את החמישייה, נועל עדן חסן עם 376 השמעות.

בשונה מטבלת האומנים, בטבלת השירים הישראליים המושמעים ביותר, ישנה נוכחות מאסיביות יותר של נשים. כאמור, במקום הראשון נמצא סטטיק ולאחר ששירו "אמא", כיכב בטבלה כמה שבועות ברף, כעת הוא מוחלף על ידי שיר אחר שלו. הפעם, מדובר בדואט של סטטיק ועדי ביטי "מכשפה" שמופיע באלבומו השני של סטטיק "להרים" שיצא לאחרונה וזכה ל-163 השמעות. במקום השני, נמצא הסינגל החדש של איתי לוי "חולה ירח" שיצא בשבוע שעבר, השיר הושמע 151 פעמים בתחנות הרדיו. 

דואט נוסף שנמצא בדירוג חמשת השירים המושמעים ביותר ברדיו, הוא השיר "ביחד ננצח" של ליאור נרקיס ואברהם טל שזכה ל-136 השמעות. במקום הרביעי, נמצאת הזמרת נרקיס שזה עתה השיקה את אלבומה החדשה "תשובה?" והשיר "אמן" שהושמע 130 פעמים. למקום החמישי הגיעה עדן בן זקן עם השיר "חיפשתי אותו בנרות" שהושמע 102 פעמים. 
במקום הראשון בקטגוריית האמנים הבינלאומיים המושמעים ביותר בתחנות הרדיו בישראל הגיעה גם השבוע להקת הביטלס, שרק לאחרונה שוחרר בדיסני פלוס סרט הקולנוע האחרון שצילמו "Let It Be" עד 104 השמעות. אחריהם נמצאת ביונסה עם 85 השמעות ומאחוריה בפער זעום, נמצא הזמר הבריטי אד שירן עם 82 השמעות. למקום הרביעי הגיע הדיג'י דיוויד גטה עם 78 השמעות. לבסוף, סוגרים את הרשימה להקת קולדפליי עם 76 השמעות.
הזמרת והיוצרת בילי אייליש, הוציאה באמצע החודש הקודם, את אלבומה השלישי "Hit Me Hard and Soft" והשיר Lunch שמופיע בו זכה בתואר השיר הבינלאומי המושמע ביותר עם 51 השמעות. במקום השני השיר "Lose Control" של הזמר טדי סווימס שהגיע ל-39 השמעות ברדיו. השיר, השיר "I Don’t Wanna Wait" של האמנים וואן ריפבליק ודייוויד גטה מגיע למקום השלישי עם 29 השמעות. במקום הרביעי, Greedy של טייט מקריי שזכה ל-27 השמעות. ביונסה סוגרת את הרשימה עם Texas hold'em שהושמע 23 פעמים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה