ויראלי

סטטיק בבשורה מאכזבת: "סורי על הביאוס אנחנו לא זוג"

הכוכב נגד הדיווחים על רומן חדש עם עדי ביטי: "סורי על הביאוס אנחנו לא זוג. אנחנו כן אבל עובדים על מוזיקה חדשה של עדי אז תודה על התשומת לב זה באמת מאוד מרגש ועכשיו אחרי ההפסקה הקומית הקלה אפשר לחזור למה שבאמת חשוב"
מערכת ice | 
סטטיק (צילום מסך קשת 12)
לאחר הפרידה של סטטיק ורונה-לי שמעון, בתום שנה של זוגיות יציבה. עבור רבים זו הייתה הפתעה גמורה, שכן השניים נהגו להראות חיבה אחד כלפי השנייה ברשתות החברתיות, במיוחד באינסטגרם. בשישי האחרון, סטטיק נצפה עם זמרת מפורסמת נוספת שכולנו מכירים במועדון בתל אביב, עדי ביטי. אך הוא מיהר להכחיש שמדובר בקשר חדש.
הכוכב העלה סטורי בו כתב: "רק רוצה לחסוך מכם (וממני) את הכאב ראש: עדי היא ילדה מדהימה שמעבר לדברים המאוד קשים שהיא עברה בחיים בזכות זה שהיא חזקה היא במקרה גם סופר סופר מוכשרת וממש חלק מהמשפחה. אז סורי על הביאוס אנחנו לא זוג. אנחנו כן אבל עובדים על מוזיקה חדשה של עדי אז תודה על התשומת לב זה באמת מאוד מרגש ועכשיו אחרי ההפסקה הקומית הקלה אפשר לחזור למה שבאמת חשוב".

עוד כתב על גבי תמונה שלו אוחז בכלבתו: "נ.ב סאצ'י מקנאה שאין עליה גם אייטמים היא איתי כל היום גם. שבוע טוב עם תקווה לדברים החשובים באמת שזה אולי עסקה שסוף סוף נחזיר בה את כולם הביתה".

על פי דיווח של ערן סוויסה, סטטיק בילה את הערב במועדון "השלוותא" שבנמל תל אביב עם לא אחרת מאשר עדי ביטי, איתה הוא גם השתתף בתוכנית "הזמר במסיכה" – הוא בתור שופט והיא בתור מתמודדת. על פי עדים שנכחו במקום, השניים היו צמודים במשך כל הערב.
נציין כי בעקבות הדיווח הרשת התחילה לסעור ורבים אכן תהו לעצמם את פשר הפגישה. עם זאת, סטטיק הוציא הודעה מטעמו: רק רוצה לחסוך לי (ולכם) את כאב הראש, עדי היא ילדה מדהימה שמעבר לדברים המאוד קשים שהיא עברה בחיים, היא גם ממש סופר מוכשרת וממש חלק מהמשפחה. אז סורי על הביאוס אנחנו לא זוג. אנחנו כן אבל עובדים על מוזיקה חדשה של עדי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה