ויראלי

אנה זק מרימה למרגי: "בייבי שלי, אני כל כך גאה בך"

אנה זק פרגנה לפני זמן קצר לבן זוגה, מרגי, על יציאת אלבום ה-EP החדש בעברית: ""אני מתרגשת בטירוף. היה כל כך כיף לראות את כל התהליך הזה קורה ולחוות רגעים של אור ושחרור אמיתי שהחזירו אותי שנים אחורה"
רוני שיינר | 
מרגי ואנה זק (צילום אינסטגרם)
הזמר והיוצר מרגי שחרר הבוקר בהפתעה את "מרגיש כמו אהבה", אלבום EP חדש בעברית, הכולל שבעה שירים, בשניים מתוכם הוא מארח את החברים והקולגות סטטיק ואגם בוחבוט.
בת זוגו של מרגי, אנה זק, פרגנה לו על האלבום החדש, קבל עם, עדה ואינסטוש: "אני מתרגשת בטירוף. היה כל כך כיף לראות את כל התהליך הזה קורה ולחוות רגעים של אור ושחרור אמיתי שהחזירו אותי שנים אחורה, וכשתשמעו תבינו. בייבי שלי, אני כל כך גאה בך". 

הסטורי שפרסמה אנה זק (אינסטגרם)
בנוסף, נברה זק בארכיון התמונות והסרטונים, ושיתפה סרטון שלה ושל מרגי כשהם נוסעים ברחבי לוס אנג'לס ומאזינים לשיר מתוך האלבום החדש, "עוף החול".
 
מרגי ואנה זק שרים את "עוף החול" (אינסטגרם)
במסגרת ההודעה שיצאה הבוקר לתקשורת, התייחס מרגי לשיר שמסיים את האלבום, "הזוהר הצפוני", ושיתף כי ההשראה לשיר היא הזוגיות הטריה עם אנה זק: ״השיר הזה קרוב לי ללב מאוד. התחלתי מערכת יחסים חדשה ומדהימה לאחרונה והשיר הזה נולד מתוכה. מאז כל פעם שאני או היא שומעים אותו זו התרגשות מיוחדת.. באיזה שהוא מקום זה שיר הוקרת תודה על האדם הזה שנכנס לי לחיים.. ועל כמה כשחיבור כזה זה מרגיש שהוא מקצר כל מרחק״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה