ויראלי

גרושתו של אייל גולן מזועזעת: "פשוט בהלם, אלימות דוחה"

בסטורי שהעלתה היא כתבה על ההתעללות בירושלים של חבורת בנות נגד בת אחרת: "ה’, איככ, איככ, איככ, מה זה? איפה ההורים? איפה החינוך? ה’ ישמור אני פשוט בהלם! זאת אלימות דוחה, נמוכה ומסוכנת חד משמעית! אם מישהי הייתה פוגעת ככה בבת שלי הייתי גומר אותה ואת אמא שלה!”
מערכת ice |  2
אייל גולן ודניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ אייל גולן)
גרושתו של אייל גולן, כוכבת הרשת דניאל גרינברג, שכבר הוכיחה שהיא חושפת את רגשותיה ותחושותיה בכל הזדמנות עם העוקבות שלה באינסטגרם, החליטה לפתוח לגבי החששות שלה לקראת העתיד, דווקא של ילדיה רון ומיאל.
בסטורי שהעלתה היא כתבה על ההתעללות בירושלים של חבורת בנות נגד בת אחרת: "ה’, איככ, איככ, איככ, מה זה? איפה ההורים? איפה החינוך? ה’ ישמור אני פשוט בהלם! זאת אלימות דוחה, נמוכה ומסוכנת חד משמעית! אם מישהי הייתה פוגעת ככה בבת שלי הייתי גומר אותה ואת אמא שלה!”.

והוסיפה בזעזוע רב: “הורים, תהיו ערניים ומעורבים בחיים של הילדים שלכם! תשאלו שאלות, תהיו חברים ואולי תצליחו למנוע דברים מהסוג הזה שילדים עוברים היום, כי אין לה את מי לשתף!”.
לסיום גרינברג שיתפה את החרדות שלה לגבי אפשרות שדבר כזה יקרה גם בעיר מגוריה רחובות: “הנה, רחובות. פתאום שולחים לי כל כך הרבה כאלה. אין לי מילים. זה מעציב אותי ברמות, הילדים שלי גדלים לדור מלחיץ”.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא מהיום
    בריונות 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קורה שהאמא והבת.מתעללות באותה האחת
    סגור
  • 1.
    !!!!
    בריונות 06/2024/06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לפעמים האמא והבת מתעללות באותה האחת
    סגור