ויראלי

דידי הררי חושף: "אחרי 29 שנים ברדיו, אמרו לי תבוא בלילה"

דידי הררי חשף במסגרת ראיון לחדשות 13 כי כשביקש להגיע לאסוף את חפציו מתחנת הרדיו 103FM, נאמר לו להגיע בלילה, כדי שלא לפגוש את עובדי התחנה. "אמרתי להם אני לא גנב, אני לא בא בלילה, אני בא ביום. אתם לא רוצים, תביאו משטרה" 
רוני שיינר |  3
דידי הררי (צילום יהונתן זינדל פלאש 90)
דידי הררי נפרד בשנה האחרונה מרדיו ללא הפסקה ועבר לשדר תוכנית חדשה ברדיו תל אביב, שם הוא משמש גם כמנכ"ל התחנה. זאת, לאחר שתוכניתו הפופלארית "דידי לוקאלי" הוקפאה מאז ה-7 באוקטובר, ללא כל צפי לחזרה. 
במהלך ראיון ששודר בסוף השבוע במהדורת החדשות ברשת 13, שיתף דידי באחורי הקלעים של ההחלטה לעזוב את התחנה עימה היה מזוהה במשך כמעט 30 שנה: "הרדיו החליט לצאת לחל"ת בתקופה של המלחמה שזו החלטה מוזרה, כי בכל תקופת המלחמה המשכתי לשדר לרדיו דרום, לרדיו קול הים האדום, לחיילים, לחטופים. היה כל כך חשוב שיש איזה קול שמדבר אליהם, וגם אמרו את זה, חטופים שיצאו מעזה אמרו ששמעו אותי שם". 
דידי המשיך ושיתף: "אני לא הייתי מוכן, אז הבנתי שאני צריך לעשות את חישוב דרכי מחדש אחרי 29 שנים. פשוט הודעתי להם שאני מרגיש מיותר שם, ובאווירה הזו עזבתי. כשאמרתי להם 'אני רוצה לבוא לאסוף את הדברים שלי', אמרו לי 'תבוא בלילה. כדי שלא תפגוש את העובדים, תבוא בלילה'. אמרתי להם אני לא גנב, אני לא בא בלילה. אני בא ביום. אתם לא רוצים, תביאו משטרה". 
אתה נשמע פגוע, אמרה המגישה. "ברור", השיב דידי. "אתה נמצא במקום שהוא בית שלך 29 שנים ואתה חלק מאלה שבנו את הבית הזה, אחד מאבני היסוד בבית הזה, אז אתה מצפה ליחס קצת אחר". 
 

מתוך התוכנית "זמן שישי" (חדשות 13)


 

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כמה בכיין הוא
    מוצי 05/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 10
    כמה שקרן הוא, עם החיוך המזיוף שלו לא מאמין שאחרי 29 שנים אמרו לו לבוא בלילה מקווה שרדיו 103FM יתבע אותך על הוצאת דיבה ויגלו כמה שאתה נוכל, חולה פירסום ושקרן
    סגור
  • אדיוט
    אביתר 06/2024/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יצור שכמוך.
    סגור
  • 1.
    איזה גועל נפש להתייחס ככה
    איכס 05/2024/26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    למישהו שעבד אצלכם והביא לכם ככ הרבה מאזינים כמעט 3 עשורים. אתם אלה שביטלתם לו את התוכנית, תפרגנו לו ותסיימו יפה
    סגור