ויראלי

הצל נגד אסי עזר: "אמר שלא כזה מפחיד דגלים של פלסטין"

הראפר הצל סולח אבל לא שוכח. היום פרסם יואב אליאסי פוסט דעתני שלו מ-2016 בו הוא מזכיר שפעם, בעקבות פוסט שכתב על מנחה הכוכב הבא, אסי עזר, הוא הוחרם מהתעשייה: "אני מקווה שהיום הוא כבר מבין את הטעות שלו". 
מערכת ice | 
הצל (צילום שריה דיאמנט)
היום (חמישי), פרסם יואב אליאסי, המוכר גם בתור "הצל", פוסט שכתב בעבר, ב-2016, על אסי עזר: "בשנת 2016 בעקבות הפוסט הזה שפרסמתי, הוחרמתי מהברנז'ה. אני מקווה שאסי עזר וחבריו הבינו היום את הטעות שלהם". עוד המשיך הצל: "בתוכנית 'הכוכב הבא', בשנת 2016, אסי עזר הגיב בכעס להצהרתו של הראל סקעת למתמודדת, לפיה עליה להיות מוכנה לנוכחות של דגלי פלסטין בקהל. עזר אמר לסקעת בכעס 'לא כזה מפחיד דגלים של פלסטין'. אני מקווה שהיום הוא כבר הבין את הטעות שלו". 
כאמור, הצל פרסם ב-4 במרץ 2016 פוסט על הכוכב הבא לאירוויזיון בו הוא מגנה בחריפות את תגובתו של המנחה: "אתמול ראיתי הכוכב הבא לאירווזיון ותוך כדי התוכנית, הראל סקעת אמר לאחת המתמודדות שהיא צריכה להיות מוכנה להפרעות בהופעה, כמו דגלי פלסטין מונפים מול הפרצוף למשל, אסי עזר התקומם וצעק 'זה לא כזה מפחיד דגלים של פלסטין, זה לא כזה מפחיד'". 
"אז אני רוצה לספר לאסי מה זה הדגל הזה במקרה והוא לא יודע", כתב הרפאר באותו פוסט והמשיך: "אס, פעם הכרנו ואפילו הייתי חלק מהפאנל שלך בתוכנית טלוויזיה. לא היינו חברים הכי קרובים והאמת שחיבבתי אותך, אבל בשנים האחרונות אתה נסחף אחרי טרנדים ואג'נדות שאתה לא מבין בהם כי אתה חושב שהם אופנתיים". 
עוד כתב: "לאחרונה אפילו חתמת על מכתב של אמנים נגד הממשלה כדי להראות שאתה אומן מהברנז'ה התל אביבית, אבל עזוב, בוא נתמקד בעיקר, דגל פלסטין או בשמו המקורי דגל אש''ף הוא דגל טרור. דגל שאחראי לרציחתם של אלפי ישראלים חפים מפשע בפיגוע התאבדות. הדגל הזה מייצג לדברי הפלסטינים מאבק במדינת ישראל עד כדי חיסולה". 
 

"הדגל הזה מייצג אנטי דמוקרטיה וזהו דגל של שנאה. ערבי ישראל מבינים כנראה יותר מיהודי ישראל, השאננים והאדישים והיפי נפש כמוך, מה המשמעות שבהנפת הדגלים המתגרים ובחוסר התגובה שלנו, הם מזהים חולשה לאומית ישראלית גוברת". את הפוסט סיים הצל בתגובה ישירה לעזר: "בכל מקרה אסי, אני מקווה שלמדת משהו חדש, אני חושב שמתחת לחארטה שאתה מנסה למכור לחבריך התל אביבים, אתה אחלה בחור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה