ויראלי

טלי גוטליב נגד הנשיא הרצוג: "חשב שישראל היא מדינת כל אזרחיה"

לכבוד יום הזיכרון הקדוש, חברת הכנסת פרסמה היום בטוויטר ציוץ נגד נשיא המדינה הרצוג, בו היא מזכירה שישראל היא מדינת היהודים: "מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי ומדינת הלאום היהודי. ביום הזיכרון הקדוש הזה אזכיר"

מערכת ice |  4
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת מטעם הליכוד, טלי גוטליב, פרסמה היום (שני), ברשת החברתית X (טוויטר לשעבר) ציוץ לכבוד יום הזיכרון. בציוץ כתבה גוטליב: "מדינת ישראל היא מדינת העם היהודי ומדינת הלאום היהודי. המדינה מעניקה שוויון זכויות לכל אזרחיה ללא הבדל דת גזע ומין".
עוד כתבה חברת הכנסת על נשיא המדינה, יצחק הרצוג: "שמחתי להבהיר כי הרצוג, נשיא המדינה ונציג השמאל התבלבל אתמול וחשב שישראל היא מדינת כל אזרחיה. כך פשוט דחף לנו את הפרוגרס הראדיקלי שמוחק את הזהות היהודית בטקס ממלכתי לזכר נופלינו הקדושים".
"ביום הזיכרון הקדוש הזה אזכיר את חיילנו הגיבורים", כתבה גוטליב והמשיכה: "הי''ד אשר חריפו את נפשם על ארצנו, נחלת אבותינו, מדינת היהודים".
 
עוד פרסמה חברת הכנסת אמש, כי: "כח קפלן המסוכנים ורעי הלב בתכנון לפגוע ביום הזיכרון לחיילינו הגיבורים. אין להם גבול לאנשים הקיצוניים שעובדים אצל החמאס. אין גבול לתיעוב שרוב העם חש כלפיהם", בזאת התייחסה למפגינים ה"קפלניסטים" שתכננו להגיע למחאה ביום הזיכרון למען החזרת החטופים. כמו כן, אותם מפגינים שמחו נגד התנהלותו של ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו ודרשו להדיחו.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אוילה מצויה
    שייקהלה 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוילה מצוייה עם מוחית חצויה!!!
    סגור
  • 2.
    אני רק שאלה
    איש 05/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כששואלים אזרח דרוזי מהי המדינה שלו, מה הוא אמור להשיב? הוא יגיד ׳ישראל׳, ברור, כי ישראל היא המדינה שלו. וכמוהו גם כל אזרח אחר. בהגדרה כל מדינה היא ׳מדינת כל אזרחיה׳ בישראל בנוסף לכך יש לנו את חוק השבות שמעניק אזרחות אוטומטית לכל יהודי שעולה לכן. זה הכל, אבל אצלנו הופכים כל דבר לסיסמה
    סגור
  • 1.
    טלי
    בר כוכבא 05/2024/13
    הגב לתגובה זו
    6 115
    מה שבטוח שאם את נציגת המדינה היהודית כולנו צריכים להתבייש
    סגור
  • אתה תתבייש
    יהודה המכבי 05/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת בכל מילה ובכל אות הבושה היא שאפס כמו הרצוג שבחר לשתוק בפרשת העמותות של אהוד ברק , בכלל עבר את הרף החוקי לעמיד לבחירה לנשיאות. זו הבושה.
    סגור