ויראלי

האקסית של אייל גולן נחשפת: "לא קונים אותי בכסף"

אחת העוקבות שאלה את רוסלנה רודינה באינסטגרם: "האם היית מסכימה לצאת עם מישהו שהוא עמיד ויעניק לך הכל אבל התנאי שלו שלא תעבדי בדוגמנות?", על כך השיבה רודינה: "אוקיי. אז התשובה היא לא. לא אחיה עם מישהו שיחליט בשבילי ו"יקנה" אותי בכסף. את הכסף יודעת לייצר לבד, אני אוליגרכית בדרך שלי"
מערכת ice |  2
רוסלנה רודינה (צילום מייגן מימון)
רוסלנה רודינה, האקסית של אייל גולן ואמו של יאן גולן, בנם המשותף, ערכה סשן של שאלות ותשובות עם העוקבות שלה באינסטגרם וסיפרה על ההצלחה שלה לבדה והאם הייתה מוכנה לוותר על קריירה תמורת גב כלכלי חזק מאוד.
אחת העוקבות שאלה: "האם היית מסכימה לצאת עם מישהו שהוא עמיד ויעניק לך הכל אבל התנאי שלו שלא תעבדי בדוגמנות?", על כך השיבה רודינה: "אוקיי. אז התשובה היא לא. לא אחיה עם מישהו שיחליט בשבילי ו"יקנה" אותי בכסף. את הכסף יודעת לייצר לבד. ברור שזה הכי כיף בעולם להיות במקום שיש צד עשיר שמספק לך הכל ונותן הכל ואת חווה חוויות ורואה עולם צוברת זכרונות מותגים עושר ורמת חיים גבוהה בלב אני אוליגרכית שלא תטעו! אבל אוליגרכית בדרך שלי".
 
עוד הוסיפה: "אני בעד עצמאות והגשמה עצמית זה לא אמור להשפיע על הזוגיות וזה לא אמור להיות תנאי. להיפך זה רק יגרום לצד השני להסתכל עלייך בהערצה וגאווה וכשינסו לקנות אותך ואת לא תעשי עם עצמך כלום אז בעצם מה התפקיד שלך שם? להיות פלקט יפה? פחות בעיניי. ושוב הרבה אמרו לי לאורך כל החיים שאני פראיירית שאם הייתי רוצה הייתי חיה היום בארמון ומקבלת כל מה שרוצה. אבל אני לא חושבת שאני פראיירית אלא אני פשוט אני וזה משהו שהוא טמון בי מגיל צעיר להצליח בכוחות עצמי. ויודעת שבסוף אני אגיע לאן שצריך גם אם זה בדרך הקשה אבל הדרך הזו היא שלי".
היא גם נשאלה: "דמיינת את עצמך פעם שתהפכי למי שאת היום כל כך מפורסמת שנים?", וענתה: "כשהייתי ילדה חלמתי להיות מוכרת מישהי מהטלויזיה אבל יותר לכיוון השחקנית, רקדנית, תמיד הצטלמתי בבית אבל רציתי משהו מעבר. ידעתי שבסוף אני אגשים את מה שרוצה כי האמנתי בעצמי יותר ממה שהאמינו בי בדרך".
עוד הוסיפה: "וזה היה השיעור שלי מכל 9393389393999 לא שקיבלתי קיבלתי את ה 5 הכן שגרמו לי פשוט לא להרים ידיים להלחם לשאוף הכי גבוה שאפשר לא לפחד מתשובה שלילית ולהמשיך לדחוף עד שיגידו כן. בסוף האמונה ההתמדה כח רצון ושטיפה יביאו אותנו למקום שנרצה. לא להשאב לשלילי להשאב לחיובי ולהמשיך לחלום ובגדול".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רוסלנה
    עופר 04/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזכות אילמגולן המלך התפרסמת תגידי תודה
    סגור
  • עלק מלך??
    *אייל ביטון*גולן 04/2024/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מלך הוא לא !!! מלך יש רק אחד והוא בורא עולם !!!!
    סגור