ויראלי

אביב גפן עוקץ את אליקו: "מה, אתה אני בגיל 19?"

הבוקר אליקו תקף את נורית גפן בעקבות דברים שאמרה עליו בפודקאסט: "בוקר של פילוג ושנאה בחסות גברת גפן". בנה של נורית, אביב גפן, תקף בחזרה: "שיער ארוך, לק על האצבעות, רב עם אמא שלי. מה, אתה אני בגיל 19?"
רוני שיינר |  2
אביב גפן, אליקו (צילום יחצ - דן דיזיין סנטר, אינסטגרם/ אליקו)
דילן גפן, בנו הבכור של אביב גפן, שאל את סבתו נורית גפן במסגרת הפודקאסט המשותף שלהם: "מה היית עושה אם הבת שלך הייתה כמו לירז והייתה מחליטה להתחתן עם אליקו?". נורית השיבה בנחרצות: "עם אליקו לא".
 
"עם אליקו לא", נורית ודילן גפן בפודקאסט מבית All in
"היית אומרת לה לא?", בדק שוב דילן. "לדעתך הורה יכול להתערב בהחלטה של הילד שלו?". נורית השיבה: "לא, לא יכול, אבל הייתי מסבירה לה למה זה לא נכון, זה גם נורא תלוי בבן אדם. אליקו, לא. אולי אם זה היה מישהו אחר אז כן". 
 
אליקו הגיב הבוקר בזעם: "גברת גפן, בקרוב מאוד, בפודקאסט החדש שלי, את מוזמנת לשבת איתי ולהסביר לי מי את שקבעת 'עם אליקו לא'. הפוסל במומו פוסל- אביב הבן שלך לא בדיוק סיפר שהיית אמא למופת לכאורה. נראה אותך יושבת מולי, גם לי יש כמה שאלות על העבר שלך. בוקר של פילוג ושנאה בחסות גברת גפן".

אליקו יוצא למתקפה (אינסטגרם)
לפני זמן קצר, יצא להגנתה של נורית בנה, אביב גפן, ותקף בחזרה את אליקו עם הציניות האופיינית לו: "שיער ארוך, לק על האצבעות, רב עם אמא שלי. מה, אתה אני בגיל 19?".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    חמודה האליקו הזאת (ל"ת)
    נטע 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אביב יא הורס:)היה מת להיות אתה בגיל 19 (ל"ת)
    ליל 04/2024/18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור