ויראלי

אליקו תוקף את נורית גפן: "נראה אותך יושבת מולי"

סכסוך חדש בביצה: נורית גפן נשאלה על ידי נכדה, דילן, איך הייתה מגיבה אם בתה, באופן תאורטי, הייתה רוצה להתחתן עם אליקו. "עם אליקו לא", השיבה גפן בנחרצות. אליקו שהאזין לדברים תקף: "בוקר של פילוג ושנאה בחסות גברת גפן"
רוני שיינר | 
אליקו ולירז (צילום אינסטגרם/ אליקו)
הבוקר האזין שדרן הרדיו אליקו לפודקאסט המשותף של נורית גפן ונכדה דילן מבית All in, במהלכו שמו עלה בקונוטציה לא חיובית במיוחד. "מה היית עושה אם הבת שלך הייתה כמו לירז והייתה מחליטה להתחתן עם אליקו?", שאל דילן את נורית, שהשיבה בנחרצות: "עם אליקו לא". 
 
"היית אומרת לה לא?", בדק שוב דילן. "לדעתך הורה יכול להתערב בהחלטה של הילד שלו?". נורית השיבה: "לא, לא יכול, אבל הייתי מסבירה לה למה זה לא נכון, זה גם נורא תלוי בבן אדם. אליקו, לא. אולי אם זה היה מישהו אחר אז כן". 
 
"עם אליקו לא". נורית גפן ודילן גפן בשידורי הפודקאסט המשותף מבית All in
תגובתו הזועמת של אליקו לא איחרה לבוא: "גברת גפן, בקרוב מאוד, בפודקאסט החדש שלי, את מוזמנת לשבת איתי ולהסביר לי מי את שקבעת 'עם אליקו לא'. הפוסל במומו פוסל- אביב הבן שלך לא בדיוק סיפר שהיית אמא למופת לכאורה". 

הסטורי שהעלה אליקו (אינסטגרם)
אליקו הוסיף וכתב: "נראה אותך יושבת מולי, גם לי יש כמה שאלות על העבר שלך. בוקר של פילוג ושנאה בחסות גברת גפן".  
נזכיר, כי אלה אינם הדברים היחידים שהיו לשניים לומר על הזוגיות של אליקו ולירז, במסגרת הפודקאסט שלהם. בחודש שעבר, פסק גפן הצעיר: "ילדה בת 18 אמורה להיות עסוקה בלחשוב לאן להתגייס, במחשבות על תואר. אליקו בינתיים עסוק בשיניים תותבות ופאה. אלה שלבים שונים בחיים. ואם לבן אדם בן 47 יש עניים עם מישהי בת 18 אז הבעיה  היא בו". 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה