ויראלי

אורנה ומשה דץ אישרו לתרום את קרניות עיניו של בנם הבכור

עומר דץ, בנם הבכור של אורנה ומשה דץ, הלך לעולמו ביום חמישי האחרון. מהמרכז הלאומי להשתלות נמסר כי הוריו החליטו לתרום את קרניות עיניו: "עיניו הונצלו ויושתלו בחולים הממתינים למאור עיניים"
רוני שיינר | 
עומר ומשה דץ (צילום רפי דלויה)
הזמר והשחקן עומר דץ, בנם הבכור של אורנה ומשה דץ, הלך לעולמו ביום חמישי האחרון בגיל 30 בביתו של אביו בגבעתיים, לאחר שלקה בהתקף אפילפסיה. 
ממשפחת דץ נמסר באותו יום: "ההלם והכאב קשים מנשוא, נודה לכם על התחשבות באבלנו הפרטי". 
מותו של עומר, שעבד כשחקן פעיל בתיאטרון "הבימה", היכה את החברים והקולגות לתעשיית הבידור בתדהמה. רבים מהם ספדו לו ברשתות החברתיות. צביקה הדר, ששפט בתוכנית "הכוכב הבא" בעונה הראשונה בה השתתף דץ, כתב: "בלתי נתפס. כמה מוכשר, כמה מקסים. חיבוק גדול מעומק הלב והשתתפות בצער חברינו, משפחת דץ". 
מתיאטרון הבימה נמסר: "עומר השתתף בהצגות הבימה. אורנה, משה ויועץ דץ היקרים, משפחת הבימה כולה אבלה עמכם. שלא תדעו עוד צער".  
עומר הובא למנוחות ביום שישי בבית העלמין בנחלת יצחק. הבוקר נמסר מהמרכז הלאומי להשתלות כי הוריו של עומר, אורנה ומשה דץ, החליטו לתרום את קרניות עיניו של בנם לטובת חולים הזקוקים לכך: "הוריו של עומר, אורנה ומשה, הסכימו לתרומת איברים להצלת חיים קרניות עיניו הונצלו ויושתלו בחולים הממתינים למאור עיניים", נכתב בהודעה מטעם המרכז. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה