ויראלי

צחי הלוי בהתקף נוסטלגיה: השחקן שחזר מהמילואים במהלך מפתיע

הכוכב לחם בחזית חודשים רבים כחלק ממערך המילואים שגויס בעקבות המלחמה בעז הצטלם לקמפיין אביב-קיץ 2024 של רשת גולף בקונספט של נוסטלגיה ישראלית. שותפתו לקמפיין היא השחקנית יעל אלקנה שהתקבלה לאחרונה לתפקיד חדש בתיאטרון בהצגה "חתונה מאוחרת"
מערכת ice | 
צחי הלוי בקמפיין רשת האופנה גולף (צילום גולף)
השחקן צחי הלוי, שלחם בחזית חודשים רבים כחלק ממערך המילואים שגויס בעקבות המלחמה בעזה ומנסה לחזור לשגרה, ויעל אלקנה שהתקבלה לתפקיד חדש בתיאטרון בהצגה "חתונה מאוחרת", הצטלמו הבוקר (רביעי) לקמפיין אביב-קיץ 2024 של רשת גולף בקונספט של נוסטלגיה ישראלית.
כחלק מהצילומים השניים הציגו את הטרנדים החמים ביותר לעונה הקרובה. הצילומים אותם הוביל הצלם דודי חסון, התחילו בשעות הבוקר המוקדמות בחווה אורגנית מדהימה ביופייה במושב בני ציון. בתוך כך, נחשף כי מותג המשקפיים קטליה, שמיוצג על ידי הזמר המצליח עומר אדם וזוגתו יעל שלביה, צפוי להתרחב לרשת חנויות ודוכנים. החנות הראשונה צפויה להיפתח בקניון מול הים באילת.
  
קטליה החל בשנת 2021 כמותג אונליין שהשיקו הזמר ושותפים שלווה בקמפיין רחב שהתבסס על שירו של אדם "איפה כל החברות שלך". במעלה הדרך, רכשה רשת אופטיקנה את מלוא הבעלות על המותג כאשר אדם ממשיך לשמש כפרזנטור של המותג. קטליה מציע מגוון של כ-500 דגמי משקפי שמש ומשקפי ראייה במחיר 299 שקל, כאשר הבידול הוא בחומרי הגלם המתקדמים שמשמשים לייצור המוצר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה