ויראלי
לוסי אהריש נחשפת: זה האולטימטום שקיבלו הוריו של צחי הלוי
בראיון לחדשות 12 נחשפו הקשיים בתחילת הקשר בין השניים ואחותו חשפה: "כשהיא (לוסי) אמרה 'אמנון, אני אוהבת כל חלק בגוף של צחי', אני בכיתי". גם אביו של השחקן, אמנון, סיפר: "פה בקטע הזה, אני נכנעתי". האבא אף גילה כי אם בנו לא יינשא ללוסי, מבחינתו לא יינשא כלל וזה היה האולטימטום שהציב וגרם להוריו לקבל זאת
אין ספק שסיפור האהבה חוצה המגזרים בין לוסי אהריש לשחקן צחי הלוי, הספיק לעורר לא מעט סערות במשך השנים, אבל מתברר שהקרע האמיתי שנגרם בעקבות הקשר בין המגישה המוסלמית לשחקן היהודי, הייתה דווקא בתוך המשפחות.
בראיון לחדשות 12, השחקן חשף בפעם הראשונה את ההתנגדויות והמכשולים, בדרך לחתונה, זוגיות ואפילו ילד ראשון. מסתבר בראיון שאביו של הלוי היה המכשול הגדול ביותר, אך גם האיש שהסכמתו הייתה החשובה ביותר, על כן קיבל אולטימטום מבנו שעליו סיפר צחי הלוי בפעם הראשונה.
בין היתר, דיברה גם מאיה הלוי, אחותו, שסיפרה: "מה שהכי, אולי, הדאיג את צחי, זה פחות הסביבה, כי צחי לא מתעסק בסביבה, זה יותר הבן שלו והקבלה של זה, וזה אבא, זה לא בגלל שאבא לא יקבל את לוסי בתור לוסי, אלא, כמו שהספקת להבין, הוא אבא שרואה 20 צעדים קדימה ואז הוא אומר 'רגע, רגע, הבן שלי יצא עם מוסלמית, ואני כבר רואה מה הולכים לעשות להם והם הולכים לחיות בפחד, בחששות כל החיים, ויהיו נכדים ומה אני עושה?'".
עוד ב-
עוד סיפרה: "אני לא אשכח, כשהיא (לוסי) אמרה 'אמנון, אני אוהבת כל חלק בגוף של צחי', אני בכיתי". גם אביו של השחקן, אמנון, סיפר: "פה בקטע הזה, אני נכנעתי". האבא אף גילה כי אם בנו לא יינשא ללוסי, מבחינתו לא יינשא כלל וזה היה האולטימטום שהציב וגרם להוריו לקבל זאת.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(224):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
127.נישואיםדודו 10/2024/15הגב לתגובה זו0 0רבותיי לא לדון אותו אני לא מאחל לאף אחד דילמה כזאת היא יפיפיה והוא אוהב אותהסגור
-
126.תגובה לנישואי תערובתדודו 10/2024/15הגב לתגובה זו0 0ן הבעיה כאן גדולה אני יכול להבין אותו. היא מאוד יפה והוא אוהב אותה זה מאוד קשה שלמה המלך כתב בשיר השירים "מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה ונהרות לא ישטפוה" נסיון גדול מאוד לא יודע מה הייתי עושה במקומו באמת שהיא יפיפיה מישהו צריך לוותר אני מקווה שהיא זה ניסיון קשה מאוד ואני מקווה שהיא תוותר בשבילו כי ה' אחד לכולםסגור
-
125.אתה כבר נראה ערבי (ל"ת)הכל טוב 10/2023/26הגב לתגובה זו1 1סגור
-
124.מאז ומתמיד היו דתן ואבירם ומחלון וכיליון (ל"ת)כריסטוםר זקלין 07/2023/03הגב לתגובה זו1 0סגור
-
123.טמטום עדיף שלא "יתחתן"קרע את השושלת של המשפחה והשבטיערה 06/2023/15הגב לתגובה זו7 3זה מה שקורה שאין חינוך יהודי התבוללות לשמהסגור
- טען עוד
-
122.צבאחיים 06/2023/11הגב לתגובה זו1 0האם הילד יילךלצבא?סגור
-
121.טעותעמי 06/2023/11הגב לתגובה זו1 4צחי עשה טעות נוראה .אין ספק שלוסי אישה ברמה גבוה מאוד אבל זאת טעות נוראית שיתבגר עוד קצת יבין.סגור
-
120.סוף סוף מישהו נותן בראשאזרח 06/2023/11הגב לתגובה זו3 2יש מלא גויות יפות למה ליפול על ערביה מישראל כמה טיפש אפשר להיותסגור
-
וואלק הוא משבט לויעמי 06/2023/11הגב לתגובה זו1 2אתם יודעים מהזה איזה מעמד יש להם אצל בורא עולם הם אחרי הכוהנים כן היו סוחבים את המישכן בבית המקדש היו שרים עוד ועוד רק רחמי שמים זה הכלסגור
-
הוולד לפי האמא (ל"ת)כריסטוםר זקלין 07/2023/03הגב לתגובה זו1 0סגור
-
119.אוי הלך על כל הצאצאים שלו...אורי 06/2023/11הגב לתגובה זו4 2פשוט נורא.התבוללות...ועוד האשה מוסלמית ...טוב לא יכול ל את מזה.. מסכנים הילדים שיהיו בבעעה מכל צד.. הם לא אשמים...פשוט הורים חסרי מבט קדימהסגור
-
118.אולי בזכות הזוגות המעורבים יכוא השלוםחלי 06/2023/11הגב לתגובה זו5 8נסרין קדרי וכעלה לובי ובעלה ועוד אהבה חוצת גבולות הלוואי ש3 הדתות יתאחדו ולא יהיו מלחמות ושנאה או לפחות סוכלנותסגור
-
117.לוסי ולויעמי 06/2023/11הגב לתגובה זו0 0הם לא מעניינים.סגור
-
116.היא אוהבת את הגוף שלו?Shushu 06/2023/11הגב לתגובה זו1 2היא אוהבת את הגוף שלו אבל יש לו גם נשמה יהודית. מה איתה? על זה לא חשבתם?סגור
-
115.לוסי ענקיתישראל 06/2023/11הגב לתגובה זו7 2אני אדם דתי ומקבל כל אדם כל הכבוד צחי זכית זכיתם בריאות טובהסגור
-
114.חבל עדיף לא להתחתן מאשר להיות עם גויהאביב 06/2023/11הגב לתגובה זו7 8אתה בא ממשפחת לוי אתה חושב שאם אחד מהדורות שקדמו לך היו הולכים עם גיוה היו נשארים יהודים ואם בכלל משפחת לוי המיוחסת כשחרמנים והטומאה משתוללת אין שכל לכלוםסגור
-
צחי היה גרוש כשהכיר אותהשולי 06/2023/11הגב לתגובה זו0 050% גירושים גם ככהסגור
-
אהבה מנצחתיעקב 06/2023/11הגב לתגובה זו1 7תמיד האהבה תנצחסגור
-
113.האהבה תנצחנועה 06/2023/11הגב לתגובה זו3 7האהבה תנצח תמיד כי כולנו בני אדם לא משנה הצבע בריאןת איזה חמודיםסגור
-
112.לא מספיק 20 צעדים קדימה....לב 06/2023/11הגב לתגובה זו0 1כי בצעד ה21 זה לא יהיה דומה למה שדמיינתם... כואב הלב לראות מה קורה לעם שלנו...סגור
-
111.הם מגדלים שהידים קטנים. (ל"ת)רמי 06/2023/11הגב לתגובה זו8 7סגור
-
גזעןיעקב 06/2023/11הגב לתגובה זו3 2תתבייש גזען קטןסגור
-
110.חייםחח 06/2023/11הגב לתגובה זו0 1הנכדים שלכם ערבים אל תחיו באשליותסגור
-
109.זוג מקסיםאמיר ש לוי 06/2023/11הגב לתגובה זו3 1לוסי וצחי היקרים מהווים השראה וכך גם משפחותיהםסגור
-
108.בושה וחרפה (ל"ת)ישראל 06/2023/11הגב לתגובה זו0 2סגור
-
107.חבל שאבא קרע את השרשרת. הנכדים שלו מוסלמים. עצוב (ל"ת)אילוש 06/2023/11הגב לתגובה זו3 2סגור
-
106.ילד מסכןנדב 06/2023/11הגב לתגובה זו8 1כשמתחתנים עם האוייב הילד יוצא מסכן. הוא התגייס לצבא? הוא יעמוד דום בצפירה ביום הזכרון? הוא יהיה עצוב בנכבה על שלא הצליחו לגרש את היהודים מהארץ? אחרי פיגוע הוא יגיד תהילים לרפואת הפצועים או יחלק סוכריות?סגור
-
105.ערביהאני מהצפון 06/2023/11הגב לתגובה זו7 2איך אתה האבא נותן לבן שלך להתחתן עם מוסלמית.לא כואב לך שהנכד שלך ערבי.ואם היא באמת אוהבת כל חלק בגוף של צחי.אז למה היא לא מתגיירת.אתה יודע למה? כי פה היא ניצחה אותכם.היא ערביה וגם הנכד הוא לא שלך הוא ערבייייייייסגור
-
104.מי זאת..טוני 06/2023/10הגב לתגובה זו1 1מי את בכלל..עופי לנפתלין ומהר ..סגור
-
103.היה עדיף שלא יתחתן כללאני 06/2023/10הגב לתגובה זו4 2עם האולטימטום(טמטום) שלו באמת היה עדיף שלא יתחתן מאשר להתחתן עם גויה. עכשיו הילדים שלו יהיו גויים והוא ילך לאבדון-גיהנום.סגור
-
102.מתכננים מיתקפת חייזרים מדומה,עוד מעט יכריזו שיש קשר כם (ל"ת)ע 06/2023/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
101.היתבוללות יש בכל דורלאה 06/2023/10הגב לתגובה זו18 1הבעיה הם שלהם לפני בורא עולם את הדין הוא עותן לא אף אחד אחר אז בהצלחהסגור
-
הילדים שלו ערבים (ל"ת)פליקס 06/2023/11הגב לתגובה זו3 2סגור
-
100.לוסיחני 06/2023/10הגב לתגובה זו18 1חבל שבן משבט לוי קורה את הכהונה מביתו צער לעם ישראל התבוללותסגור
-
99.למה לא לקבל את האחרלב 06/2023/10הגב לתגובה זו8 19הם חלוצים הם ישנו את הדרך הזאת של הגיזענות אנשים מתאהבים וזה יכול לקרות לכל אחד מאיתנו כל הכבוד להם על האומץ הם הלכו עם הלב שלהם תפרגנו אנשים מוסלמים נוצרים ויהודים הם בדיוק עם אותם איבריםסגור
-
כי אסור להתבולל (ל"ת)אדי 06/2023/11הגב לתגובה זו2 2סגור
-
איכסה (ל"ת)געצאלע 06/2023/11הגב לתגובה זו0 2סגור
-
חי בסרט (ל"ת)ענת 06/2023/11הגב לתגובה זו0 1סגור
-
98.גם לאהבה ישדרומית 06/2023/10הגב לתגובה זו8 1גם אהבה נגמרת בסוף ,אז עולים וצצים הבעיות שם מתחילה ההתמודדות האמיתיתסגור
-
??מימי 06/2023/11הגב לתגובה זו0 0אהבה לא ניגמרת התשוקה כן ואז האהבה מתעצמת ו גם דעגה אחד ל שניהסגור
-
97.מי אלה? ואת מי זה בכלל מעניין? (ל"ת)ערן מעוז 06/2023/10הגב לתגובה זו13 2סגור
-
לוסי וצחי - השראה לחיים (ל"ת)שמעון לוי 06/2023/11הגב לתגובה זו1 0סגור
-
ילדי חמאס נולדים בישראל (ל"ת)לוסי 06/2024/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
צאצאי חמאס בעם ישראל (ל"ת)לוסי 06/2024/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
96.מה... לוי חי עם גויה תבין אתה תשלם על המעשים שלך (ל"ת)גרנדי 06/2023/10הגב לתגובה זו11 4סגור
-
95.לוסי וצחיא.ע. 06/2023/10הגב לתגובה זו11 2אם לוסי כ"כ אוהבת את צחי,אז שתתגייר עבורוסגור
-
94.מתבולל, חרפה לאומית שלא תסולח, אין תקומה. (ל"ת)אבישלום 06/2023/10הגב לתגובה זו12 2סגור
-
??מימי 06/2023/11הגב לתגובה זו1 0יש תקומה אבל אין תרופה לכמוךסגור
-
93.לוסי וצחיאיש הדרום 06/2023/10הגב לתגובה זו4 0על פי היהדות הילדים הם מוסלמים החייבים לעבור גיור אז אמנון יש לך נכד מוסלמי מזל טובסגור
-
92.עם ישראל הכי גזעני שישע 06/2023/10הגב לתגובה זו8 32אחרי שעברנו את השואה, זה מה שאנחנו עושים.שיח חשוך וגזעני. זה מזעזע. נכון שיש פה שוני תרבויות, אבל בעיקרון הילד חצי יהודי וחצי מוסלמי כי האסלאם הולך עם האבא והיהדות עם האמא.סגור
-
בתגובה שלך מיינת עד כמה הילד יהיה מסכן.אני 06/2023/11הגב לתגובה זו0 0מהצד של האיסלם לא יקבלו אותו כי הוא יהודי מבחינתם ואילו מצד ביהדות, הוא מוסלמי ועל כן צריך דיור הילד חד וחלק יחיה במעין דילמה מי הוא באמת?! ואם אפשר לחסוך מילד את החוסר שייכות הזו, הכי הייתי שם, במקומם. כל אחד עושה בסוף כראות עיניו, אך זוהי דעתי.סגור
-
לוסיאברהם 06/2023/11הגב לתגובה זו0 0הילד מוסלמי לפי היהדות נקודהסגור
-
שטויות. הילד מוסלמי גוי!!!אני 06/2023/10הגב לתגובה זו0 0הלאום הולך לפי האמא. אם האמא יהודיה הילד יהודי אם האמא מוסלמית הילד מוסלמי ואם האמא נוצריה הילד נוצרי. האבא לא לוקח חלק בזה. לפי האסלם מה שהם חושבים שזה הולך לפי האבא. ביהדות זה לא נכון ואנחנו הולכים לפי היהדות לא לפי האסלם.סגור
-
אבל זה הפוךלב 06/2023/10הגב לתגובה זו3 1אצל המוסלמים הוא נחשב יהודי ביגלל צחי ואצל היהודים הוא נחשב מוסלמי ביגלל לוסי יהיה לו קשה לחיות גם בעזה וגם בבני ברקסגור
-
בדיוק! ירגיש ללא שייכות (ל"ת)אני 06/2023/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אנחנו לא גזענים אנחנו זן בסכנת הכחדהדרור 06/2023/10הגב לתגובה זו9 1אם זה ימשיך כך אז בעוד 50-100 שנים בעולם יהיו רק נוצרים מוסלמים בודהיסטים ומהיהודים לא ישאר זכר אנחנו לא גזענים אנחנו לאט לאט נעלמים מהעולם.סגור
-
??מימי 06/2023/11הגב לתגובה זו1 0אנחנו תמיד נישאר דועגים לילודה או הדויסים או הצרפוקאיםסגור
-
דרור, אתה צודק!! (ל"ת)ענת 06/2023/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
הילד לא יהודי . הוא לא נולד לאם יהודיה (ל"ת)בנימין 06/2023/10הגב לתגובה זו12 0סגור
-
צודקתאני מהצפון 06/2023/11הגב לתגובה זו0 0האמא ערביה גם הילדים ערבים.ואם היא באמצ הייתה אוהבת את צחי היא הייתה מתגיירתסגור
-
91.בעוד כמה חודשים תצאו בעוד סיפוררפ 06/2023/10הגב לתגובה זו17 3ההתבוללות המגעילה הזו מספקת הרבה סיפורים . רק יורדים קצת מהתודעה וכבר צץ עוד סיפור . רק דבר אחד אילו הבן שלי היה אומר לי או מוסלמית שלא מוכנה להתגייר או לא אתחתן לעולם . הייתי אומר לו שאילו זה תלוי בי לא תתחתן לעולם . לא אתן את ידי לחיסולו של העם היהודי . נ ק ו ד הסגור
-
90.שלום למה לא מפרסמים את תגובתי? (ל"ת)ללי 06/2023/10הגב לתגובה זו6 1סגור
-
89.התבוללותללי 06/2023/10הגב לתגובה זו22 5אי גבולות. הכל פרוץ,הכל מותר בשם האהבה.עצוב מאוד.לפחות שלא יתנו לזה חשיפה. ועוד במהדורת החדשות של יום שישי.את מי זה מעניין?...מצידי שיחיה עם העז שלו.בושה של תקשורת.סגור
-
88.אני מעונינת לעצות שאיבת שומןשולה 06/2023/10הגב לתגובה זו7 0בבטןסגור
-
לוסיכרמית 06/2023/10הגב לתגובה זו1 1האמת כואב פשוט התבוללותסגור
-
87.שככולם כולל המשפחות, שיזדיינו!ל 06/2023/10הגב לתגובה זו3 6אתם אוהבים? תהיו ביחד. זה לא שאתם הולגים להתחתן עם הנורים או האחרים או הדודים שלכם. ההורים מגדלים ילדים, הילדים גדלים ומקימים משפחות וההורים הופכים אוטומטית לברירה שנייה או שלישית אחרי האישה והילדים, וזה הגלגל.סגור
-
86.השם ירחם (ל"ת)השם ירחם 06/2023/10הגב לתגובה זו16 1סגור
-
85.אנשים ממורמריםסיסי 06/2023/10הגב לתגובה זו2 6איזה אנשים רעים ,אם אין לכם תגובה טובה לרשום אל תגיבו ,אנשים קנאים ,וצרי עיןסגור
-
84.הבן והבת שלכםעכברון 06/2023/10הגב לתגובה זו3 10האם יגיע הזמן שאנשים יתחילו לחשוב מחוץ לקופסא? אברהם התאהב בברכה,(vise versa), מוחמד עם ברכה, פאטמה עם יאיר, למי זה צריך להיות אכפת? אתם ההורים שלהם? אז אם הם מאושרים-קבלו אותם בברכה, והעתיד יישר הדורים. כשאתם התחתנתם הוריכם היו מאושרים? או שהשלימו עם הנתון הזה. חייכו אליהם ועיזרו להם,וכל השאר הסטוריה.סגור
-
אין עתיד לקשר כזהשי 06/2023/10הגב לתגובה זו4 0הילדים שלהם יאכלו אותה בגלל שא. הם לא יהודים ב. חיים בזהות מבלבלת. ג. בדוק ממשפחות כאלה שהילדים קרועים וסובלים חברתית גם כמבוגרים. ד. אושר מזוייף. יהודי הוא יהודי וגוי הוא גוי. ה. צחי לוי, חבל שאין לך המשכיות בעם ישראלסגור
-
83.חתונהמורדי 06/2023/10הגב לתגובה זו8 2התחתן עם מישהי שכל גישתה נגד מדינת היהודים,אהובת השמאל הפרוגרסיביסגור
-
82.נמתין שהנכד יגדלמכלוף 06/2023/10הגב לתגובה זו10 1עם אם דעתנית, שתתעקש שבנה יהיה מוסלמי, וסבא חרד, מה יהיה הנכד ? אדם לא יכול לחיות בשתי ישויות דתיית ועד - מוסלמית ויהודית. גם אם לא ינהג בהדיקות דתית באף דת. דת גוררת עימה שיוך לעם. לאיזה עם ישתייך הנכד ?. ולמגיבים, אל תטיפו ותגיבו על אוניברסליות - אין חיה כזו !.סגור
-
אתה מודע?אמת 06/2023/10הגב לתגובה זו2 1מודע לזה שהוא יהיה מוסלמי100% בלי שבב קטן של יהדות אם לא יבחר להתגייר?סגור
-
81.זה לא חדש. הכול מכווןכהן צדק 06/2023/10הגב לתגובה זו7 3אבות אבותיו מתהפכים בקברם. "איש באמונתו יחיה ?"...רופס...מעניין מה יהא בברמצווה של הבן שלו....הזויסגור
-
80.לוסי וצחיחן 06/2023/10הגב לתגובה זו8 2שההורים לוסי וצחי לא יתפלאו אם יהיו הערות גזעניות כלפי ילדם הילד הזה אמנם עשה ברית אבל הוא לא יהודי ובמדינת ישראל עדיין לא מקבלים כאלו נישואיםסגור
-
79./קרעגןה 06/2023/10הגב לתגובה זו5 2הילדים שלך הנכדים מוסלמים עבור זה עליתם לארף משח הלוי לכו מכאן ביזיון הייתי הורגת את הילד שלי לפני שיבא לי מוסלמית אוייבתסגור
-
78.למה אתם חוזרים על משפטים פעמיים? כדי שתהיה כתבה ארוכה י (ל"ת)אני 06/2023/10הגב לתגובה זו6 0סגור
-
77.האהבה תנצח הכל. אתם מקור להשראה גם בנפרד וגם ביחד! (ל"ת)נחום 06/2023/10הגב לתגובה זו2 10סגור
-
גועל נפש (ל"ת)געצאלע 06/2023/11הגב לתגובה זו1 0סגור
-
76.אוהבת כל חלק בגוףזואי 06/2023/10הגב לתגובה זו6 2זאת אהבה בשבילה, הגוף. החלק הבהמי. האבאשלו צודק! אמר אברהם לאליעזר עבדו , ישר חד וחזק ועל המקום '' לא יבוא ארור בברוך''. לפי היהודים הילד לא יהודי כי הולכים לפי האמא ולפי המוסלמים הוא גם לא מוסלמי כי הולכים לפי האבא .סגור
-
היא בעיקר אוהבת את הפין הגדול שלו (ל"ת)ערן מעוז 06/2023/10הגב לתגובה זו0 1סגור
-
75.העתיד מסובךלא מאכל לאף אחד .. 06/2023/10הגב לתגובה זו5 3אהבה מסנוורת ולרוב פשוט מסתירה תוצאות העתיד, לוסי היא אדם מדהים,אינטלגנטית , לא מקובעת בהשוואה לאוכלוסיה ממנה היא בה{מוסלמית אי אפשר לשנות אותם אלא אם..} הזוג לא הבעיה אלא הילדים הם שיפגשו מציאות קשה כל החייםסגור
-
74.לוסי וצחינורית 06/2023/10הגב לתגובה זו6 2אדם חכם מלכתחילה לא נכנס לשדה מוקשים .ואכן המון מוקשים יש בדרך .מי שכל כך אוהב כל חלק בגוף של צחי מן הראוי היה שיתגייר .סגור
-
73.רות המואביהאלי 06/2023/10הגב לתגובה זו2 7דוד המלך הוא צאצא של רות המואביה משה רבנו נישא ללא יהודיה לפי אורח חייה נראה שלוסי דיי בחרה צד אז תרגיעו יש הרבה דוגמאות כאלה מהיהדות מהתנ"ך לרות אפילו הקדישו מגילה אז תרגיעו ותפרגנו זאת לא תופעה אלה מקרים יחידיםסגור
-
שתיהן התגיירו (ל"ת)מה הקשר? 06/2023/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
72.למה לא התגיירה, אם היא אוהבת אותודליה 06/2023/10הגב לתגובה זו9 2יכלה להתגייר גיור רפורמי , לא כפי שעשתה אשתו של קושניר איונקה . מי שאוהב מרכך עמדות . אם לא בשביל הבעל ,בשביל הילדים . הרי היא תמשיך לגור בסביבה יהודית .סגור
-
טמטוםהילה 06/2023/11הגב לתגובה זו0 0שני מטומטמים! מסכנים יהיו הילדים שלהם! שיסתפקו בילד אחד-נראה ערבי!סגור
-
71.הרצליהיהודה 06/2023/10הגב לתגובה זו1 5שימותו הקנאים אישה מדהימה הלוואי והיו בינינו אנשים אוהביי אדם כמוהה בהצלחה בכלסגור
-
70.לוסי את נפלאהגלי 06/2023/10הגב לתגובה זו2 9צחי עשה בחוכמה, הרוויח אשה נהדרת, חכמה יפה דעתנית משכילה. כל הכבוד לכם. רק האהבה תנצח.סגור
-
69.לפי התגובות אנחנו באיראןאלעד רונן 06/2023/10הגב לתגובה זו5 17מדינה של גזענים שתקועים שנות אור מאחור .סגור
-
אנשים שמכבדים את עצמם ואת עמם (ל"ת)געצאלע 06/2023/11הגב לתגובה זו0 1סגור
-
אשרון 06/2023/10הגב לתגובה זו0 1אנחנו לא באירן. באירן שניהם היו מוצאים להורג!!! בלי שום קשר לצחי ולוסי. חבל מאוד שחלק מהחוקים של אירן לא חוקים כאן!!!סגור
-
68.לוסי אהרישהאני נטור 06/2023/10הגב לתגובה זו4 2שניהם חסרי אחריות הביאו ילד אל העולם חצוי שייכות . לצערי עמדת הדת האסלאם והיהדות מנישואין אלה שהנם בוסר .....סגור
-
67.מים רבים לא יוכלו לכבות את האהבה!איתי 06/2023/10הגב לתגובה זו7 5אני אישית נגד התבוללות כי העם היהודי הוא עם קטנטן שהתבוללות מסכנת את קיומו אך לצערי יש לא מעט יהודים לא מתבוללים שאין להם דבר וחצי דבר עם היהדות ולחלק מהם יש אפילו ניכור כלפי היהדות ניכור המוציא את דיבת הארץ רעה ואת היהודים כמחרחרי מלחמה ואלה גרועים יותר מצחי הלוי,סגור
-
66.אמנון הלוי האבא, הוא האיש הכי מיוחד שראיתי...דור 06/2023/10הגב לתגובה זו4 2צחי התברכתה במשפחה מדהימה. ובלי קשר אתה שחקן של הוליווד.סגור
-
65.עם כל הכבוד לילדים- מה עם ההורים בם לא צריך להתחשב ?!ילד טיפש 06/2023/10הגב לתגובה זו4 3אין לי דבר וחצי דבר נגד לוסיצקבימה, בואו נתחיל עם זה ...... ילד ביהדות הוא יהודי או לא לפי האמא ובאבלם הדת לפי האבא, יוצא אם כן שהילדים יהיו יהודים עבור המוסלמים ומוסלמים לפי היהדות. עם כל הכבוד לאהבה, מה עם התסבוכת שנוצרה?! אבל מה אני יכול לצפות מבחור שדם משפחתו הוא "לוי" ושכלל לא מבין את השורש שלו ..,..סגור
-
64.כל הנישואים האלה מתי שהוא יתפרקו כי אין רגע מנוחה כלא.א.חיפה 06/2023/10הגב לתגובה זו7 2כל הזמן טוחנים בנושא .לא מרגישים בנוח כי הבן התבולל . התחתן ושני בנו תקהנה. כי שהבן שלו יעבור תלעות והילדים יהודים יציקו לו. והוא יפול בין הכסאות כי האם ימצא החברה היהודית אז יגידו לו שהוא ערבי מוסלמי. ואו ימצא בצד הערבים גם הם יצאו עליוסגור
-
63.השראהבני 06/2023/10הגב לתגובה זו4 0בריאות אושר ואריכות ימיםסגור
-
62.חחהעיקר יש לך נכדים ער 06/2023/09הגב לתגובה זו6 1נכדים ערבים תיתבישי לךסגור
-
61.חתונה בכייף אבל למה לתת לילדים לסבולאמא של 06/2023/09הגב לתגובה זו8 2החלטתם שאתם אוהבים חולים אחד על השני סבבה....אבל למ הילדים שיוולדו צריכים לסבול להיות חצויים ..או שתדעו לארה"ב שם לא משנה מי האבא ומי האמא....כואב לומר אבות אכלו בוסר שיני בנים תיקהנהסגור
-
60.חסר יהודיותאא 06/2023/09הגב לתגובה זו14 2הילדים שלך מוסלמיםסגור
-
59.לישון עם האויב (ל"ת)ישראל 06/2023/09הגב לתגובה זו5 2סגור
-
58.גבר שבגברים, השראה לרבים מאתנו. (ל"ת)אלברט. 06/2023/09הגב לתגובה זו4 7סגור
-
זבלאני מהצפון 06/2023/11הגב לתגובה זו0 0זבל לא גבר אם היה גבר.היה אומר לה אם את באמת אוהבת אותי תתגיירי והילד היה יהודי.אבל היא רוצה שגם הילד שלה יהיה ערבי.בקיצור שפןןןןןןןסגור
-
57.גםדני 06/2023/09הגב לתגובה זו5 1ערבייה וגם מכוערתסגור
-
56.מגיע לך לוסי (ל"ת)מוחמד פחמאוי 06/2023/09הגב לתגובה זו7 0סגור
-
55.ועל זה נאמר מים רבים לא יכבו את האהבה ונהרות לא ישטפוה (ל"ת)שימי 06/2023/09הגב לתגובה זו3 5סגור
-
54.העוגן 6פירחה 06/2023/09הגב לתגובה זו3 1לא שייך ערבייה פשוט לוסי אישה רעה המדינה נתנה לה הכל למדה עם יהודים קבלה עבודה בטלויזייה נתנו לה לדליק משואה !!! מהר מאוד התפוצץ לה הרעל האנטשמיות השינאה !!! אני הכי עצובה שצחי איתה כל כך לא מגיע לך עד כדי כך כמה שאהבתי אותו כך אני שונאת אותה ואותך שינאת רעל מגעילים אותי שנכם .סגור
-
53.נכרת מעם ישראל. עדיף היה שישאר רווק. היחדיםמהםשלה והם . (ל"ת)יי 06/2023/09הגב לתגובה זו7 2סגור
-
52.ממתי צעירים עצמאיים ומשכילים מתחתנים לפי הסכמת ההורים?? (ל"ת)החלטה של הזוג בלבד 06/2023/09הגב לתגובה זו0 2סגור
-
51.אין שכל , יש דאגותשרלוק הולמס 06/2023/09הגב לתגובה זו7 1בורות ,אוי הבורות צחי לא יודע מה זה יהודי ומה זה מוסלמי , בא אומר זאת כך אני מעדיף להינשא ליהודיה הכי מסכנה נרקומנית במצב קשה ,ולא למוסלמית דוגמנית יפייפיה ,שאביה מילייארדר שיסדר אותנו עים וילה ווולוו אך יא צחי , יא מסכין ( אכשיו שהוא ערבי הוא מבין ערבית ) ילדך יצאו מההעם הנבחר , אל העם האומלל בשם האהבה , נו טיפשות לישמה מיסכן בור ועם הארץ , זרק את יהדותו ואת זרעו לעזזל , פשוט לעזזל ,עדיף שלא היה מתחתן ולא מביא בכלל ילדיםסגור
-
50.זוגנחום 06/2023/09הגב לתגובה זו2 3זוג משגע ,אני מאחל להם בריאות הצלחה וכל טובסגור
-
49.הכי טוב שטוב להםרוני 06/2023/09הגב לתגובה זו1 4מה חשובה הדת ראינו איך רוצחים אנשים בתוך המשפחה גם אם הם מאותו הדת ובטח גם מתגרשים. כל הכבוד להם האהבה ניצחה.סגור
-
48.עם לוסי הייתה יהודיה אז התינוק יהודיבעייה 06/2023/09הגב לתגובה זו3 3לכן לא משנה מי הוא צחי. במקרה הזה הבעייה כפולה . לפי היהודים התינוק מוסלמי ולפי הערבים התינוק יהודי. בעייה קשה. אבל הניצוץ הזה הוא תחילת הפיתרון היהודי ערבי. אם יהיו מיליון כמותם הכל יהיה שונהסגור
-
47.עוד פעם המאוסים האלה מחפשים כותרות?דנה 06/2023/09הגב לתגובה זו4 0כל פעם שלובי וצחי נשכחים לתהום הנשיה הם מחליטים שיעשו עליהם כתבה אז באמת דיי נמאסתם צחי התחתנתה עם ערביה הילדים שלך ערבים מצידנו לך לשתות מים מהים של עזה עם הערביה המאוסה שלךסגור
-
46.תחזרו למקורותמה הקשר בינהם 06/2023/09הגב לתגובה זו3 0לוסי ניראת אמא של צחי והכותב מוסלמיסגור
-
45.יממים יגידואורנה בנימין 06/2023/09הגב לתגובה זו0 2צריך לתת לזמן לעשות את שלו החיים חזקים מכל דבר שאנו יצרנו יוצרים ונייצר נאחל להם הצלחה ימים יגידוסגור
-
44.משתתפת בצערכם. עמוק בפנים זה שורף לכם (ל"ת)אחות 06/2023/09הגב לתגובה זו2 1סגור
-
43.הבעיה הילד יסבול מבחינה נפשיתאושרי 06/2023/09הגב לתגובה זו1 0יסבול מהמאבק בין הזהיות מבחינה נפשית אם יהחליט להיות מוסלמי הדבר יפגע בהורים ובמשפחתו של צחי ואם הפוך הדבר יפגע במשפחתה של לוסי אני מאחל להם שיחיו באושר הבעיה שאנחנו חיים באזור של שינאה ומאבק בין האיסלאם לבין העם היהודיסגור
-
42.לוסיאליהו 06/2023/09הגב לתגובה זו1 0נמאס לראות ולשמוע על לוסי ובעלהסגור
-
41.נישואיםדליה 06/2023/09הגב לתגובה זו1 3אהבה חוצה גבולות ללכת תמיד עם הלב ולא מה שהסביבה משדרת בן אדם צריך לחיות באושר ולא לפי תכתיביםסגור
-
ללכת עם הלב? לא תמיד. ללכת עם הערכים! (ל"ת)געצאלע 06/2023/11הגב לתגובה זו0 0סגור
-
40.הלוייויו 06/2023/09הגב לתגובה זו3 0שהקדוש ברוך הוא יאיר את עיניך ותעיף אותה ואת הערבי הקטן תתחתן עם יהודיה ותביא איזה הלוי יהודי קדוש לסבא הקדושסגור
-
39.צחי ולוסיאתנה 06/2023/09הגב לתגובה זו0 0ואת מי מעניינת החשיפה הזו? למה לחדור לפרטיות?סגור
-
38.עלוב נפש צחידוד 06/2023/09הגב לתגובה זו5 0מי עושה כזה דבר? חסר נשים יפות יהודיות בושה וכלימהסגור
-
סתם אדם רדוד לא יפה מי תרצה אותו (ל"ת)רק ערבייה תיקח אותו 06/2023/10הגב לתגובה זו3 0סגור
-
37.לב זהבאפי 06/2023/09הגב לתגובה זו1 0כל אחת הייתה מתה לגבר כזה כנועסגור
-
36.אין שם אהבהעוד לא מאוחר. 06/2023/09הגב לתגובה זו2 0אם היא הייתה אוהבת אותו באמת, היא לא הייתה מורידה את נשמתו לשאול. אם הוא היה אוהב אותה באמת הוא לא היה מכניס אותה לסכנת רצח. אם הם היו אוהבים ילדים הם לא היו מביאים אותם למציאות פסולה. קדימה כל ה'נאורים'. שוטו.סגור
-
35.לא אהבה ולא שטויותדן 06/2023/09הגב לתגובה זו4 0לוסי וצחי התאהבו בגלל ההורמונים . לא מקנא בו בבית כשרואים חדשות בטלוויזיה. ולכל יפי הנפש כן אני נולדתי יהודי ואני גאה בכך . ואמות כמו כל הדורות לפניי כיהודי גאה ולא התכופף במאומה לדת אחרת . כך נשארנו ועודנו עם סגולה.סגור
-
34.אולטימטום!!!!!ג'קי 06/2023/09הגב לתגובה זו4 0יאחמר עדיף לא להינשא מאשר להביא לעולם עוד מוסלמים. לפי המקורות לא תוכל להיכנס לעולם הבא עד שימות אחרון המוסלמים שהבאת לעולםסגור
-
33.אני מאחלת לכם אושר שמחה ושתמיד תהיו יחד אתם מהממים ומסר (ל"ת)אילנית 06/2023/09הגב לתגובה זו0 3סגור
-
32.מסכןאורחת 06/2023/09הגב לתגובה זו4 0עדיף לא היה מתחתן ועוד לוי לראות לשמוע ולבכות....תגידו גיזענות תגידו מה שאתם רוצים ההיסטוריה של העם היהודי לא מנבא טובות בזמן של התבוללות לצערי לא רק אתה משלם מחיר אלה על היהודים מתי כבר תתעוררו מסכנים...ועוד מנסים להצדיק את הטיפשות....סגור
-
31.דווקא לובי נראית יהודייה יותר ממנו (ל"ת)צחי נראה ערבי 06/2023/09הגב לתגובה זו0 2סגור
-
נכוןהילה 06/2023/11הגב לתגובה זו0 0הלוי נראה ערבי!סגור
-
30.לא מתעסקאולי צחי 06/2023/09הגב לתגובה זו18 13עם הסביבה,וזה נשמע אחלה, וסבבה,אבל מה יקרה אם הסביבה תתעסק עם הילד/ים של צחי? וסביר להניח שזה יקרה.... מה אז? בכל מקרה, מאחלת לצחי, ללוסי ולילדם/יהם אושר עושר ורק טוב :)סגור
-
29.נשמהאפי 06/2023/09הגב לתגובה זו18 17הוא התאהב בנשמה שלה חחחסגור
-
28.צחי הלווי אין לך כבוד אתה איש עלוב ומסכןאלי 06/2023/09הגב לתגובה זו66 101צחי אני מרחם על הנשמה שלך .מה ניראה לך העולם הזה הפקרות שלוי יתחתן עם גויה מוסלמית הרי הילדים שלך גויים . טיפש תתעורר ועוד משו את ישראל כזו .מאכלים לך ש ה' יעורר אותך לתשובהסגור
-
הוא לא הכי יפה נראה ערבי מתאים (ל"ת)ללוסי כי שניהם מכוער 06/2023/10הגב לתגובה זו1 0סגור
-
מה זה נראה ערבי? הוא ערבי בן דת משה. כמו חצי יהודים בארשווילי 06/2023/10הגב לתגובה זו0 0ואין בזה שום דבר רע. למה להתכחש למציאות? אני - גרוזיני והוא ערבי. שנינו מדת יהודית.סגור
-
זוג מקסיםאנושית 06/2023/10הגב לתגובה זו0 2אתה איש צר אופקים ונחות. הרבה זוגות ממדינות חבר העמים מעורבים - שם זה ממש לא קיצוני כמו בישראל ....ובכל מקרה תמיד אפשר להתגייר ...סגור
-
ישראלמשה 06/2023/10הגב לתגובה זו0 0תתבייש,תתדחוף את העף שלך למשפחה שלךסגור
-
לאהבה אין גבולותיו 06/2023/10הגב לתגובה זו0 3אתה אלי שבוי בתפיסת עולם אומללה רק בריאות אושר ואהבה לצחי ולוסיסגור
-
זו לא אהבה.התפשר כי הוא לא יפה (ל"ת)והיא נואשת 06/2023/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
אלי, כמה בבית הספר לא היית עפרון מחודד, נכון? (ל"ת)חחחחחח 06/2023/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
ואיך זה עניינך מי שמך בדיוק? (ל"ת)האמת תנצח 06/2023/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
עדיף בהחלט שיתחתן עם גויהיומי 06/2023/10הגב לתגובה זו0 1ואם הילדים שלו לא יהיו יהודים זה בונוס גדול! לצערי הרב כל הילדים שלי יהודים, אני בונה על הנכדים!סגור
-
הוא מתאים לה.שניהם נראים ערבים (ל"ת)הוא מכוער מאוד 06/2023/10הגב לתגובה זו0 1סגור
-
אתה חשוך וגזעןורדית 06/2023/09הגב לתגובה זו0 2זוג נפלא. אנשים משכמם ןמעלה. והבן שלהם, הוא הילד של כולנו..שימותו הקנאיםסגור
-
בושהרן 06/2023/09הגב לתגובה זו0 0אלי, אם זה שמך בכלל, אתה עלוב נפש בזוי בור וגזען קטן.סגור
-
שנים האכילו אותך בשנאה בלבד. איזה בזבוז!נחת 06/2023/09הגב לתגובה זו0 1אין שום משמעות ליהדות שמתבססת על שנאה ובורות. לא אליך כיוון היושב במרומים!סגור
-
27.אני מכירה הרבה זוגות שנישאו עם נוצרים, מוסלמיםאני 06/2023/09הגב לתגובה זו48 42אני מכירה הרבה זוגות שנישאו עם נוצרים ,מוסלמים וטוב להם ואף מאושרים!! לוסי אישה ערכית איכות ומדהימה ובן זוגה היהודי אותו דבר ?? מאחלת לכם המשך חיים יפים ותגדלו את הבן שלכם באהבה רבה ??סגור
-
לא מאין לתשובה זומכלוף 06/2023/10הגב לתגובה זו1 0לצערנו, לדת המוסלמית, חלק לא מבוטל ביצירת הפנטיות הדתית. בודדים הזוגות המעורבים ב א ר ץ ( בהדגשה ), שחיים בשלווה ובאושר, אלא אם אחד בצדדים המיר את דתו. האם זו המטרה ? לא חושב כך.סגור
-
כמה מוסלמיות את מכירה שנשאו ליהודים ?! (ל"ת)אפס 06/2023/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
, דתחילונית 06/2023/11הגב לתגובה זו0 0אתם שמעתם כמה סטודנטים ערבים מירדן ,ישראל,עזה התחתנו עם נוצריות ? תפתחו את הראש ותפסיקו לחשוב על הדת. זה לא עוזר לכלום. אין בורא עולם!! זאת אגדה.סגור
-
נישואי תערובתאהבת חינם 06/2023/10הגב לתגובה זו0 1אני מכיר הרבה שקרנים כמוך. ישנם ( בעולם) לא מעט גברים יהודים שנשואים לנוצריות ואכן יש מספר ( לא רב) של נשים יהודיות שנשואות למוסלמים אבל מעט מאד( פחות מחצי אחוז) של גברים יהודים שנשואים למוסלמיות שלא עברו גיור. אני מסכים שיש סיכוי רב שיהיו יותר נישואים כאלה בעתיד (אם הכלה לא תשחט ע"י משפחתה לפני הנישואים)סגור
-
'אהבה' שתלויה בדבר זה לא הכולאחד העם 06/2023/10הגב לתגובה זו1 0והרבה מהן עוברות התעללות וצריכות חילוץ של ילד לאחים. שלא לדבר על הילדים האומלליםסגור
-
26.מטומטם (ל"ת)יגאל 06/2023/09הגב לתגובה זו50 23סגור
-
סיפור כייפי מעניין מדליק אבל להתחתן זאת הטעותמיוחם ומיוחמת 06/2023/10הגב לתגובה זו0 0הם יכלו להמשיך לצאת בלי רעש להנות מהרגע של מתח אהבה רגשות סרט עם הרבה אקשן בחיים האמיתיים..אבל למה כול הרעש הזה של חתונה משפחה . אסור ליהודיה להתחתן עם ערבי ונוצרים ואסור עוד יותר ליהודי לגעת בערביה או נוצריות . פחות לדבר על זה יעשה להם יותר טוב . האבא גידל אותו כערבי מה הוא מצפה עכשיו שהוא יחזור בתשובה . הוא חושב שהוא בכלל צריך להתגייר לפני שהוא יהודי . אבל הסוף ידוע יבור איזה ערבי דתי ששונא אותה מספיק וזהו יפתור את הבעיה אם לא יפסיקו לדבר על צחי והסרט מתח הזהסגור
-
לשון הרעtuti97 06/2023/10הגב לתגובה זו0 2כל המתלכלכים בתגובות כגון ' אין לך כבוד ומיני פסולת אחרים, לכו תחפשו לעצמכם חיים. לוסי וצחי הכי מקסימים שיש והקימו משפחה כנגד כל הרוע והקשקשת...סגור
-
25.פשוט עוד מוסלמית שגנבה זרע מיהודי (ל"ת)גיא 06/2023/09הגב לתגובה זו32 36סגור
-
נשמע שאתה מכירלינדה 06/2023/10הגב לתגובה זו0 0כמה וכמה...סגור
-
עצמה חושך ופרימיטיביות יש בארץ לא להאמין (ל"ת)האמת תנצח 06/2023/10הגב לתגובה זו1 2סגור
-
באסה שיש אידיוט כמוך (ל"ת)מנשה 06/2023/10הגב לתגובה זו0 1סגור
-
היא לא גנבה זרע, הוא נידב בשמחה, השפריץ, אוהו שפריץץץץץנמרוד 06/2023/09הגב לתגובה זו1 0תודה!סגור
-
אדיוט טפש ועלוב אתה. (ל"ת)שולי 06/2023/09הגב לתגובה זו1 0סגור
-
24.לא הסכימה להתגייר בשביל הילד.צופים 06/2023/09הגב לתגובה זו36 17והוא עוד לוי. איזה ביזיון.סגור
-
אתה הוא הבזיון! (ל"ת)יומי 06/2023/10הגב לתגובה זו0 2סגור
-
מכר נשמתו לשטןיוסל'ה 06/2023/10הגב לתגובה זו3 0ילדי הלוי יהיו גויים ולא תעזור 100% ישראליות וגם לא גיור ללא קבלת מצוות מלאה. משבר האישיות של ילדיו הוא בל יתואר, מן הסתם יהיו אנטישמים יותר מכולם. מי שלא למד מההיסטוריה, היא תלמד אותו לקח בלתי נשכח...סגור
-
אתה ט מ ב לורדית 06/2023/09הגב לתגובה זו0 0למה שתתגייר???סגור
-
הוא גוי. הוא לא לוי. וגם אם יתגייר יעשה ריסטארט (ל"ת)אחות 06/2023/09הגב לתגובה זו1 0סגור
-
דת = אטימות, טפשות כמו מחלה כמו סרטן שמתפשט (ל"ת)ליאור 06/2023/09הגב לתגובה זו0 4סגור
-
23.מסכן אביךכינרת 06/2023/09הגב לתגובה זו39 26איזה צער אתה גורם לו. מחקת דורות של יהודים את המתנה על כך תקבל בעולם הבא מסכן התבוללות בארץ הקודש חסר יהודיות הבן שלך מוסלמי אתה מבין את המשמעות ? יש לך בן יהודי ובן ערבי .מסכניםסגור
-
מסכנה את זאת ראיית עולמך. (ל"ת)האמת תנצח 06/2023/10הגב לתגובה זו0 4סגור
-
22.הילדים יבחרודורון 06/2023/09הגב לתגובה זו26 14בארהב וברוסיה יהודים מתחתנים עם גויות ולא מצפצפים על זה. הילדים יחליטו על דתם יתגיירו או יתאסלמו כרצונם העיקר שיהיו בני אדם.סגור
-
כיבוד הורים זה מעל הכול כי העונש חמוראזרח 06/2023/10הגב לתגובה זו2 0מספרים שבתימן חתנו ילדים בגיל 10/12 ורק בכדי שלא יאסלמו אותם בגלל שאין להם אבא וככה שמרו שם בקנאות רצחנית שחלילה לא יתאסלמו וכאן הילד מציב אולטימטום או גויה או שלעולם לא יהיה לך נכדים איזה עונש תקבל על מה שהצבת לאביךאויויויו אביך היה צריך לאמר לך אל תתחתן תשאר ערירי אבל אביך פחדעכשו מה יבואו לא מנסור ומוחמד וחמדה ולוטפיה ופריד ועלה ועבד תזכור על זה אלוהים לא סולח.אין יותר מכיבוד הורים גם אם האבא סלח למרות שהאבא נראה עצוב מאוד זה מפחיד מאוד לכלכת את הארגז והבית מי יתחתן עם הנכדים שלך רק יתעללו בהם בבית הספר כמו את כולם.סגור
-
21.בשורש הגזענות תמיד יש פחד!עמנואל 06/2023/09הגב לתגובה זו29 22כל המגיבים כאן גזענים וחשוכים!סגור
-
לולא ה"גזענות" והפחד מהתבוללות לא היה עם יהודיערן 06/2023/10הגב לתגובה זו1 1מזל שאין הרבה אנשים כמוךסגור
-
ונחש למי הם מצביעים???? (ל"ת)האמת תנצח 06/2023/10הגב לתגובה זו2 0סגור
-
בטח הם מצביעים לחירעון גער או עבאס (ל"ת)יתגרשו בעתיד 06/2023/10הגב לתגובה זו2 0סגור
-
לא נכון!!!יומי 06/2023/10הגב לתגובה זו0 0אתה ואני לא גזענים!סגור
-
Go awayאנומימי 06/2023/10הגב לתגובה זו0 0מה קשור יסתום אסור להתבולול זה נגד התורה והקדוש ברוך הוא יהודי מתחתן רק עם יהודיה גוים מחוץ לתחום בנוגע לצחי הלוי עשה טעות קשה מאוד מסכן אבא שלו והמשפחה שלו זה גורם צער בשמייםסגור
-
כולם לא בסדר פרט לך (ל"ת)חחחח 06/2023/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
20.אהבה חוצה גבולותשרונה 06/2023/09הגב לתגובה זו29 23אהבה יפה הלואי ויהודים ילמדו ממנה לאהובסגור
-
אילו כל היהודים היו נוהגים כךבר 06/2023/10הגב לתגובה זו1 0לא היה עם יהודי .סגור
-
19.זוג מדהים ולוסי מדהימה.נקווה שתתגיירישראלה 06/2023/09הגב לתגובה זו20 21לוסי מדהימה חכמה ויפה.ברור שעם ישראל רוצה המשכיות ומתנגד להתבוללות.נקווה שלוסי תתגייר או הילדים שלהם יתגיירו.סגור
-
ג.מערביג.מ 06/2023/10הגב לתגובה זו0 2זוג מדהים שיצליחו.סגור
-
נו באמתנו באמת 06/2023/10הגב לתגובה זו2 0נו באמת להתגייר מתוך אמונה שלמה ביהדות. אדם לא משנה את דתו בגלל אהבה אחרת הזהות שלו משתנה. אף פעם לא הבנתי אדם שמחליף דת בשביל מישהוא אחר.סגור
-
18.זה מה שנקרא צער הוריםאי 06/2023/09הגב לתגובה זו29 9ברור שגם ההורים של לוסי לא בדיוק היו מאושרים.סגור
-
שאלוהים יעזור לנו מאנשים כדוגמתך (ל"ת)האמת תנצח 06/2023/10הגב לתגובה זו0 0סגור
-
17.הילד יסבולפרח 06/2023/09הגב לתגובה זו34 13לצערי לא ההורים יסבלו כי הם בוגרים ובשלים הילד שלהם יסבול כי כל חברה קשה לה עם שינוי וזאת עובדה.סגור
-
קודם שהכתב ילמד עברית וכתיבהגבי ל. 06/2023/10הגב לתגובה זו0 1התגובות לצערי ברמה יותר נמוכה של עברית אבל רובן גם התוכן מגעיל. איפה היה אלוהים שלכם כשהרומאים שחטו את היהודים במרד של שודד הדרכים ברומאים מרד שנתמך על ידי רבי עקיבא כשלעומתו רבנים חשובים שהתנגדו למרד אבל הכריז עליו משיח והיהודים התפתו להאמין שהמשיח יציל אותם מהרומאים מה שכולם יודעים שלא קרה. אל תסמכו על אלוהים חוץ מסיפור יציאת מצריים אחרי זה הוא לא ממש עמד לצדנו ברגעים החשובים.סגור
-
16.הערבים האלה רק באיומים וכוח איכססס,,, (ל"ת)איכות לא מילה רעה 06/2023/09הגב לתגובה זו24 17סגור
-
צודק בהחלטיומי 06/2023/10הגב לתגובה זו1 1היהודים ממוצא ערבי אצלם רק איומים וכוח, והכי גרוע זה שהם מצביעים לאשכנזי מושחת!סגור
-
15.האהבה מעוורת והיא חזקה מכל איום הגיוניטלטל 06/2023/09הגב לתגובה זו13 12טוב שהם מודעים היום לתוצאות מעשיהם וההשלכות על הילדים. שיהיה להם בהצלחה.סגור
-
14.צחיאיציק 06/2023/09הגב לתגובה זו20 10היה עדיף לא להתחתן כלל מכלה ונכדים לא יהודיםסגור
-
אין כמו נשים לא יהודיותיומי 06/2023/10הגב לתגובה זו0 3נשים יהודיות הן מחלה קשה!סגור
-
13.מהמרכזמהמרכז 06/2023/09הגב לתגובה זו19 4למרות הכל יהודי לא מתחתן עם מוסלמית.סגור
-
12.ה ירחם אין זהות ילד גוי (ל"ת)אילנה 06/2023/09הגב לתגובה זו26 12סגור
-
11.ואם הבן יצא הומו ? אז לא יהיה בעיה (ל"ת)יום הגאוה 06/2023/09הגב לתגובה זו4 9סגור
-
10.שמן ומיםאפי כליף 06/2023/09הגב לתגובה זו21 11לא יעזור לאף אחד זה לא מקובל ביהדות להתחתן עם גויה הנכד אדון לוי הוא גוי גמור לך תחיה עם זהסגור
-
אביו של לני קרביץ יהודי, וגם בתו של לני קרביץאלמונית 06/2023/09הגב לתגובה זו0 2היהדות הולכת לפי האמא... אביו של לני קרביץ הוא יהודי, שנישא לאשה לא יהודיה, ובנם לני קרביץ, הזמר המפורסם, אינו יהודי לפי ההלכה. אבל, לני קרביץ נישא ליהודיה,(ליסה בונה), ונולדה להם בת - ושמה זואי קרביץ. כך שלאביו של לני קרביץ יש נכדה שהינה יהודיה לפי ההלכה. מאוד סביר שהבן של צחי הלוי ולוסי אהריש, שאיננו יהודי וגם לא מוסלמי - כי אצל המוסלמים זה הולך לפי האב ואצל היהודים זה לפי האם - יינשא לאשה יהודיה והנכדים של צחי ולוסי יהיו יהודים. אם רוצים להשאיר את צחי ומשפחתו כחלק מהעם היהודי, ושילדיו ירצו להשתייך ואולי אפילו להתגייר בעתיד, אז הערות גזעניות זו ממש לא הדרך הנכונה...סגור
-
9.זוג נחמד וחכם זוג מצליח זוג יפה,כל הכבוד לצחי ולוסישולי 06/2023/09הגב לתגובה זו26 26אהבה אמיתית מנצחת מגזרים.סגור
-
8.תראה איך היא נראת (ל"ת)אור 06/2023/09הגב לתגובה זו16 4סגור
-
נראית הרבה יותר טוב מנסרין קדרי (ל"ת)לינדה 06/2023/10הגב לתגובה זו0 1סגור
-
7.הנכדיורם 06/2023/09הגב לתגובה זו36 15הנכד שלך ערבי . אל תשכח את זה הוא לא יהודי . עם הידעה הזאת תקום בבוקר וזה ילווה אותך עד יום מותך . זה הכבוד שהביא לך צחי הנפלאסגור
-
הערבים היהודים זאת צרה צרורה!יומי 06/2023/10הגב לתגובה זו0 2הם מצביעים לאשכנזי מושחת סנילי ומופרעסגור
-
הנכד אינו מוסלמי ואינו יהודי. יתכן שיתגייר בעתיד.אלמונית 06/2023/09הגב לתגובה זו1 0אם הנכד יבחר בעתיד להינשא ליהודיה, ילדיו יהיו יהודים ממילא. אם ינשא לגויה, אז בין אם הוא יהודי או לא, ילדיו לא יהיו יהודים.סגור
-
6.מכבסת מילים: התבוללות הפכה לנישואין חוצי מגזרים...יואב 06/2023/09הגב לתגובה זו51 8קשה לא לשים לב לאג'נדה של מחבר הכתבה... אתם מבינים שהילדים שלהם אינם יהודים, כן? זכותו לבחור, אבל חובתנו לדבר גלויות.סגור
-
5.הפסיד את העיקראיציק 06/2023/09הגב לתגובה זו35 7מבין שהמשפחה מעכשיו והלאה לא יהודיתסגור
-
הכי טוב!!!יומי 06/2023/10הגב לתגובה זו0 1הלוואי עלי! לצערי לא זכיתי, אני בונה על הילדים שלי!סגור
-
4.כישפה אותו ערבים טובים בזהא 06/2023/09הגב לתגובה זו32 25לא אהבה ולא בטיח היא גם מכוערת וגם אישיות מגעילה אהבה אין שם עשתה לו כישוף בטוח כשהוא יתעורר מזה אוי כמה שזה יכאב ויהיה ילד באמצע האבא שלו במקרה הזה צדק בניגוד להורים זבל שמתנגדים לנשים טובות רק בגלל שהם רוצים את הילד אצלם היה מתחתן עם מרוקאית אם הוא כל כך אוהב את המנטליות הערבית טוב הנכדים לא יהודיםסגור
-
מרחמת עלייך שאת מאמינה בכישוף (ל"ת)לינדה 06/2023/10הגב לתגובה זו0 2סגור
-
אחלה חתימהיומי 06/2023/10הגב לתגובה זו0 0"מכוערת וגם אישיות מגעילה" המראה על מודעות עצמית גבוהה מאוד, שאינה אופיינית לזומביביסטים מכוערות עם אישיות מגעילה כמוך!סגור
-
3.התבוללות בכיףרמי 06/2023/09הגב לתגובה זו35 12הלוי תרם לעולם הערב המוסלמי עוד כמה ילדים במקום להביא לעולם ילדים יהודים .העולם הערבי נמצא הכוונות חיסול של היהודים והלוי עזר להם בכך . זו המציאות .סגור
-
הילד חסר דתדני (עורך) דין 06/2023/09הגב לתגובה זו1 0יהודים - לפי האמא מוסלמים - לפי האבא אז הילד הוא לא מוסלמי ולא יהודי אלא חסר דת.סגור
-
הילדים גם לא מוסלמים. באיסלאם זה הולך לפי האבא. (ל"ת)אלמונית 06/2023/09הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.התגיירותנורית 06/2023/09הגב לתגובה זו15 12לוסי חייבת להתגייר למנוע בעיות אצל ילדיהםסגור
-
גזעניםליכטיג 06/2023/09הגב לתגובה זו0 3מי צריך להכנס לדת הגזעניתסגור
-
1.אולטימטום?רוית 06/2023/09הגב לתגובה זו38 13אז שישאר רווק. עדיף מאשר להיות עם גויה. ה' מעניש חזק על זה.סגור
-
נישואיםברוריה 06/2023/10הגב לתגובה זו0 3לוסי וצחי אהובים שיהיה לכם הכי כיף אהבה זה הכח הכי חזק בעולם הזה ועל הכל ניתן לגשר גם הילד יבין שאהבה זה הכח הכי חזק בריאות לכולם ותהנו אוהבת אתכם מאודסגור
-
אין ה'יומי 06/2023/10הגב לתגובה זו0 3מדי שבת קודש אני משוחח עם ה', ופעם אחר פעם הוא מתעקש להוכיח לי שהוא לא קיים! הוא אומר לי ככה "בחייך יקירי, לו הייתי קיים ביבי, הקרוי מלאך החבלה היה ראש ממשלה 15 שנה?" מ.ש.לסגור
-
זוג מקסיםרונית 06/2023/10הגב לתגובה זו0 2זוג מדהים כל אחד בניפרד וביחד גם,התגובות ,קיצניות ,צחי ולוסי עדיף לא לקרא.את כל האלימות המילולית ,.סגור
-
אולטימטום?????אביטל אנט 06/2023/09הגב לתגובה זו3 0כשאוהבים אין אולטימטום את מדברת כאילו יש משא ומתן עם החמס מי את שתגישי אולטימטום קיבלת חיבוק ענק מהתקשורת ואת אולי אוהבת את צחי אבל לא עד כדי התמסרות לעם היהודי ומעל כל במה את נגד הדתיים נגד ממשלת הימין מדברת כמה מילים בערבית כאשר השידור הוא בשפה העברית כל הזמן בפזילה לחברה הערבית כאילו "אל תדאגו אני אתכם גם האהבה נגמרת באיזשהו שלב היא פשוט דועכת ומעניין איך אתם תתמודדו עם המצב וזאת בעיה לכל אלה שמתחתנים יהודי עם ערביה וההפך ולדעתי ההורים של צחי שקעו רציני מאז החתונה זה לא מוסיף לחדווה במשפחה "נצח ישראל לא. ישקר!סגור
-
אל תשמע לאף אחד אלה החיים שלכם רק טוב כולם כנאים (ל"ת)איציק 06/2023/09הגב לתגובה זו0 2סגור