ויראלי

אופירה אסייג פותחת הכל: "באחד על אחת, פותרת את זה"

אופירה אסייג, פנינה רוזנבלום, וסלביות נוספות התכנסו עבור אירוע למען העלאת מודעות לסרטן השד, ודיברו על המצב בארץ, ועל הממשלה. הכוכבות נתנו ביקורת שאם הייתה ראשת ממשלה הכל היה נראה אחרת "אם היו מצלצלים לאישה תצפיתניות, היו מתייחסים לזה אחרת"

מערכת ice | 
אופירה אסייג (צילום מסך קשת 12)
אמש (חמישי), התכנסו כוכבות רבות, ביניהן אופירה אסייג, נסרין קדרי, פנינה רוזנבלום ועוד, עבור אירוע חשוב למען העלאת המודעות לסרטן השד של ערוץ המשמעות. באירוע הנשים החזקות דיברו על המצב במדינה, והאם המצב היה נראה אחרת אם נשים היו מנהלות את קבינט המלחמה.
אופירה אסייג התראיינה לפנאי פלוס, ובראיון אמרה: "אם הייתה ראשת ממשלה, לא הייתה פה מלחמה. אנחנו יודעות לפתור בעיות". עוד התייחסה למלחמה: "תן לי לשבת עם סינוואר באחד על אחת, פותרת את זה. הכל מתחיל ונגמר באגו".
פנינה רוזנבלום גם התייחסה לנושא הממשלה: "אני חושבת שכל העם היה רוצה שאת כולם היו מחליפים שם, אני חושבת שאישה יכולה לעשות עבודה מדהימה". ונתנה דוגמה: "אם היו מצלצלים לאישה תצפיתניות באותו ערב, אז היו מתייחסים לזה אחרת". עוד הוסיפה רוזנבלום בנוגע לנושא הנשים בזמן מלחמה: "במלחמה הזאת נשים הוכיחו את השיא שלהן, אני כל כך גאה בהן כאישה".
אופירה אסייג סיימה את הריאיון: "אני אומר לך משהו שאני אומרת לילדים שלי; קמת בבוקר, חמאס לא בסלון שלך? כל היתר בונוס". עוד הוסיפה על נושא החטופים: "ביום שחטפו את החטופים, נחטפנו כולנו. זה שאנחנו בבית, לא אומר שהנשמה שלנו מאושרת. עד שלא יחזרו כל ה-134 חטופים, אני לא אהיה מאושרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה