מדדים ומחקרים

עומר אדם ואביב אלוש בשת"פ נדיר: צפו בפרויקט של הרב המכובד

רגע לפני ראש השנה, הפרויקט הנדיר "ותן חלקנו" שנוצר בזכותו של הרב המכובד חיים דוד קובלסקי, מציג שיתוף פעולה ראשון בין עומר אדם ואביב אלוש, ששרו יחד את השיר "לא לבד" שנכתב והולחן על ידי תלמידי "ותן חלקנו". צפו בביצוע
מערכת ice | 
עומר אדם ואביב אלוש (צילום צילום מסך מתוך יוטיוב)
רגע לפני ראש השנה, הפרויקט הנדיר "ותן חלקנו" מציג שיתוף פעולה מיוחד מאוד בין שני אמנים דגולים, כל אחד בתחומו, עומר אדם ואביב אלוש, ששרו יחד את השיר "לא לבד" שנכתב והולחן על ידי תלמידי "ותן חלקנו", בביצוע מרגש במיוחד. 
מדובר בפרויקט שנוצר בזכותו של הרב המכובד חיים דוד קובלסקי. מגוון של אמנים התאספו אצל הרב שם למדו מספר תלמוד התורה שלו "ותן חלקנו", וכך למעשה נוצר ביניהם חיבור חזק, כמו זה של אביב אלוש ועומר אדם, שהוביל לשיתוף הפעולה הנדיר הזה, שהוא למעשה הראשון ביניהם.
כבכל שנה ב-5 השנים האחרונות, רגע לפני ראש השנה, השיר החדש מתוך הפרויקט הכל כך מיוחד הזה יוצא לאוויר העולם. פרויקט "ותן חלקנו" נוצר כאמור ממפגש שבועי של אמנים, יוצרים, כותבים ומלחינים שיוצאים למסע של שיתוף והקשבה אחד כלפי השני.
הגורם המחבר הוא הספר "ותן חלקנו" שיוצא במהדורה חודשית ובו קטעים מהגמרא. השירים שיצאו מתוך הפרויקט המיוחד הזה התקבלו בחיבוק גדול על ידי הקהל עם עשרות מיליוני צפיות ביוטיוב. צפו בשיתוף הפעולה בין אביב אלוש לעומר אדם בשיר "לא לבד":
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה