מדדים ומחקרים

רבעון פורץ דרך: זו החברה שדיווחה על עלייה מטאורית

חברת יורוג'ן פארמה, הפועלת בתחום הביוטכנולוגיה, מפרסמת היום את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של השנה ומציגה עלייה משמעותית בהכנסותיה
מערכת ice | 
דולר עליה מניות כסף (צילום freepik, pexels)
יורוג'ן פארמה בע"מ חברת ביוטכנולוגיה אשר מפתחת פתרונות חדשניים לטיפול בסרטן דרכי השתן וסוגי סרטן ייחודיים מציגה היום (חמישי), בנוסף לדוחות הכפיים החיוביים גם פריצות דרך בניסויים שערכה. 
החברה מציינת כי שני הניסויים שערכה בטיפול בחולים עם סרטן שלפוחית השתן ברמת ממאירות נמוכה עמדו ביעדם.
בנוסף, החברה דיווחה על שיא בהכנסות נטו ברבעון השני השנה מהמוצר JELMYTO  שעמדו על סך של כ-21.1 מיליון דולר, צמיחה של כ-27% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. החברה מציגה   חיזוק משמעותי של מאזן החברה באמצעות הנפקה בסך של כ- 120 מיליון דולר של מניות רגילות וכתבי אופציה.
ליז בארט, נשיאה ומנכ"לית יורוג'ן, התייחסה לפרסומים ומסרה כי: "אנו נמצאים כעת בתקופת מפנה עבור יורוג'ן. לאחרונה פרסמנו תוצאות טופליין חיוביות מהניסויים הקליניים, שלב 3 ATLAS ו-ENVISION ב-UGN-102 לטיפול בסרטן שלפוחית השתן. שני הניסויים עמדו ביעדיהם העיקריים והדגימו תוצאות עקביות ומשכנעות עבור     UGN-102. במידה ויאושר, אנו מאמינים כי פרופיל היעילות והבטיחות המבטיח של UGN-102 לאורך ניסויים רבים, תומך בשינוי אופן הטיפול, מביצוע ניתוחים תכופים לאפשרות של מתן תרופה (לא כירורגית) עבור יותר מ-82,000 חולים בסרטן שלפוחית השתן המאובחנים  מדי שנה בארה"ב בלבד, וממצב את UGN-102 כמנוע צמיחה עיקרי פוטנציאלי עבור יורוג'ן."
לאחר מכן, המשיכה גב' בארט וסיפרה כי: "בנוסף, אימוץ הטיפול ב-JELMYTO אשר ממשיך ומתרחב בקרב אוכלוסייה מגוונת של חולי LG-UTUC, ונתמך בכמות הולכת וגדלה של עדויות מהשטח, בא לידי ביטוי בגידול ניכר בהכנסות במהלך הרבעון השני של 2023,על בסיס ההישגים הללו, ההנפקה שעליה דיווחנו לאחרונה בסך של כ-120 מיליון דולר של מניות רגילות וכתבי אופציה עם קבוצה נבחרת של משקיעים מתמחים בתחום הביוטכנולוגיה מספקת לנו את המשאבים לתמוך בעסק שלנו, לרבות באסטרטגיית הקדם-מסחור וההשקה הפוטנציאלית של UGN-102."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה