מדדים ומחקרים

רשות האכיפה והגבייה חוגגת: העובדים מצטיינים בגביית החובות

רשות האכיפה והגבייה קיימה אתמול טקס חגיגי במיוחד במעמד נציב שירות המדינה להוקרת המצטיינים והמצטיינות לשנת 2022. בפתח הכנס ציינה מאיה דוד, מנהלת תחום הפיתוח הארגוני ברשות, שארגנה את הטקס והנחתה אותו, כי הכנס השנה כל כולו כוכבים מצטיינים ומצטיינות. "הארוע הוא במה לכל אותם עובדות ועובדים מצטיינים ומוכשרים"
מערכת ice |  1
לשכת רשות האכיפה והגבייה (צילום דוברות רשות האכיפה והגבייה)
במעמד נציב שירות המדינה, רשות האכיפה והגבייה קיימה אתמול טקס חגיגי במיוחד להוקרת המצטיינים והמצטיינות לשנת 2022. מאיה דוד, מנהלת תחום הפיתוח הארגוני ברשות שגם ארגנה את הטקס והנחתה אותו, ציינה בין היתר כי הכנס השנה כל כולו כוכבים מצטיינים ומצטיינות. 
"אנו יוצאים למסע של כוכבים שכל כולו כבוד והוקרה", הסבירה דוד. במהלך הטקס נודה למצטיינות ולמצטיינים במספר קטגוריות: מצוינות אישית, הצוות המצטיין, קפיצה מצוינת, הצטיינות בהערכות עובדים, הצעות ייעול ויקיר שירות המדינה.

מנהל הרשות, אורי ולרשטיין, ציין, כי  זו השנה השנייה ברוח החדשנות וההצטיינות שהרשות עורכת את הטקס במרכז גדול וחדשני והפעם בפלנתניה, מרכז לימוד חווייתי וחדשני בחקר היקום. "אני משוכנע שארוע הוקרה בסדר גודל כזה, יעודד עובדות ועובדים נוספים להצטיין, גם בשנים הבאות. מנהל הרשות הדגיש, כי הובלה אישית או צוותית היא תוצאה של השקעה והתמדה, תוך אמונה ביכולת לתרום לכלל. אבל הצטיינות היא לא רק אישית. אנחנו לא תמיד סוליסטים. עבודתנו היא במרבית הזמן עבודת צוות".
עוד הוסיף: "לקוחות הרשות מקבלים שירות מכולנו יחד וכל אחד ואחת מאיתנו הוא חוליה חשובה מאוד בשרשרת הערך". בסיום דבריו שיתף מנהל הרשות בבחירת יקירת שירות המדינה לשנת 2022, מזל שוקר, מנהלת מחוז ירושלים והדרום ברשות. "ההשקעה וההישגים המאפיינים את מזל, במסע שעברה, מהיותה בת שירות לאומי בארגון ועד להפיכתה למודל ניהול ומנהיגותי בכיר, הביאוני לבחירה החשובה".
נציב שירות המדינה, דניאל הרשקוביץ,  התייחס בפתח דבריו לתקופת כהונתו כשר המדע והטכנולוגיה "הייתי גם אחראי על סוכנות החלל. המדינה שלנו היא אמנם קטנה אבל היא מעצמת חלל. יש סה"כ 7 מדינות בעולם שיש להם את כל היכולות, ארצות הברית, רוסיה, סין, הודו, אירופה וישראל. אנחנו הקטנים מכולם. מעט אנשים אצלנו עושים עבודה מדהימה". הנציב המשיך "כמו מדינת ישראל כך גם הרשות שלכם. אמנם קטנה אבל יש לה מנעד אדיר של עשייה ואתה אומר לעצמך היקפי העשייה מתאימים לעשרות אלפים. איכות רבה וכמות קטנה של אנשים". 
לדברי הנציב סוד ההצלחה הוא הלב הגדול והמיוחד של הרשות. "כשיש לב גדול יש הכל. יש עין טובה, שכנות טובה, חברות וראיית הנולד. הלב הגדול והמיוחד של הרשות. צריך לתפעל בה את הלב הרבה מאוד. כבוד וזכות להיות כאן היום ולהודות לכם על הדברים הטובים שאתם עושים למען מדינת ישראל. שהמדינה תזכה להרבה אנשים טובים כמותכם".
סמנכ"ל בכיר למנהל ולמאשבי אנוש, קובי בן שמעון, שעמד בראש הועדה לבחירת המצטיינות והמצטיינים הדגיש, כי "היום אנו מתכנסים גם כדי להכיר ברוח הטובה והמסירות יוצאת הדופן של העובדים שלנו. כל אחד ואחת מכם הוא כוכב זוהר המוביל להצלחה. אבנר סולטני, מחזיק תיק הרשות בהסתדרות עובדי המדינה, הבהיר, כי "הצטיינות זו לא הבלחה אלא דרך חיים. אני מסתובב בלשכות ובמשרדים. ריגשתם אותי. תמשיכו להצטיין".
ארז אלחנן, יושב ראש ועד עובדי הרשות, הדגיש, כי לא קל להצטיין ברשות כשיש כל כך הרבה עובדים מצטיינים. "אנו פוגשים עובדים נפלאים שעושים עבודה נפלאה. לא קל לתת שירות לאוכלוסיות מוחלשות. השירות שלנו מורכב. חשוב לציין את שיתוף הפעולה שיש לוועד העובדים עם ההנהלה".
גאולה עטייה, מנהלת מדור פתיחת תיקים מחוז תל אביב, נשאה את דבר המצטיינים והמצטיינות, ואמרה, "אני עובדת ברשות 35 שנה כמנהלת מדור פתיחת תיקים. הרשות מיום הקמתה נמצאת תמיד עם הפנים קדימה. הלב של הרשות הוא לב שמכיל ומבין. המנהלים ברשות מלמדים מכוונים ומעריכים וכשרשות נותנת לנו את הלב אנו משיבים לה בכפל כפליים. מתן שירות הלקוחות הוא אחד מאבני היסוד שלנו".
בסיום הטקס החגיגי הרצה בפני המצטיינות והמצטיינים פרופסור יורם יובל על "הצלחה במציאות משתנה". לדבריו, אחד הדגשים החשובים בהקשר זה הוא היציאה מאזור הנוחות שלנו לעיתים קרובות וההתיידדות עם כישלון. כל ארגון חייב לאפשר התמודדות עם כישלון. זהו המפתח להתמודדות, להישגים ולהצטיינות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא גובים כלום. חייבים לי והם לא זזים בכלל
    חנין לוי 07/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מצטיינים בשטויות
    סגור