מדדים ומחקרים

למרות הדרמה בתיק 4000: ביבי מצמצם את הפער מול גנץ

על פי הסקר, שנערך על ידי מנו גבע, לו הבחירות היו מתקיימות היום, בני גנץ והמחנה הממלכתי היו המפלגה הגדולה בכנסת עם 28 מנדטים; עם זאת, יש לציין כי נתניהו והליכוד הם המפלגה השנייה בגודלה עם 27 מנדטים
מערכת ice |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
הימים האחרונים היו סוערים במשפטו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. הכל התחיל ביום חמישי שדווח כי השופטים במשפט אמרו לתביעה כי יהיה להם קשה להשיג הרשעה בסעיף השוחד בתיק 4,000 וכי על שני הצדדים להתקדם לכיוון עסקת טיעון. היום (ראשון), אחרי זמן רב של דחיות ובלת"מים, ארנון מילצ'ן העיד לראשונה בתיק 1000 ונתן עדות נוטפת כותרות על היחס בינו לבין משפחת נתניהו. 
על רקע כל זה, בנוסף להמשך חקיקת הרפורמה המשפטית והמתיחות ביהודה ושומרון, חדשות 12 פרסמו הערב את סקר המנדטים שלהם. על פי הסקר, שנערך על ידי מנו גבע, לו הבחירות היו מתקיימות היום, בני גנץ והמחנה הממלכתי היו המפלגה הגדולה בכנסת עם 28 מנדטים. עם זאת, יש לציין כי נתניהו והליכוד מצמצמים את הפער - כאשר בסקר הם המפלגה השנייה בגודלה עם 27 מנדטים. 

המפלגה השלישית בגודלה לפי סקר הנוכחי היא יש עתיד של יאיר לפיד שזוכה ל-18 מנדטים. אחרי יש עתיד נמצאות הציונות הדתית ועוצמה יהודית שמקבלות יחד 10 מנדטים, וש"ס שמקבלת גם היא 10 מנדטים.
יהדות התורה משיגה בסקר הנוכחי 7 מנדטים, ואחריה נמצאות ישראל ביתנו ורע"ם – שמקבלות 6 מנדטים כל אחת. את הסקר סוגרות חד"ש-תע"ל ומרצ – שמקבלות ארבעה מנדטים כל אחת. בל"ד ומפלגת העבודה לא עוברות את אחוז החסימה, כאשר בל"ד מקבלת 2.9% והעבודה מסתפקת ב-1.6% בלבד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כמה טיפשים יכולים להיות אנשים עם כל ההרס של הממשלה
    הציבור מטומטם 07/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה הציבור בישראל כל כך טיפש שהם מצביעים למי שהורס את המדינה
    סגור