מדדים ומחקרים

אקסל סולושנס ממשיכה לצמוח: זינוק של 85% במכירות

הרווח התפעולי צמח בכ-35% ל-2.3 מיליון שקל; ה-EBITDA מתואם עלה בחדות (בכ-35%) מסך של כ-3.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד לכ-4.6 מיליון שקל
מערכת ice |  1
דוחות (צילום freepik)
אקסל סולושנס סיימה את הרבעון הראשון של שנת 2023 תוך המשך צמיחה המביאה לידי ביטוי גידול בפעילות של חברות הקבוצה.
מחזור המכירות לרבעון הראשון של שנת 2023 הסתכם בכ-64 מיליון שקל, בהשוואה לכ-35 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, זינוק של כ-85% הנובע מגידול בפעילות החברה ומתרומתה של דטה טק לקבוצה.

הרווח התפעולי צמח בכ-35% ל-2.3 מיליון שקל ואילו הרווח הנקי המתואם הסתכם בכ-2.3 מיליון שקל בהשוואה לרווח הנקי המתואם של כ-2.7 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד שכלל הכנסות מימון חד פעמיות של כ-1 מיליון שקל בגין עדכון הערכת שווי של ההשקעה בחברת BBT.
ה-EBITDA מתואם עלה בחדות (בכ-35%) מסך של כ-3.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד לכ-4.6 מיליון שקל ברבעון הראשון של שנת 2023. ההכנסות החוזרות (Recurring revenues) בעיקר בתחום הסייבר הסכמו בכ-24.4 מיליון שקל (המהוות כ-38% מסך ההכנסות) לעומת כ-11.5 מיליון שקל (המהוות כ-33% מסך ההכנסות) ברבעון המקביל אשתקד, סך עלייה חזקה של 12.9 מיליון המהווים גידול של 113%.
בסוף הרבעון דיווחה החברה כי בזק בחרה בה בשיתוף Saegamcom כספקית נתב הסיבים החדש ה-Be Multi Fiber. נתב זה יאפשר אימוץ מיידי של תקן ה-WiFi החדש  WiFi7 המתוכנן לצאת בתחילת 2024 ויאפשר את הקפיצה הגדולה באינטרנט האלחוטי הביתי. בזק בחרה  להמשיך את שיתוף הפעולה הפורה עם החברה בשיתוף Sagemcom כספקית נתב הסיבים החדשני.
רונן שור, מנכ"ל החברה אומר: "אקסל סולושנס ממשיכה לצמוח משמעותית בכל הפרמטרים וגם מאיחוד חברת דטה טק, שתרמה לחברה הן בשורת ההכנסות והן בשורת הרווחיות. ההכנסות החוזרות ממשיכות לגדול ומהוות כשליש מהכנסות החברה. החברה תמשיך לפעול בהתאם לאסטרטגית הצמיחה שלה המורכבת מצמיחה אורגנית משמעותית ורכישות בתחומי הטלקום הסייבר וה-AI וזאת כדי לשפר את הרווחיות ולהיות השחקן המוביל בתחום הטלקום והסייבר בישראל. הזכייה במכרז האסטרטגי של בזק לאספקת הדור החדש של נתב FIBER נותן לחברה נראות טובה למשך כחמש שנים ומגדיל את פוטנציאל הצמיחה שלה בקרב מפעילי התקשורת בישראל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבל המניה על הפנים !!!!!!!!!! (ל"ת)
    א 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור