שיווק ופרסום
הפרסומות לרמדאן שורפות את המסכים בחברה הערבית
רשת המשקפים אופטינייס קטפה את המקום הראשון בדירוג הפרסומות המשפיעות ביותר בחברה הערבית לחודש מרץ, על פי סקר מיוחד שנערך בקרב גולשי אתר Panet וצופי 'הלָא TV' בשיתוף ice
קמפיין אופטינייס היא הפרסומת האהובה ביותר בחברה הערבית בחודש מרץ , כך עולה מתוך סקר שנערך ע"י קבוצת התקשורת Panet Group בקרב גולשי אתר Panet וצופי 'הלָא TV' ובשיתוף אתר ice.
הפרסומת המנצחת של אופטינייס מברכת את החברה הערבית לחודש הרמדאן ומזמינה את הלקוחות שגילם מעל 60 לקבל הטבה משמעותית לרמדאן בכל חנויות הרשת הפרוסות בחברה הערבית.
עוד ב-
למקום השני הגיעה הפרסומת של קוקה קולה (משרד הפרסום משעור). החברה המרכזית מברכת את הציבור הערבי שצם חודש ימים, ובסוף כל יום של צום " קוקה קולה".
הפרסומת שהגיעה למקום השלישי היא של "תנובה" באמצעות משרד הפרסום פובליסיס סקטורס, וזו עוסקת באיכות הארוחה "יוגורט בכל בית עושה טוב לאוכל". בפרסומת מכבב השחקן ג'וני ערביד ששיחק בפאודה.
מחקר שנערך ע"י חברת "הגל החדש" והוזמן ע"י לשכת הפרסום הממשלתית, חשף כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. ע"פ הסקר, 28% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ 'הלָא TV'.
הפרסומת שהגיעה למקום השלישי היא של "תנובה" באמצעות משרד הפרסום פובליסיס סקטורס, וזו עוסקת באיכות הארוחה "יוגורט בכל בית עושה טוב לאוכל". בפרסומת מכבב השחקן ג'וני ערביד ששיחק בפאודה.
מחקר שנערך ע"י חברת "הגל החדש" והוזמן ע"י לשכת הפרסום הממשלתית, חשף כי קבוצת התקשורת Panet Group הינה קבוצת התקשורת המובילה בשפה הערבית, בטלוויזיה, בדיגיטל ובפרינט. ע"פ הסקר, 28% מהצופים בחברה הערבית צופים בערוץ 'הלָא TV'.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.שישרפו ביחד עם הפרסומות מחבלים (ל"ת)מני 04/2023/30הגב לתגובה זו0 0סגור