מדדים ומחקרים

בורגר קינג מציגה רבעון רביעי חזק וממנה מנכ”ל חדש

ההכרזה על המינוי מגיע בזמן שהחברה מנסה להחיות את רשתות המזון המהיר שלה, ביניהם בורגר קינג, אשר דיווחה על צמיחה של 8.4% במכירות בסניפים
מערכת ice | 
בורגר קינג (צילום unsplash)
חברת האם של בורגר קינג, Resturant Brands, הציגה היום (שלישי) רבעון רביעי חזק ובנוסף הכריזה על מינוי מנכ"ל חדש. מיו"ר החברה נמסר כי ג'ושוע קובזה יחליף את חוזה סיל במרץ 1, שיישאר כיועץ בכיר לשנה הקרובה כדי לעזור עם חילוף התפקיד. 
החברה דיווחה על רווח נקי של 336 מיליון דולר ברבעון הרביעי, או 74 סנט למניה, לעומת 262 מיליון דולר, או 57 סנט למניה, אשתקד. הכנסות רבעוניות של 1.69 מיליארד דולר סימנו עלייה של כ-9% משנה לשנה.
ההכרזה על המינוי מגיע בזמן שהחברה מנסה להחיות את רשתות המזון המהיר שלה, ביניהם בורגר קינג, אשר דיווחה צמיחה של 8.4% במכירות בסניפים.  
בספטמבר הכריזה Resturant Brands על תוכנית השקעה של 400 מיליון דולר להגברת הפרסום של בורגר קינג ולשיפוץ מקומות המסעדות של הרשת. החברה הודיעה בעבר שהיא מצפה לקצור את היתרונות של המהפך ב-2025.
החברה לא הייתה חסינה בפני עליות במחירים והפסדים מהאירועים של השנה האחרונה בסין וברוסיה. החברה אמרה שהיא ספגה פחות הפסדים משיבושים הקשורים לקורונה במהלך הרבעון הרביעי, אם כי היא ציינה שהיא נאלצה לסגור זמנית כמה מהמסעדות שלה בשווקים כמו סין שחוו התעצמות בהדבקות.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה