מדדים ומחקרים

מחירי הרולקס צונחים: מה צופים המומחים להמשך השנה?

שעוני היוקרה הישנים הולכים והופכים קשים להשגה, וזו הסיבה ששוק שעוני היוקרה קפץ בשנים האחרונות. לאור זאת, הירידה של מותגי היוקרה רולקס ופאטק פיליפ מפתיעים במיוחד
מערכת ice |  5
שעון רולקס (צילום pexels)
שוק היד השנייה לשעוני יוקרה זכה להתעניינות עצומה במהלך השנים האחרונות. אבל לפי דיווח של בנק ההשקעות מורגן סטנלי, המשתמש בנתונים מ-WatchCharts - שעוקב אחר מכירות שוק השעונים בזמן אמת - המחירים של השעונים המבוקשים ביותר של מותגי יוקרה מובילים ירדו משמעותית.
דגמי הרולקס הפופולריים ביותר ראו את המחירים שלהם צונחים ב-21% מאז השיא באפריל האחרון. עבור פאטק פיליפ, המחירים של הדגמים הפופולריים ביותר צנחו ב-19%.
"שמנו לב לעלייה משמעותית במלאי השעונים כתוצאה מסוחרי שעונים יד שנייה ומשקיעי שעונים בודדים שהורידו את המניות שלהם", כתב מורגן סטנלי. "בהתחשב במלאי השעונים הנוכחי למכירה ורקע המאקרו המחמיר, היינו מצפים שמחירי היד שנייה ימשיכו להתכווץ במשך רבעון על רבעון".
עם נכסים פיננסיים רבים שנמצאים עמוק בשפל ומיתון המתקרב למרחוק, קשה לומר מתי ישתנה הסנטימנט. אבל אם אתם מחפשים נכסים מוחשיים להקשעה, כמה מהם עדיין ראויים לשקילה - אפילו בסביבת השוק של היום.

החיפוש אחר נכסים מוחשיים לא נגמר בנדל"ן. בימים אלה, יש הרבה דרכים חדשות עבור משקיעים להילחם באינפלציה מחוץ לשוק המניות הפכפך. אלה כוללים מימון רכבי יוקרה, אמנות יפה ואפילו מימון משפטי.
באופן מסורתי, השקעות אלטרנטיביות היו התחום של משקיעים מוסדיים ואנשים בעלי שווי נטו גבוה במיוחד. אבל פלטפורמות חדשות מבטלות את המסתורין של שווקי הנישה והופכות את הרכישה בה קלה וזולה יותר, במיוחד עבור משקיעים שאינם מוסמכים.
פלטפורמות אלו מעניקות למשקיעים קמעונאיים גישה למגוון השקעות בשוק הפרטי שבדרך כלל יש להם מתאם נמוך לשוק המניות, כאשר חלקם דורשים השקעה מינימלית של 500 דולר בלבד.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתי מזרחי יוכל לקנות שעון יוקרה במחיר עמחה? (ל"ת)
    אמסאלם 02/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    איזה ספורים שעוני הרולקס צונחים
    עדי 02/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה שטיות מאיפה הספורים האלה ?לך זמין שעון רולקס ותחכה 10 חודש לפחות
    סגור
  • בוא תקנה
    יוסי 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי כמה שעונים שקניתי להשקעה ב2021 ואני לא יכול לקבל אפילו את המחיר ששילמתי אתה מוזמן לבוא לקנות אותם לי מציעים 30%פחות ממה ששילמתי.!
    סגור
  • רולקס
    מחפש לקנות 02/2023/13
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בכמה אפשר לקנות היום שעון רולקס ? דגם פשוט יחסית
    סגור
  • אין רולקס פשוט
    אספן שעונים 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש דגמים יקרים במאות אלפי שקלים כמו הדייטונה והדלוור במיוחד אלו שעשויים זהב וזהב לבן ויש את הדגמים היותר זולים דייטג'אסט ואוייסטר פרפטואל שעולים בסביבות ה 35 אלף ש"ח ומעלה. תיקח בחשבון שלדגמים מסוימים יש זמן המתנה של שנתיים כמו למשל דגמי הדיפ סי או הסאבמרינר ותיקח עוד יותר בחשבון את העלות של כל טיפול תקופתי שעולה הון תועפות. עצה שלי,,,תקנה אומגה אקווה טרה או שעון גרנד סייקו שגם יותר איכותי מרולקס וגם עלות הטיפולים התקופתיים הרבה יותר זולה מרולקס ובנוסף גם המחיר הוא מחיר שפוי.... אם אתה מתעקש על שוויצרי אז יש לך שעונים טובים לא פחות במחירים שפויים כמו טיסו, סרטינה, אוריס, המילטון, לונגינסט וכו' ומעבר לזה זניט קארטייה הובלו וטודור...
    סגור