מדדים ומחקרים

יוצאים לדייט? לא תאמינו כמה זה יעלה לכם

יוצאים בקרוב לדייט בישראל? על פי שני מחקרים שנערכו עולה כי דייט בממוצע בישראל עולה לא פחות מ-609 שקלים. לעומת זאת, בארצות הברית זה יעלה לכם כמעט חצי
מערכת ice | 
דייט ראשון (צילום צילום מסך)
אחד מהבילויים הפופולריים אצל רווקים שמחפשים זוגיות חדשה הוא כמובן דייט. יוצאים למסעדה, לבר, למועדון, או לסרט, ותמיד ישנה ההתלבטות האם הגבר ישלם את הכל, האישה תשלם חלק או את הכל והאם לצאת למקום יקר בדייט הראשון או ללכת סחור סחור.
אבל מסתבר שדייטים בישראל הפכו למצרך יקר במיוחד. על פי מחקר שנערך לאחרונה על ידי אתר ההיכרויות האמריקאי zoosk, דייט עולה בממוצע בארצות הברית 98 דולר, שהם שוויי ערך ל-333 שקלים נכון לשער הדולר העדכני. ואם כבר מדברים על יוקר המחייה בישראל לעומת העולם, מחקר שפורסם לפני כשלוש שנים בישראל קבע כי דייט בממוצע בישראל עולה 609 שקל, וזה עוד בזמן שיוקר המחייה היה סביר יחסית להיום. אין ספק שזה הפך למצטרך יקר במיוחד.
כידוע, רוב הדייטים בעולם המודרני מגיעים דרך אתרי היכרויות. על פי מחקר חדש שנערך בארצות הברית עולה כי כמעט מחצית מהאמריקאים הרווקים שמשתמשים באפליקציות היכרויות שיקרו לגבי משהו בפרופיל ההיכרויות שלהם. . הסקר החדש שנערך בקרב 2,004 אמריקאים רווקים שהשתמשו באפליקציות היכרויות, מצא ש-47% "עיצבו" את האמת או הציגו את עצמם כוזב באופן כוזב. החוקרים טוענים, שנוהג זה היה מעט יותר נפוץ בקרב משיבים גברים מאשר נשים (51% לעומת 44%).  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה