מדדים ומחקרים

סקר הבנקים הגדול: קרב צמוד בצמרת, מי הטוב בישראל?

בנק מזרחי טפחות, בנק לאומי, בנק דיסקונט, הבנק הבינלאומי, בנק יהב, בנק ירושלים, בנק הפועלים, בנק ONE ZERO, או כל בנק אחר שלא מופיע ברשימה. אתם בוחרים וקובעים: מהו הבנק הטוב בישראל? הצביעו, כי ביום ראשון נחשוף את התוצאות
מערכת ice |  5
דירוג הבנקים (צילום אורן דאי יחצ גדי דגון אבשלום ששוני יונתן בלום בנק יהב)
לא משנה אם יש לכם חשבון או שהיה לכם אחד, אם לקחתם הלוואה או סתם התעניינתם לגבי משכנתא. ice בודק מה הוא הבנק הטוב ביותר בישראל על פי הלקוחות, כאשר אנחנו מציגים בפניכם תשע אופציות ואתם בוחרים את הבנק, על פי השיקולים שלכם: אם זה הבנק עם העמלות הזולות ביותר, שירות הלקוחות, היחס האישי, היועצים, וכל שיקול שהמכלול שלו מביא אתכם לבחור מהו הבנק הטוב ביותר בישראל.
האופציות שעומדות לבחירה בסקר הן: בנק מזרחי טפחות, בנק לאומי, בנק דיסקונט, הבנק הבינלאומי, בנק יהב, בנק ירושלים, בנק הפועלים, בנק ONE ZERO, או כל בנק אחר שלא מופיע ברשימה.
נכון לרגע כתיבת שורות אלה, לאחר כ-10,000 הצבעות, בנק הפועלים מוליך עם 26% מההצבעות, מזרחי טפחות במרחק מאיים עם 21%, כשבמקום השלישי לעת עתה בנק דיסקונט עם 13%, בנק לאומי עם 10% והבינלאומי עם 8%, ביום ראשון, בשעה 16:00 נחשוף את התוצאה.

נכון לשנת 2022 פועלים בישראל אחד עשר בנקים מסחריים, ארבעה בנקים זרים ושתי חברות שירותים משותפות. כולם נתונים לפיקוח יחידת הפיקוח על הבנקים של בנק ישראל. בישראל פועלות חמש קבוצות עיקריות ששולטות ברוב הפעולות הבנקאיות בארץ, הגדול שבהם הוא בנק הפועלים, השני הוא בנק לאומי, בנק מזרחי טפחות שלישי, הרביעי בגודלו מבין הבנקים בישראל הוא בנק דיסקונט והקטן מבין חמשת הבנקים הגדולים הוא הבנק הבינלאומי ושבבעלותו נמצא בנוסף גם בנק מסד.
בנוסף לחמש הקבוצות העיקריות פועלים בישראל עוד שלושה בנקים מסחריים הנותנים שירות ללקוחות פרטיים ועסקיים: בנק אגוד שנרכש על ידי בנק מזרחי טפחות, בנק ירושלים והבנק הדיגיטלי וואן זירו. אז מי המועדף עליכם? בחרו.
 
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    רק מזרחי טפחות
    רחל 11/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בנק הפועלים מגעיל
    סגור
  • 4.
    סקר בנקים
    גיא 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם רעים מאוד
    סגור
  • 3.
    זה סקר לא נכון. מנסיון...
    דודי 11/2022/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה אנשים השתתפו בסקר ?
    סגור
  • 2.
    בנקים
    דוקטור 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מסכן מי שתלוי בבנקים...העושקים הכי גדולים שהומצאו בעולם מאז ומתמיד.. ממש לא מעניין אותם השירות רק הרביות העמלות עושקים ברשיון המדינה
    סגור
  • 1.
    הבנקים
    רבק 11/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבנקים מתחרים ביניהם מי גונב יותר .מי מכניס יד לכיס האזרח ראשון.
    סגור