מדדים ומחקרים

הישראלים בטירוף קניות: אלו האתרים שלא הפסיקו להזמין בהם

האתרים המועדפים על הישראלים לקניות בחו"ל ביום הרווקים הסיני השנה היו Shein, AliExpress, ASOS,Amazon ,iHerb  ו-Next, ההוצאה הממוצעת על קניות באונליין בארץ בשני ימי Shopping IL עמדה על 540 שקל בסך הכל, הוצאה הגבוהה ב-24% מההוצאה הממוצעת ב-Shopping IL בשנה שעברה
מערכת ice | 
קניות אונליין (צילום pexels ,unsplash)
חברת Max דיווחה היום (ראשון) על הגידול בהוצאות בכרטיסי אשראי באונליין בימי Shopping IL ויום הרווקים הסיני: נתוני Max מראים כי מחזור העסקאות ביום הרווקים הסיני באונליין בחו"ל היה גבוה ב-34% ביחס לימים רגילים ומחזור העסקאות בשני ימי Shopping IL (9-10/11) באונליין בארץ היה גבוה ב-21% ביחס לימים רגילים וב-11% ביחס ל-Shopping IL בשעה שעברה.
ההוצאה הממוצעת על קניות באונליין בארץ בשני ימי Shopping IL עמדה על 540 שקל בסך הכל, הוצאה הגבוהה ב-24% מההוצאה הממוצעת ב-Shopping IL בשנה שעברה, זאת לעומת הוצאה ממוצעת בגובה 200 שקל בלבד בעסקת אונליין בחו"ל ביום הרווקים הסיני.

האתרים המועדפים על הישראלים לקניות בחו"ל ביום הרווקים הסיני השנה היו Shein, AliExpress, ASOS,Amazon ,iHerb  ו-Next. יש לציין כי Shopping IL, שהמשיך ברוב האתרים גם לתוך הימים שישי ושבת, בלט בעיקר בקרב אתרי ההלבשה וההנעלה הישראלים והביא לגידול של 191% בכמות העסקאות בענף ביחס לימים רגילים וגידול של 173% במחזורי העסקאות באתרים אלו (בין התאריכים 09-12/11).
אתרי האופנה הישראליים שכיכבו בצמרת האתרים המובילים ב-Shopping IL, היו Terminal X, דלתא, Factory54, One Project,ADDICT , SEESTARZ ו-Azrieli.com. בענפים אחרים, האתרים המובילים בהם הישראלים הרבו לקנות ביומיים אלו, היו KSP, ACE, מחסני חשמל, קבוצת אסתי לאודר וסופר פארם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה