מדדים ומחקרים

מיליונים קבורים: רשימת המתים והמרוויחים נחשפת

מרוויחים גם אחרי מותם: פורבס פרסם, כמדי שנה בליל כל הקדושים, את 13 הכוכבים אשר אינם בין החיים, אך עדיין מרוויחים. 13 המדורגים הרוויחו השנה 1.6 מיליארד דולר והמוזיקאים כיכבו ברשימה
מערכת ice | 
אלביס פרסלי (צילום ויקיפדיה)
כמדי שנה, לרגל ליל כל הקדושים, פורבס מדרג את 13 הכוכבים המנוחים שממשיכים להתעשר – גם לאחר מותם. ברשימה מככבים לא מעט מוזיקאים שהמוזיקה שלהם ממשיכה ללוות את פסקול חיינו גם שנים ועשרות שנים לאחר לכתם.
המקום הראשון ברשימה נתפס על ידי מחר ספרי "שר הטבעות" ו"ההוביט", ג'.ר.ר טולקין, שבזכות מכירת Middle-Earth Enterprises, המטפלת בזכויות הקניין הרוחני שלו עבור סרטי קולנוע, משחקי וידאו, מרצ'נדייז ועוד, לחברת המשחקים השבדית Embracer באוגוסט הרוויח 500 מיליון דולר השנה.
את המקום השני תפס הכדורסלן האגדי קובי בריאנט וזאת בזכות מכירות מניותיו בחברת משקאות הספורט BodyArmor לחברת קוקה קולה, הרוויח 400 מיליון דולר. מיד אחריו במקום 3-7 נכנסו המוזיקאים דיוויד בואי, אלביס פרסלי, ג'יימס בראון, מייקל ג'קסון ולאונרד כהן אשר הרוויחו בין 55 מיליון דולר ל-250 מיליון דולר כל אחד.
מוזיקאים נוספים שמצאו עצמם ברשימה היו ג'ף פורקארו (מקום 9), חואן גבריאל (11), ג'ון לנון (12) וג'ורג הריסון (13). שני כותבים נוספים, פרט לטולקין שמוביל את הרשימה, מצאו עצמם ברשימה המכובדת: דוקטור סוס תפס את המקום השמיני עם הכנסות של 32 מיליון דולר וצ'רלס שולץ, יוצר סנופי, שהתמקם במקום העשירי עם הכנסות של 24 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה