מדדים ומחקרים

באילו מדינות יש הכי הרבה מפגשים עם חייזרים? הדו"ח חושף

בשנים האחרונות תצפיות של חייזרים בשמי כדור הארץ הופכות להיות נפוצות יותר ויותר, אך בעוד שפעמים רבות ניתן להסביר את התופעה שנצפתה בשמיים, מסתבר כי עדיין יש לא מעט אנשים שמאמינים כי מדובר במבקרים זרים 
מערכת ice |  1
חייזר (צילום פייסבוק)
כבר שנים רבות ישנם אלו שמאמינים כי יש חיים מחוץ לכדור הארץ וכמובן גם אלו שטוענים כי הם פגשו בחייזרים ממש כאן על אדמת בני האדם. באופן לא מפתיע מרבית האנשים הללו נמצאים בארה"ב. כעת אנו גם מקבלים נתונים חד משמעיים המציגים באיזו מדינה בארה"ב התקיימו הכי הרבה תקריות עם חייזרים ומהי דעתו הכללית של האזרח האמריקאי בנושא.
סקר חדש שנעשה בקליפורניה ארה"ב מצא כי בקרב אלף אמריקאים כ-78% מאמינים שישנם חיים מחוץ לכדור הארץ. יתרה מכך, אחד מכל שלושה נבדקים מאמין כי בני אדם נחטפו בעבר על ידי חייזרים ו-37% אחוז נוספים בטוחים כי גורמי ממשל אמריקאים ומדענים יצרו עמם קשר.
לצד נתונים אלו מסתבר כי בדיוק חצי מהנבדקים מאמינים כי החייזרים שביקרו בכדור הארץ הם ידידותיים אלינו, בעוד שהחצי השני מאמין כי החייזרים מתכננים כיצד לחסל אותנו. כמו כן, נמצא כי רבים מהנבדקים מאמינים שהחייזרים לא רק מבקרים כאן אלא חיים לצדנו על אדמת כדור הארץ. 
מבחינת המדינות שבהן היו הכי הרבה תצפיות הקשורות לחייזרים, המדינות המובילות הן פלורידה, וושינגטון, טקסס וניו יורק. באופן מפתיע זו דווקא מדינת נבאדה, בה נמצא "אזור 51" שמוקמה מבחינה זו במקום 27 ברשימה. מספר כלל התצפיות שנרשמו במדינות אלו ואחרות עומד על מספר ארבע ספרתי, עבור כל אחת מהן. המדינה שנמצאת במקום הראשון עם הכי הרבה תצפיות של עב"מים היא מדינת איידהו. 
גם במדינת ישראל היו בעבר מספר דיווחים על תצפיות עב"מים אך בעוד שבארה"ב לא ממהרים בד"כ לאבחן את התצפיות כדבר הגיוני, בארץ התברר במהרה כי מדובר בלווייני סטארלינק של חברת ספייסX.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא הגיוני
    סמי 11/2022/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העולה הכי קרוב לכדור הארץ שיש יתרונ הכוכב הכי קרוב לכדור הארץ שיש סיכוי לחיים ושדומה יחסית מבחינת התנאים נמצא במרחק של 85 שנות טיסה בטכנולוגיות הקיימות והידועות היום . לכן אין סיכוי שחייזרים יגיעו לכדור הארץ. לא הגיוני ולא מעשי.
    סגור