מדדים ומחקרים

דירוג עשירי העולם: מאסק ממשיך לצנוח, אדלסון עדיין בפסגה?

שבוע אחרי שכבר סומנו נפילות קשות בצמרת, האנשים העשירים בעולם לא מצליחים להשיב את הונם ואף מאבדים ממנו מיליארדים. האם הישראלית העשירה בעולם הצליחה להישאר בין 50 העשירים ביותר?
מערכת ice |  2
אילון מאסק, ג'ף בזוס, ברנארד ארנו (צילום אינסטגרם/ אילון מאסק, ויקיפדיה, freepik)
שבוע קשה עבר על צמרת העשירים העולמית, כאשר כולם ללא יוצא מן הכלל מאבדים מיליארדים מהונם עד לאיבוד של עשרות מיליארדי דולרים במצטבר מהחמישייה הפותחת.
אילון מאסק ממשיך לאבד מהונו וסוגר את השבוע עם שווי מוערך של 219 מיליארד דולר, 11 מיליארד פחות מבשבוע שעבר, כך לפי דירוג מגזין פורבס. גם המקום השני בדירוג - ברנאר ארנו רושם השבוע ירידה ומאבד כארבעה מיליארד דולרים כך שהונו נאמד כעת ב-146.2 מיליארד דולר.
מי שהיה עד לפני כמה חודשים האיש העשיר בעולם, ג'ף בזוס, שאיבד לאחרונה גם את מקומו כסגן של מאסק, רושם גם הוא מגמה דומה לקודמיו בטבלה ומאבד שבע מיליארד דולרים עד להערכת שווי של 136 מיליארד דולר להונו של מייסד אמזון.
אייל ההון ההודי, גאוטם אדאני מאבד השבוע כשבעה מיליארד דולרים וממשיך להחזיק במקום הרביעי בדירוג עשירי העולם עם הון המוערך בכ-126.9 מיליארד דולר. ביל גייטס רושם את הירידה הקלה ביותר בטבלת העשירים אחרי שאיבד השבוע כשני מיליארד דולרים, ושומר על מקומו עם 101.2 מיליארד, שמעמידים אותו בסכנה לצנוח מתחת לשווי 100 מיליארד דולר.
פרנסואה בנקורט מאיירס, האישה העשירה בעולם יורדת דרגה מהמקום ה-14 אל המקום ה-15 בדירוג לאחר שנמחקו מהונה כשני מיליארד דולרים השבוע והוא נאמד כעת בכ-64.1 מיליארד דולר. 
מרים אדלסון, הישראלית העשירה ביותר בעולם עדיין שומרת על מקומה בתוך 50 המיליארדרים העשירים ביותר בעולם, אם כי יורדת מעט בדירוג ומתמקמת במקום ה-48 כשהונה מוערך ב-26.2 מיליארד דולרים.

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    עשירי העולם נצלנים
    תמים 10/2022/15
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להחרים להם כל הכסף ולחלק לעניים. לבטל העוני בעולם.
    סגור
  • לא רק
    קומוניסט 10/2022/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גם לתלות ולהאכיל את העניים בגופה. חוצפה להיות עשיר. בואו נשחזר את ההצלחה של הקומוניזם!
    סגור